![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ben eens benieuwd of ik antwoord zal krijgen,mailke gestuurd naar fdw over hetgeen bert schoofs heeft gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() bert schoofs; Ik wil bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang doorbreken in Beringen. Met de strategische nota van voorzitter Bruno Valkeniers krijg ik nu een hefboom in handen om dat te realiseren.
Ik kan alleen maar zeggen dat als dit zo verder blijft duren het mij geen zak meer kan schelen. http://www.hbvl.be/limburg/beringen/...-besturen.aspx Laatst gewijzigd door Marlboro : 4 december 2009 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hmm, wat een vreselijk dilemma zeg ![]() Ik heb mijn keuze gemaakt, maar voor sommige zuiversten der zuiveren hier is dat blijkbaar een zeer moeilijke keuze.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 4 december 2009 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd ik dit een schande vind; Hoe wil u dat concreet doen? “Door de hand uit te steken naar de Turkse gemeenschap. Hoe wil u de hand reiken? “Meer concreet denk ik aan de oprichting van een Vlaams-Turkse Vriendenkring. dat ze het steeds over België hebben. Ik zou liever hebben dat ze het over Vlaanderen hebben, nu een regio en straks een land. Ik zou graag hebben dat ze zich samen met ons Vlamingen voelen en dat ze weten dat we hen niet afwijzen maar willen samenwerken. Daarnaast reik ik de hand naar alle andere partijen. Ook wanneer ze mensen van Turkse origine op hun lijst hebben staan en die naar voren schuiven voor een mandaat als schepen. We zullen hen niet op hun afkomst beoordelen, wel op hun merites, op wat ze doen voor Beringen. Voorts gaan we ook proberen om het allochtoon ondernemerschap maximaal te ondersteunen.” ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Hij heeft het in Het BVL oa over de Turkse en de allochtone gemeenschap.
1. Er is geen "Turkse gemeenschap" in dit land, wel Turken en Turken met dubbele nationaliteit. 2. Er is geen "allochtone gemeenschap" in dit land, wel allochtonen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 4 december 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een VB'er die de hand rijkt naar de Turkse gemeenschap om hen uit te nodigen Vlaming te worden... No...no...no (cfr Tatcher) Dat is letterlijk vloeken in de linkse kerk. Een allochtoon moet volgens de linkiewinkies in getto's wonen, zich niet aanpassen, de taal niet leren, in de georganiseerde misdaad blijven, auto's in brand steken en drie kwart van de sossenstemmen leveren. Zich aanpassen en Vlaming worden?...blasfemie... Ik begrijp de paniek wel hoor...het is ergens logich dat linkiewinkieworld als krijsende kippen door elkaar schruwelen...Waarom? Stel U eens voor: Turken die met hun kultuur nog in de aderen besluiten om Vlaming te worden. 't zou rap gedaan zijn met uitsluiten, diaboliseren, broodroven en politieke processen...de linkies weten maar al te goed dat maghrebijnen en Aziaten (Turken) daar anders mee omgaan dan de laffe blanke Vlaming...ik denk niet daar een tekeningetje bij te moeten maken... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 december 2009 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() De man mag nog lang hopen... Turken voelen zich niet eens belg, laat staan vlaming.
Een Turk is een Turk, ooit al eens bij stilgestaan?
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"We zullen hen niet op hun afkomst beoordelen, maar op hun merites, ..." Imaginons que l'on devrait juger un petit paysan inculte sur base de ses mérites! Je ne trouve plus de mots pour exprimer mon indignation! Quelle honte! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokkanen en Turken voelen zich nauwelijks Vlaming Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die (linksen) die het van hun kiesvee moeten hebben zullen wel degelijk paniekerig zijn als ze ineens merken dat hun kiesvee hen niet meer nodig heeft om gepamperd en geknuffeld te worden, net als hun vorig kiesvee het heeft laten afweten toen ze hen niet meer nodig hadden en ze maar een hoop 'ander' kiesvee geïmporteerd hebben.
Ook de hele 'industrie' die er omheen gebouwd is, de straathoekwerkers, soosjaale assistenten, de lesgevers (inburgeringscursussen, taalcursussen e.d.m.), de pleinanimators, de buurtvaders, de hele santeboetiek waar zoveel belastinggeld aan opgesoupeerd wordt, die hun 'baantjes' overbodig zien worden ... ik kan zo nog een heleboel bedenken die er niet echt blij mee zouden zijn, mochten plotsklaps álle allochtonen braafjes ingeburgerd zijn op 1, 2, 3, de taal kennen, een baan hebben ... kortom gewoon meedraaien in de maatschappij...er zouden heel wat linkse hobbyclubjes sneuvelen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dat in elk geval op niet-autoritaire wijze tot stand brengen, via directe democratie. Ik verkies heldere en wetenschappelijk verantwoorde argumentatie boven geschreeuw, tafelgeklop en wapengeweld. Ik ben voor gelijkheid voor de wet voor iederéén. Ik ben voor afschaffing van adel en monarchie. Ik begrijp niet wat het nut is van discriminatie op basis van ras, geslacht, leeftijd, ... Ik hou niet van veralgemeningen (al zal ik in m'n zwakkere momenten ook al wel eens gezondigd hebben, vermoed ik). Ik hou ook niet van Big Brother. Ik vind militarisme, kapitalisme en ideologieën i.h.a. eerder een gesel dan een zegen. Ideologie als wetenschap daarentegen (de studie van de ideeën) vind ik wel boeiend. Fox News e.d.m. werken behoorlijk op m'n zenuwen. Ik verkies open source free-ware boven dure programma's die je om de zoveel maanden 'tegen een prijsje' moet upgraden. Ik leg mezelf een hoge morele standaard op, maar wil die aan niemand anders opdringen. ... Ik veronderstel dat ik door dat alles 'niet rechts, eerder links' ben ![]() Maar mocht ik me daarin vergissen, tja, dan zal ik daar ook niet van wakker liggen, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 december 2009 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, links in Belgie is niet links, of, er zijn verschillende soorten links die tot in de kern verschillen van elkaar. Zodus ja, het is allemaal mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ook links is er niet uit wat nu eigenlijk links is en wat niet. Men kan in gent niet eens een betoging organiseren of comac zit in de haren van als, die over straat ligt te rollen met lsp die schoppen krijgt van krakers... Zelfs een windhaan zou er turelure van worden
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 4 december 2009 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |