![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Dit is | |||
racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
islamhaat |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
moslimhaat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() ah het zijn economische vluchtelingen,dat verklaart natuurlijk waarom een piswater als een heineken de wereld verovert en belgische vlaamse produkten het van bescheidenheid moeten hebben
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 10 december 2009 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik heb altijd geleerd dan niémand beter is dan de volgende persoon, afkomst of diploma's zijn géén reden tot oooh en aaah momenten voor mij, ik baseer mij énkel op de persoonlijkheid van iemand. ik heb trouwens 1000x meer respect voor de dame die de toiletten komt onderhouden op het werk dan de zakkenvullende CEO. best wel grappig dat jij uit mijn posts opmaakt dat ik hoog oploop met die wankers! maar is dat allemaal prietpraat omdat ik géén agressie wens te gebruiken om wat dan ook te bekomen?? je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
niet iedereen doet mee aan de graaicultuur en jij weet evengoed als ik dat dat een minderheid is! straffeloosheid: van mij mogen rechters sowieso hun boeltje pakken, ik zou de straffen laten vaststellen door een objectieve computer aan de hand van parameters (de objectieve feiten). je gaat je toch niet schuldig maken aan hetgeen jij je zooooo druk kan om maken: dat wij alle buitenlanders over dezelfde kam scheren omdat een minderheid criminele feiten stelt!? een béétje consequentie aub. ik ken een héél pak belgen en niemand maar dan ook niemand hoort in één van de categorietjes thuis die jij hier aanhaalt. in elk geval, indien de belgische cultuur niet jouw ding is, dan weerhoudt geen enkele belg je ervan om je eigen cultuur te beleven op voorwaarde dat je jouw cultuur niet in ons strot komt duwen! ook d�*t is de cultuur van de belgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
héél representatief voor de marokkaanse bevolking in belgië, héél representatief. wat is dat nu voor onnozelheid jongen! en uiteraard is de gemiddelde marokkaan bokser of beresterk...hahahahaha!!! grapjas! hun gevechtsstijl doet eerder denken aan die van roofdieren: in groep een prooi uitzoeken. in de dierenwereld is dat normaal, in de mensenwereld zouden ze zoiets omschrijven als "laf". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is "racisme" een onderscheid maken op basis van raciale kenmerken, ttz op basis van extern zichtbare genetische kenmerken die een of andere ethnische origine aangeven. "vies bruintje" of "sneeuwwitje" of zo, da's racisme. "Onnozele moslima", da's geen racisme he. Het kan wel als een vorm van discriminatie beschouwd worden, maar 't is geen racisme want er zijn geen verwijzingen naar genetische ethnische oorsprong. Is "onnozele communist" racisme ? "stompzinnige liberaal" is dat racisme ? Het is dus onmogelijk om te stemmen zolang we niet weten wat de precieze uitspraken waren. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 december 2009 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef toe dat het slightly off topic is, maar ik stel vast dat je hier dus niet kunt vertellen wat de "Belgische cultuur" is.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 december 2009 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja; Nederlanders zijn handelaars,wat daarom niet wil zeggen dat Vlamingen dat niet zijn alleen drinken ze liever zelf hun bier, gezien de kwaliteit van Nederlands bier kun je het maar best exporteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begint het nog niet door te dringen dat meer en meer mensen dat ingevoerd moslimgedoe beu en kotsbeu zijn? Is dat racisme? Want dat is alleen geldig voor moslims, niet voor de vele andere vreemdelingen die ons landje al decennia lang rijk is! Hoe zou dat toch komen? Laatst gewijzigd door andev : 10 december 2009 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag dat eens aan van temsche. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mankeer een optie : 'Normaal'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Wanneer iemand wil voorgaan aan de kassa, i.p.v. haar of zijn beurt af te wachten, is het dan van enig belang wie die persoon is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat die ex-blokker betreft is het eigenlijk eenvoudig: een recidivist moet niet rekenen op veel begrip van de rechtbank. Dat er hier weer een aantal "islamcritici" opduiken die zonder meer de kant kiezen van de veroordeelde, zegt meer over hen dan over dit hele geval. Als allochtonen vrouwen uitschelden voor hoer omdat ze een kort rokje draagt, dan is het kot te klein. Maar als een vrouw een hoofddoek draagt, dan verdient ze het wel om door een of andere halve gare uitgescholden en tegen de muur geplakt te worden. Heerlijk, die dubbele standaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schepen Monica de Koninck kaartte het probleem ook gisteren nog aan in een programma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het 'kortgerokt' meisje er bovendien, na die 'duw', zonder kleerscheuren vanaf gekomen zijn, wat denkt U? Overigens ... waar hebt U gelezen; "tegen de muur geplakt" - werkt Uw internet anders dan dat van mij - ik las dat nergens?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 december 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Op 26 mei liep de 29-jarige lerares Abla Ettijrini door de Guido Gezellelaan in Deinze. Op een gegeven moment kruiste de vrouw het pad van Marc De Vulder. Zoals wel vaker gebeurt, weken beiden uit naar dezelfde kant van het trottoir zodat ze elkaar opnieuw blokkeerden. Geen probleem, zou je denken, maar voor De Vulder was dit de aanleiding om de vrouw meteen racistische opmerkingen naar het hoofd te slingeren. In zijn tirade bleef hij haar herhalen dat Abla een vuile makak was, en dat hij mag doen en zeggen wat ik wil. De man hield het daar niet bij en blokkeerde de vrouw tegen een muur, waarna ze hem moest wegduwen. Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=L22JEJII Iemand tegen een muur blokkeren noemen ze bij ons tegen de muur plakken. Wat dat kortgerokte meisje betreft: ik wilde alleen maar even de selectieve verontwaardiging aanstippen waarvan sommigen hier last hebben. Allochtone vrouw met hoofddoek wordt uitgescholden op straat: ze heeft het zelf uitgelokt. Blanke vrouw met kort rokje wordt door allochtonen uitgescholden op straat: het is de schuld van die allochtonen. Begrijp me niet verkeerd: allochtonen die vrouwen lastigvallen of uitschelden mogen van mij ook gerust een tijdje in 'time-out', maar dat sommigen hier de behoefte voelen om partij te kiezen voor dit stuk uitschot, gaat mijn petje ver te boven. |
|
![]() |
![]() |