![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Halloween? | |||
Ik vind het allemaal maar niets en doe er niet aan mee |
![]() ![]() ![]() |
30 | 73,17% |
Ik vind het allemaal maar niets, maar doe toch mee. Ik ben een meelopertje maw. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik vind het leuk, maar neem er niet actief aan deel |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,51% |
Ik vind het leuk en doe er graag aan mee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Die roodharigendag die ze in Breda hielden bevalt me wel trouwens, zou in Vlaanderen ook wel mogen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 november 2009 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ook nog ballerina's ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 november 2009 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet het beste seizoen voor de tenenliefhebber, winterdepressies alom.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 november 2009 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh ja, en sommige nep-roodhaartjes werden toegelaten, misschien was Jazeker er ook (gepruikt).
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Pfff, halloween.
Vroeger moest je nog zingen om iets te krijgen, nu bellen ze aan uw deur en roepen "Halloween". En dan trekken ze nog vieze smoelen als ge ze niks geeft. Volgend jaar vraag ik ze hun leurderskaart te tonen ![]() Bij mijne pa was 't zelfs niet "Halloween!"; daar kwamen ze met ne zak "Bonbons, s'il vous plaît". De brave man nam er een snoepje uit en zei met de glimlach "Dank u!". De begeleidende vrouw kon niet met zijn klaarblijkelijke Fransonkundigheid lachen en heeft hem een paar scheldwoorden naar het hoofd geslingerd. Het mens zit zich nu waarschijnlijk op een of ander forum te beklagen over de vuile fascistoïde Vlaming die geen respect heeft voor tradities. Ach ja. Beati pauperes spiritu... Laatst gewijzigd door Sammael : 3 november 2009 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gene zak snoepjes of zo, enkel een paar papierkes van een vriendelijke ambtenaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |