![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ipv revolutie te maken
Maar ik had al geantwoord, zie ik nu. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 oktober 2011 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hulp vragen zou ik hier nooit doen. IK heb wel een thread "Help ik word dakloos" Een ander lievelingetje van jou heeft dit soort draadtitel totindentreure geplagieerd... Help ik word dit en dat, etc, en allemaal over anekdotische onnezeliteiten die moderatie niet naar K&K verplaatst. Mja, mijn specifieke situatie... Ik wou alleen getuigen vanuit mijn concrete ruime ervaring met armoede. Arm geboren en na 20 jaar loopbaan terug arm geworden. Dit forum bulkt verder uit van algemeenheden, abstracties, politieke programmatie, ideologieën en theorieën. Een beetje praktische getuigenis en kan geen kwaad. Het kan ook hier. In andere media niet. Of je moet er een boek over schrijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 oktober 2011 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |