![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van de vorige heb ik een vermoeden dat het er twee op elkaar geplakt zijn (althans deze dat hier is gepost) ... nl die van de niet-groetende en die van de wel-groetenden. Ik kan het natuurlijk niet met 100 procent zekerheid zeggen maar de foto vertoonde (bij heel sterke uitvergroting tot op de pixel) een aantal "verdachte" plekken alsof er toch hier en daar wat bijgewerkt was. Vermits fotobewerking een beetje mijn hobby is (was) zie ik soms wel een ietsiepietsie meer dan een ander. Maar goed ... dit is dan ook enkel MIJN mening over de foto nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() En ondertussen even gefotoshopt met laatst genoemde foto. Na een eerste nauwkeurige oogopslag (ook tot op de pixel) zag ik geen onnauwkeurigheden.
Ik vraag me enkel af of het over dezelfde groepering gaat vermits ze totaal andere hoofddeksels hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geluk dat het jouw kinderen niet waren, hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Niet overdrijven hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Cut de krap;4522330]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik praat dat niet goed. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij stond de bijl voor het recht om executies uit te voeren en de roeden bundel voor het recht om te straffen of zoiets.
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SDX zei dat er sinds 9/11 14.618 omgekomen zijn door islamitische terroristen. Overal ter wereld. Laat ons er in al onze naïefheid vanuit gaan dat ze gelijk heeft. De webstek iraqbodycount.org spreekt over 94.939 tot 103.588 gedocumenteerde burgerdoden in Irak sinds de Amerikaanse aanval. The Guardian spreekt over 1.200.000. En dan brengen we de 500.000 Iraakse doden door het embargo nog niet in rekening. Goed. Laat ons het allerlaagste cijfer nemen: 94.939. En laat ons er even vanuit gaan dat er sinds 9/11 enkel in Irak mensen omgekomen zijn door islamitisch terrorisme. Puur hypothetisch allebei. Dat zou betekenen dat er in Irak 94.393-14.618 ofwel 80.321 Iraakse burgers omgekomen zijn door de Anglo-Amerikaanse terreur. Nu weten we dat die 14.618 (een getal dat ik ook nergens gecontroleerd heb, maar blindeling overgenomen heb van SDX) niet enkel in Irak, maar ook in Pakistan, Afghnistan,... plaatsvonden. En dan het aantal dode burgers in Irak waarschijnlijk veel hoger ligt (bijna 13x zo hoog volgens The Guardian). Overigens slaat het cijfer van SDX op alle slachtoffers, terwijl de andere cijfers enkel over burgerslachtoffers spreken. U kan dus beginnen rekenen hoeveel doden de Amerikaanse moordmachine op haar geweten heeft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Leuk voor de Denen he!
Dn vang je eens een arme somalier op... Stank voor dank krijg je van die moslims.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En oh ja ... wist je dat het dankzij de Amerikaan was dat Sadam Hoesein aan de macht was gekomen? Amerika heeft die in het begin heel hard gesteund als tegenwicht voor de dreigende opkomst van het Islamisme in Iran. Ironisch hé. En oh ja ... dan toch de één van de grootste genocides aller tijden niet vergeten ... de uitmoording van de indianen .... Laatst gewijzigd door Karma : 3 januari 2010 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Helaas zit de wereld vol met dwazen. Zotten die denken door 'narren' - totaal onbelangrijke mensen in de wereldpolitiek - zoals Van Gogh en Westergaard een kopje kleiner te maken de wereld te veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom de narren aanvallen, en niet de schuldigen, de moordenaars?