Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 10 november 2009, 19:45   #61
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Trek jij je dat aan dat men die dingen zegt? Als je speciale theorien wil verkondigen zal dat altijd je lot zijn: minstens wat verwijten naar je kop geslingerd krijgen. Who cares?

Vandaar, mijn ''advies'' (ik bedoelde het als constructieve feedback, maar blijkbaar apprecieer je het niet) blijft: verpak je boodschap beter. Wijzig je marketingmix...

Wat de inhoud van je boodschap betreft: er zijn belangrijker zaken in het leven en de maatschappij die dringend aandacht nodig hebben en moedige onderzoeksjournalisten vergen. Waarom afwijken met een zoveelste triviale theorie? Lijkt me wat bezigheidstherapie.
Waarom geef je geen concreet advies? Dan hebben wij een discussie! Overigens ben ik een grote, volwassen man met grijze haren op plekken die je niet wil weten..ik vertel dat even erbij zodat je je advies kan aanpassen aan mijn leeftijd. Overigens, is je naam een doublenick, niet om iets, maar wat je met je hoofdnick niet durft te zeggen, zeg je met je minor personality. Wat zegt dat over jou?
Egmond Codfried is offline  
Oud 10 november 2009, 20:07   #62
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Waarom geef je geen concreet advies? Dan hebben wij een discussie! Overigens ben ik een grote, volwassen man met grijze haren op plekken die je niet wil weten..ik vertel dat even erbij zodat je je advies kan aanpassen aan mijn leeftijd. Overigens, is je naam een doublenick, niet om iets, maar wat je met je hoofdnick niet durft te zeggen, zeg je met je minor personality. Wat zegt dat over jou?
Dat zegt over mij, dat ik geen nodeloos gezeik wil in mijn prive leven. Er lopen genoeg zotten rond die het nodig vinden om u te ambeteren voor wat je zegt en denkt. Je kan zelfs niet terugslaan want iedereen weet wie jij bent, maar jij weet niet wie jou stalkt.

Een nickname hier is een normale elementaire veiligheidsmaatregel, die zelfs aangeraden wordt door de organisatoren. 99% van de aanwezigen hier doen dit en niemand vindt dit abnormaal. Ga je die 99 procent hier ook even aanpakken?
straddle is offline  
Oud 10 november 2009, 20:35   #63
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was toch een vraag?
Als iemand een vraag stelt wordt je gelyncht.
Als je iemand voor Stasi uitmaakt stel je een vraag.

Alboreto is offline  
Oud 11 november 2009, 10:14   #64
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Als iemand een vraag stelt wordt je gelyncht.
Als je iemand voor Stasi uitmaakt stel je een vraag.

Moetie die Swartman niet lynche?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 november 2009, 11:16   #65
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Dat zegt over mij, dat ik geen nodeloos gezeik wil in mijn prive leven. Er lopen genoeg zotten rond die het nodig vinden om u te ambeteren voor wat je zegt en denkt. Je kan zelfs niet terugslaan want iedereen weet wie jij bent, maar jij weet niet wie jou stalkt.

Een nickname hier is een normale elementaire veiligheidsmaatregel, die zelfs aangeraden wordt door de organisatoren. 99% van de aanwezigen hier doen dit en niemand vindt dit abnormaal. Ga je die 99 procent hier ook even aanpakken?

De enige partij waarvan je iets te vrezen hebt is de regering van de mislukte staat Belgie en zij weten wie achter al deze idiote nicks schuil gaan:
ze weten je naam,
adres,
hoogte van je uitkering,
strafkortingen,
verzoeken om voorschot,
drugsgebruik,
prostitutie bezoek vanwege al de camera's in de hoerenstraat,
je kredietwaardigheid,
je seksuele voorkeur,
je partners,
je medische gegevens vanwege het electronische medische dossier dat ons onlangs door de strot werd gedouwd,
je looproute doormiddel van je telefoonsignaal,
je verplaatsingen tussen de steden via je OV kaart,
je contacten via internet,
je telefoongesprekken,
je buitenlandse reizen etc etc.

Dan zijn er nog de Stillen hier op dit forum, de Stasi's die letten op je gedachtengoed en de Stillen in het cafe, op school, op de werkvloer, in de wijk etc.
Oud 11 november 2009, 11:23   #66
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

En wat is uw probleem nu eigenlijk? Denk je echt dat je iets nieuws komt vertellen hier?

Zijn de bomen op ofzo?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 11 november 2009, 11:33   #67
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
De enige partij waarvan je iets te vrezen hebt is de regering van de mislukte staat Belgie en zij weten wie achter al deze idiote nicks schuil gaan:
ze weten je naam,
adres,
hoogte van je uitkering,
strafkortingen,
verzoeken om voorschot,
drugsgebruik,
prostitutie bezoek vanwege al de camera's in de hoerenstraat,
je kredietwaardigheid,
je seksuele voorkeur,
je partners,
je medische gegevens vanwege het electronische medische dossier dat ons onlangs door de strot werd gedouwd,
je looproute doormiddel van je telefoonsignaal,
je verplaatsingen tussen de steden via je OV kaart,
je contacten via internet,
je telefoongesprekken,
je buitenlandse reizen etc etc.

Dan zijn er nog de Stillen hier op dit forum, de Stasi's die letten op je gedachtengoed en de Stillen in het cafe, op school, op de werkvloer, in de wijk etc.
ferregeet die boekmangriesels in de pipliotheek niet, man.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 november 2009, 11:35   #68
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Vergeef het hem, misschien heeft hij wel een stuk Berlijnse muur op z'n toeter gekregen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 11 november 2009, 11:48   #69
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Of de grootwarenhuis-SS die je voedingsgewoontes analyseren via je getrouwheidskaarten.

En vergeet vooral de mannen van de post niet die je brieven open doen door middel van geavanceerde technieken zoals een waterkoker en een straffe lamp.
Alboreto is offline  
Oud 11 november 2009, 11:51   #70
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Of de grootwarenhuis-SS die je voedingsgewoontes analyseren via je getrouwheidskaarten.

En vergeet vooral de mannen van de post niet die je brieven open doen door middel van geavanceerde technieken zoals een waterkoker en een straffe lamp.
En vergeet de draden thuis niet, en de batterij van je gsm, de klik als je telefoneert, de sigarettenpeuken in de tuin.... maar vooral: de flitspalen onderweg!
Txiki is offline  
Oud 11 november 2009, 11:53   #71
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Ja, de brieven terreur. Ooit aan ons verkocht als een soort criminaliteit, nu vissen ze steevast net dat bankschrift eruit waarin al je maandelijkse lasten staan opgesomd. De staat heeft altijd in de 'sekreetkamer' onze brieven gelezen. Maar nu hollen wij op een totale instorting af waarbij men geen enkele moeite doet om de illusie van de rechtsstaat omhoog te houden. Spionerende bibliotheekwerkers!
Oud 11 november 2009, 11:59   #72
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, de brieven terreur. Ooit aan ons verkocht als een soort criminaliteit, nu vissen ze steevast net dat bankschrift eruit waarin al je maandelijkse lasten staan opgesomd. De staat heeft altijd in de 'sekreetkamer' onze brieven gelezen. Maar nu hollen wij op een totale instorting af waarbij men geen enkele moeite doet om de illusie van de rechtsstaat omhoog te houden. Spionerende bibliotheekwerkers!
Jij zit toch ook vaak in een bibliotheek? Contraspionage? Komt er binnenkort een film van uit?
Txiki is offline  
Oud 11 november 2009, 12:01   #73
Alboreto

Standaard

Citaat:
Ach, Egmond, dat is allemaal klein bier.
We weten toch allemaal al dat we door de overheid al lang 'gechipt' zijn.
url bestaat niet meer

Implantaten registreren elke gedachte en zenden dat s'nachts door naar ontvangers verborgen in de flitspalen.
Of dacht je dat ze die dingen overal plaatsten om de verkeersveiligheid misschien?

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 30 april 2020 om 19:27.
Alboreto is offline  
Oud 12 november 2009, 15:35   #74
Niitakayama Nobore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Jij zit toch ook vaak in een bibliotheek?
Inderdaad
Niitakayama Nobore is offline  
Oud 12 november 2009, 17:37   #75
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Gaarne advies, ik probeer al een poosje mijn schermafbeelding te veranderen, maar het lukt niet meer. Wat moet ik doen?
Oud 12 november 2009, 17:55   #76
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaarne advies, ik probeer al een poosje mijn schermafbeelding te veranderen, maar het lukt niet meer. Wat moet ik doen?
Txiki is offline  
Oud 13 november 2009, 12:15   #77
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Zoals jullie zien is het vandaag eindelijk gelukt, ik heb een nieuwe tijdelijke avatar. Deze keuze van een wit gemaakte Obama is om duidelijk te maken dat:
zwarten ook als witten kunnen worden afgebeeld,
met verf of Photoshop.
Dat wij kunnen nadenken en debateren over de redenen,
en dat mijn onderzoek te vergelijken is met het idee dat men in honderd jaar of zo gaat beweren dat Obama een witte man was.
Wat zal de kritische onderzoeker over honderd jaar doen?

Enkele malen trof ik bronnen waarin men zich sterk maakte voor 'het ware gelaat' van een persoon. Ergens in de 19e eeuw in een literair tijdschrift protesteert ene K. tegen de vervalste portretten van Francois van Aerssen en Graaf Johan van Nassau VI, Jan de Oude, de broer van Willem I van Oranje. Men schijnt een portret van zijn zoon te gebruiken. Graaf jan de Oude had sterke 'subnasale prognastie' en was de voorouder van Beatrix en Willem-Alexander.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 november 2009 om 12:15.
Oud 13 november 2009, 12:46   #78
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals jullie zien is het vandaag eindelijk gelukt, ik heb een nieuwe tijdelijke avatar. Deze keuze van een wit gemaakte Obama is om duidelijk te maken dat:
zwarten ook als witten kunnen worden afgebeeld,
met verf of Photoshop.
Obama is zwart noch blank. Hij is namelijk gewoon een kleurling.
Sus Iratus is offline  
Oud 13 november 2009, 18:38   #79
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kunt ge hem geen blond kapselke geven?
Nynorsk is offline  
Oud 13 november 2009, 18:56   #80
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
of zo gaat beweren dat Obama een witte man was.
Obama is blank.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be