![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij de oude zakken hebben u jonge hijger vrijgevochten van de paternalistische onderdrukking. En wat hebben wij aan u te danken...groen blaadje?
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bedankt trouwens... Laatst gewijzigd door Bhairav : 3 november 2009 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees ook dit eens even : nl.wikipedia.org/wiki/Inteelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Onze moeizaam opgebouwde sociale wetgevingen worden één per één afgebroken, en de moslims zijn de baas op straat, maar wat doet onze " agresieve " en " ongedisciplineerde " jeugd ? Playstation spelen, forummen, en voor de meest assertieve onder hen, af en toe eens naar een betoging, wat rondlopen met een plakkaat of vlag, en hier en daar een auto of een ruit die niks misdaan heeft kapot kloppen...Ga daar mee naar de revolutie !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het doet mij nu ook weer enorm veel plezier overigens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedoel ik met geen operette uniform he, dat mensen anders denken, ja dat zal wel, dat is ook zo, evolutie noemt dat, maar dat verklaart nog altijd niet waarom ze geen respect meer denken te moeten tonen voor : Leeraars, dokters, flikken, spoorwegbeambten... mensen die maw ook maar hun job uitvoeren. Nu ben ik ook wel van het princippe ze moeten hun job goed doen, nen doktoor die een beetje den onozelen komt uithangen omdat hij denkt van mij voor t zotje te kunnen houden, die zet ik ook op zijn plaats. Maar als die mens zijn job kent, en degelijke uitleg verschaft of een oplossing zoekt voor een probleem dan heb ik daar wel respect voor, veel zelf. Maar dan zijn we terug bij de opvoeding, iemand die zijn manieren kent, weet wanneer hij moet spreken en wanneer hij moet zwijgen ook. En als ge iets moet / moogt zeggen, dat ge da op een deftige manier doet. Als ne flik u tegenhoud voor een of andere reden, dan zegt ge vriendelijk tegen die mens dat ge het gaat oplossen, of ge betaald de boete, of ge doet wat van u gevraagd wordt. Pakt da sportief op, ge hebt gespeeld en verloren he... Ene keer ben ik ook met die mannen in discussie gegaan maar ik had dan ook 100 % gelijk, maar ben wel beleefd gebleven he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als zijn collega`s u dan met hune matrak te lijf gaan moet ge dat inderdaad maar aanvaarden, ... ge speelt, verliest, dus ge krijgt kletsen, ... that`s life. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere woordenschat... Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2009 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Dat doet niet terzake. Feit is dat de huidige jeugd er van geprofiteerd heeft...Op een slechte manier blijkbaar, want ze zijn er écht niet op vooruit gegaan. Mischien word het tijd terug verplichte legerdienst in te voeren, en lijfstraffen op school, om jullie wat respect in te hameren, en volwassenen van julie te maken, die niet tot hun 30 jaar in moeders rokken blijven hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eens terug te komen op de draad:
men verwijt die jonge flikken geen dissipline te hebben. Maar wat betekent dat konkreet? Ik vermoed dat het niet betekent dat ze krimineel zijn (vb. diefstallen plegen, verkeersongevallen met vluchtmisdrijf en alkohol .... ) want krimineel is toch iets anders dan gedisiplineerd zijn. Ik versta onder gedisiplineerd zijn: - je werk goed doen, oa door op tijd aanwezig te zijn; door voldoende uitgerust te zijn zodat je behoorlijk je werk goed kan doen - je werk dan ook goed te doen, van de eerste minuut tot de laatste minuut - door beleefd, korrekt en kollegiaal, lwoijaal te zijn tegenover kollega's, sjefs en ondergeschikten - door je te gedragen tegenover de klant, zoals de baas het wil ... En dus: heeft iemand op het forum hier klachten over die dinges ? En eventueel spesifiek van jonge broekjes van agenten? Allez, voor mezelf, ik heb ze eens nodig gehad omdat een nietsnut met zijn auto tegen mijn omheining gereden was. Die flikken waren zowat net geen dertiger en een 25'er. Geen klagen van eigenlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |