Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2010, 23:59   #61
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zo is inderdaad aangetoond dat de cartoons nergens op sloegen en islam de religie van vrede is.
tja ne Christen toont zijn andere wang, moslims hun vuist BANG !!!!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 00:04   #62

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Ben jij forensisch foto-analyst ? Ik durf het te betwijfelen

Dan nog lijkt mij dit niets te veranderen aan de essentie van de zaak. Als die leuke Hezbollah-vriendjes die de Hitlergroet brengen. Of ga je me nu zeggen dat hun gestrekte rechterarmpjes ook gephotoshopt zijn ?

Ah ... om je plezier te doen zal ik deze foto ook even onder de loupe nemen. Gun me wat tijd.

Van de vorige heb ik een vermoeden dat het er twee op elkaar geplakt zijn (althans deze dat hier is gepost) ... nl die van de niet-groetende en die van de wel-groetenden. Ik kan het natuurlijk niet met 100 procent zekerheid zeggen maar de foto vertoonde (bij heel sterke uitvergroting tot op de pixel) een aantal "verdachte" plekken alsof er toch hier en daar wat bijgewerkt was. Vermits fotobewerking een beetje mijn hobby is (was) zie ik soms wel een ietsiepietsie meer dan een ander.

Maar goed ... dit is dan ook enkel MIJN mening over de foto nietwaar.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 00:11   #63

Karma's schermafbeelding

Standaard

En ondertussen even gefotoshopt met laatst genoemde foto. Na een eerste nauwkeurige oogopslag (ook tot op de pixel) zag ik geen onnauwkeurigheden.

Ik vraag me enkel af of het over dezelfde groepering gaat vermits ze totaal andere hoofddeksels hebben.
Oud 3 januari 2010, 00:14   #64
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
tja ne Christen toont zijn andere wang, moslims hun vuist BANG !!!!
Of ze sturen hun kinderen om stenen te gooien.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 00:21   #65
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Een spotprent of cartoon is wat het is: een prent om de draak te steken met iets of iemand. Daar had niemand ooit wat op tegen totdat er moslims aanspoelden.
*kuch* holocaust cartoons en dito spotprenten... niemand ooit een probleem mee ???? zelfs hier kan je daar een ban voor oplopen

Citaat:
. Maar eigenlijk bevestigt ze dat haar islamitisch kiesvee evolutionair eeuwen achterloopt omdat ze nog steeds niet kunnen omgaan met zoiets onschuldigs en eenvoudig als een spotprent
vind ook dat je met alles en iedereen moet kunnen spotten. maar als je stelling klopt, dan geldt dat evolutionair achterlopen evenzeer voor zionisten.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 00:21   #66
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die cijfers betreffen doden boven het normale sterftecijfer van Irak:
http://www.opinion.co.uk/Newsroom_de...aspx?NewsId=78
Alé Filsoof post nu eens voor de verandering enkele foto's van de 100den Palestijnenkinderen die vorig jaar in Gaza afgeslacht werden.
Geluk dat het jouw kinderen niet waren, hé?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 00:23   #67
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
*kuch* holocaust cartoons en dito spotprenten... niemand ooit een probleem mee ???? zelfs hier kan je daar een ban voor oplopen
Dat moet je mij niet verwijten. Ik heb het forumreglement niet opgesteld.

Citaat:
vind ook dat je met alles en iedereen moet kunnen spotten. maar als je stelling klopt, dan geldt dat evolutionair achterlopen evenzeer voor zionisten.
Ik heb totaal geen probleem met holocaustcartoons. Waarom zou ik?
Oud 3 januari 2010, 00:27   #68
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Dat moet je mij niet verwijten. Ik heb het forumreglement niet opgesteld
je stelling was : "NIEMAND had daar een probleem mee". dat is dus niet correct.

Citaat:
Ik heb totaal geen probleem met holocaustcartoons. Waarom zou ik?
goede vraag. een nog betere vraag is waarom iemand vrijheid van meningsuiting , en verder kwetsen en provocatie wél vindt kunnen tov van één groep maar niet ten opzichte van een andere. het antwoord is dat zo iemand een laffe hypocriet is.
.
Oud 3 januari 2010, 00:36   #69
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
je stelling was : "NIEMAND had daar een probleem mee". dat is dus niet correct.
Wel ja, sommigen zullen daar wel een probleem mee hebben maar gaan voor een cartoon niet beginnen te moorden zoals de islamieten.

Citaat:
goede vraag. een nog betere vraag is waarom iemand vrijheid van meningsuiting , en verder kwetsen en provocatie wél vindt kunnen tov van één groep maar niet ten opzichte van een andere. het antwoord is dat zo iemand een laffe hypocriet is.
Zwaai toch zo rap niet kwetsen en provocatie. Hoe kan je nu 'gekwest' zijn om een prentje over een karavaanrover die al eeuwen dood is en die je nooit persoonlijk hebt gekend maar enkel kent als imaginaire figuur.
Niet overdrijven hé.
Oud 3 januari 2010, 00:42   #70
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=Cut de krap;4522330]
Citaat:

Wel ja, sommigen zullen daar wel een probleem mee hebben maar gaan voor een cartoon niet beginnen te moorden zoals de islamieten..
nee, ze dwingen een WET af die hen selectief beschermt. je lijkt dat wel goed te willen praten

Citaat:
Zwaai toch zo rap niet kwetsen en provocatie.
niet zeveren; het gaat om pure provocatie, mij geen probleem, maar kom dan nadien niet memmen dat ge op uw bakkes krijgt,

Citaat:
Hoe kan je nu 'gekwest' zijn om een prentje over een karavaanrover die al eeuwen dood is en die je nooit persoonlijk hebt gekend maar enkel kent als imaginaire figuur.
geen idee, maar de moslims blijkbaar wel. en dat ze daardoor gekwetst worden , weten sommigen in het Westen blijkbaar ook zéér goed, ze doen het er dan ook speciaal voor en komen nadien bleiten als ze de repercussies ervan krijgen.

Citaat:
Niet overdrijven hé
dokter, heel uzelf .
.
Oud 3 januari 2010, 00:51   #71
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:

nee, ze dwingen een WET af die hen selectief beschermt. je lijkt dat wel goed te willen praten

Ik praat dat niet goed.

Citaat:
niet zeveren; het gaat om pure provocatie, mij geen probleem, maar kom dan nadien niet memmen dat ge op uw bakkes krijgt,
Pure provocatie? Alé, overdrijf nu toch niet, wil laat zich nu door een prentje provoceren?

Citaat:
geen idee, maar de moslims blijkbaar wel. en dat ze daardoor gekwetst worden , weten sommigen in het Westen blijkbaar ook zéér goed, ze doen het er dan ook speciaal voor en komen nadien bleiten als ze de repercussies ervan krijgen.
Wat een mietjes toch die moslims, ventjes die huilen als papkinderen omdat hun profeetje met een bommengordel afgebeeld wordt terwijl diezelfde profeet zijn religie met het zwaard, moord en verkrachting opgedrongen heeft.
Oud 3 januari 2010, 02:37   #72
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Het gaat om de fasces (vandaar de term fascisme), een roedenbundel met een bijl in, die gedragen werd door de lictoren, zowat de bodyguards van de Romeinse topambtenaren. Hoe meer lictoren er achter je liepen, hoe belangrijker je was. De fasces was naast een symbool ook een wapen.

Gezien het feit dat die Amerikaanse symbolen ouder zijn dan het fascisme, kan er geen twijfel bestaan dat er geen opzet in het spel is.
Inderdaad dat is wat ik zeg. Kheb da nog moeten leren bij latijn
Volgens mij stond de bijl voor het recht om executies uit te voeren en de roeden bundel voor het recht om te straffen of zoiets.
Oud 3 januari 2010, 02:42   #73
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Yep ...

Ik heb de foto gecopieerd en heel goed onder de loupe genomen in een fotoprogramma en ... yep ... inderdaad gefotoshopt ... De voorste groep mannen zijn ingebracht op de achterste foto. De twee groepen hebben hoogst waarschijnlijk helemaal niets met elkaar te maken.
Ja, daar lijkt het inderdaad op maar de vraag is wel wie de achterste groep mannen zijn. Zij brengen wel degelijk een hitler groet.
Oud 3 januari 2010, 02:48   #74
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
As a result of violence. Er staat niet KILLED BY AMERICANS.

Een groot deel van die doden zijn dan ook toe te schrijven aan hun moorddadige jihadi landgenoten met hun autobommen, moorden en aanslagen.
Laat ons even de cijfers naast elkaar leggen.
SDX zei dat er sinds 9/11 14.618 omgekomen zijn door islamitische terroristen. Overal ter wereld.
Laat ons er in al onze naïefheid vanuit gaan dat ze gelijk heeft.

De webstek iraqbodycount.org spreekt over 94.939 tot 103.588 gedocumenteerde burgerdoden in Irak sinds de Amerikaanse aanval. The Guardian spreekt over 1.200.000. En dan brengen we de 500.000 Iraakse doden door het embargo nog niet in rekening.

Goed.
Laat ons het allerlaagste cijfer nemen: 94.939.
En laat ons er even vanuit gaan dat er sinds 9/11 enkel in Irak mensen omgekomen zijn door islamitisch terrorisme.
Puur hypothetisch allebei.

Dat zou betekenen dat er in Irak 94.393-14.618 ofwel 80.321 Iraakse burgers omgekomen zijn door de Anglo-Amerikaanse terreur.

Nu weten we dat die 14.618 (een getal dat ik ook nergens gecontroleerd heb, maar blindeling overgenomen heb van SDX) niet enkel in Irak, maar ook in Pakistan, Afghnistan,... plaatsvonden.
En dan het aantal dode burgers in Irak waarschijnlijk veel hoger ligt (bijna 13x zo hoog volgens The Guardian).
Overigens slaat het cijfer van SDX op alle slachtoffers, terwijl de andere cijfers enkel over burgerslachtoffers spreken.
U kan dus beginnen rekenen hoeveel doden de Amerikaanse moordmachine op haar geweten heeft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 03:00   #75
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
SDX zei dat er sinds 9/11 14.618 omgekomen zijn door islamitische terroristen. Overal ter wereld.

De webstek iraqbodycount.org spreekt over 94.939 tot 103.588 gedocumenteerde burgerdoden in Irak sinds de Amerikaanse aanval. The Guardian spreekt over 1.200.000. En dan brengen we de 500.000 Iraakse doden door het embargo nog niet in rekening.

Goed.
En laat ons er even vanuit gaan dat er sinds 9/11 enkel in Irak mensen omgekomen zijn door islamitisch terrorisme.

Dat zou betekenen dat er in Irak 94.393-14.618 ofwel 80.321 Iraakse burgers omgekomen zijn door de Anglo-Amerikaanse terreur.

Nu weten we dat die 14.618 (een getal dat ik ook nergens gecontroleerd heb, maar blindeling overgenomen heb van SDX) niet enkel in Irak, maar ook in Pakistan, Afghnistan,... plaatsvonden.
En dan het aantal dode burgers in Irak waarschijnlijk veel hoger ligt (bijna 13x zo hoog volgens The Guardian).
Overigens slaat het cijfer van SDX op alle slachtoffers, terwijl de andere cijfers enkel over burgerslachtoffers spreken.
U kan dus beginnen rekenen hoeveel doden de Amerikaanse moordmachine op haar geweten heeft.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 08:15   #76
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Oef, toch nog iemand die schrijft dat het allemaal de schuld van de VS is. Er zijn nog zekerheden in het leven.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 08:17   #77
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Leuk voor de Denen he!
Dn vang je eens een arme somalier op...
Stank voor dank krijg je van die moslims.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 10:16   #78

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht

Goed.

Klopt als een bus wat je hier schrijft. Neem er dan nog Korea en Vietnam bij en enkele landen in Zuid-Amerika waar opstanden onrechtstreeks zijn gemanipuleerd door de Amerikanen (voorbeeld de moord op Allende in Chili met alle gevolgen er bij) dan heb je het totaalbeeldje.
En oh ja ... wist je dat het dankzij de Amerikaan was dat Sadam Hoesein aan de macht was gekomen? Amerika heeft die in het begin heel hard gesteund als tegenwicht voor de dreigende opkomst van het Islamisme in Iran. Ironisch hé.

En oh ja ... dan toch de één van de grootste genocides aller tijden niet vergeten ... de uitmoording van de indianen ....

Laatst gewijzigd door Karma : 3 januari 2010 om 10:40.
Oud 3 januari 2010, 10:22   #79
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Om even bij de les te blijven ...... 't was een Somalische shifta. Een olifantenstroper.
Een situatie vergelijkbaat als bij Theo van Gogh, alleen leeft de Deen, Van Gogh niet meer.
Helaas zit de wereld vol met dwazen. Zotten die denken door 'narren' - totaal onbelangrijke mensen in de wereldpolitiek - zoals Van Gogh en Westergaard een kopje kleiner te maken de wereld te veranderen.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2010, 10:30   #80
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Helaas zit de wereld vol met dwazen. Zotten die denken door 'narren' - totaal onbelangrijke mensen in de wereldpolitiek - zoals Van Gogh en Westergaard een kopje kleiner te maken de wereld te veranderen.
Waarom de narren aanvallen, en niet de schuldigen, de moordenaars?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be