![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Bwah, niets aan maar toch tekenend ! Twintig jaar geleden zag ik hem originele mouwschildjes doorgeven aan een VBJ'er met in het midden het hakenkruis en in de rand Bruxelles... Uit zijn verzameling.
Dewinter is nooit zo zot geweest. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 19 december 2009 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Brugge veilig en leefbaar,
er is iets dat ik mij probeer te herinneren, iets in verband met het Vlaams Blok, kan iemand mij helpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt het zelf, zijn verzameling. Daar is niets verkeerd mee, iets verzamelen is een hobby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() En ik hoop dat hij dat ook nog lang blijft. Dan kunnen we er weer eens goed tegenaan. Die man is een kluifje voor zijn kritikasters. Dom is hij niet, maar heel slim nu ook weer niet. En dat laatste is een zegen voor zijn tegenstanders.
Laatst gewijzigd door system : 19 december 2009 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() "Originele" mouwschildjes met een hakenkruis en met Bruxelles erop ??? Die zou ik graag eens zien...
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag er eentje an Vanhecke, misschien heeft hij er nog... ![]() Zagen er mooi uit: kleurig rood-wit (nazi-kleuren) op kakigroene stof. Goede kwaliteit ! ![]() |
|
![]() |
![]() |