![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/8405481.stm http://www.interfax.com/newsinf.asp?id=135126
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 december 2009 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest..."OP"?
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze spiraal blijft wel zoals hij is é slimmeken. Op de beelden nu, beweegt de gehele spiraal alsof hij draait.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik vind het nog altijd zeer raar dat dit reusachtige verschijnsel door een raket kan komen. Het was zelfs vanop 150 km te zien en de spiraal draaide inderdaad mee zoals illwill hierboven aangaf. De spiraal deinde perfect uit en werd gegenereerd van dat centraal punt. ook het blauwe licht en het einde van het fenomeen lijkt mij toch ook zeer bizar. DE gehele spiraal verdween namelijk in enkele seconden en dan bleef er een groen/blauw licht achter die vanuit de kern kwam dat nog een tiental minuten bleef hangen.
Het bleef ook gedurende de tijd onaangetast door luchtstromingen. Totaal niet het gedrag wat je ziet van verbrandingsgassen die uitgespuwd worden door een raket. Op de filmpjes zie je bovendien ook dat er twee armen zijn ipv één waar de spiralen uit gegenereerd worden.... ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 10 december 2009 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar met jou beperkingen snap ik wel dat je niet verder dan een foto geraakt natuurlijk. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze beelden laten al iets heel anders zien en geloofwaardiger zowiezo. Hier kan je idd zeggen dat het een raket is die nog aan het stijgen is en de koers kwijt is. Zonder die blauwe gloed erbij en zonder de halve hemel als een spiraal te tonen.
http://www.youtube.com/watch?v=lYvM68AtlbA
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat klopt en is verklaarbaar volgens de 'defecte propulsie' theorie : met name door 2 uitstootkanalen op 180 graden van elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 10 december 2009 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan mag er toch gelachen worden? Awel, dat dacht ik ook. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ge maakt uzelf alweer belachelijk.
Uw domheid is van dien aard dat ik ga geloven dat gij echt wel een halve alien moet zijn. Maar dan van echt een exotische soort want zelfs de korstmossen op mars zijn intelligenter dan wat ik in uw posts lees. En nu ook weer in de negeerbox. hupla. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben jij zo dom dat je niet weet dat de spiraal van de raket op de foto niet ronddraaid? Heb jij daar beelden voor nodig? ![]() ![]() Als je goed had gelezen ging een deel van mijn commentaar over de foto en het andere over de beelden...zoals ik er ook duidelijk bij plaatste...blijkbaar zijn anderen wel snugger genoeg...jij zoals verwacht duidelijk wederom niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook voor jou, LAAT MIJ NU EENS VOOR ALTIJD OP JE LIJSTJE STAAN EN STOP MET ELKE KEER TE ZEGGEN DAT JE ME EROP GAAT ZETTEN. OF STOP MET LIEGEN OVER JE NEGEERLIJSTJE. Hoe zielig moet je zijn om te liegen over je negeerlijstje? Djiezes!
Laatst gewijzigd door illwill : 10 december 2009 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() het rood omcirkelde (de beginfase van het traject), komt perfect overeen met die van een raketlancering
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die spiraal is ook perfect zoals een vlucht zekers. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 10 december 2009 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |