![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is "Was Johann Sebastian Bach bisexueel?"
En het probleem is dat niemand daar antwoord kan op geven |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het opgelost he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en http://www.jsbach.org/timeline.html Het is dus niet onmogelijk. Et alors? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn wij wel allemaal biseksueel maar dat zou Bach's eventuele biseksualiteit dus minder bijzonder maken en er zou geen reden zijn er een draad over op te starten. Maar nog even over Bach. U voelt erotiek, anderen voelen religieuze ervaringen bij het horen van Bach. Zelfs atheisten voelen de spiritualiteit van JS. Muziek is een krachtig medium. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(algemeen) I hou niet van , zegmaar , klara-muziek !! gehele orkestviolen , blaasinstrumenten verveelt me in het klassieke muziekwereldje !! OOk opera vind bloedirritant !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 januari 2010 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Merkwaardige vaststelling:
Metal fanaten houden ook van Bach en Mozart |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hmmm Bach was 2 keer getrouwd en de vader van 20 kinderen. Dat doet toch vermoeden dat hij alleszins niet vies was van vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaarne wil ik opmerken dat het concept van 'homosexualiteit' pas in de 19e eeuw ontstond en wel als een 'afwijking.' daarvoor kende men het verschijnsel van 'sodomieten.' Het ging toen meer om 'gedrag' dan om 'zijn.' Sodomie was dus iets dat sommige mannen 'deden,' wat ze volgens de bijbel niet moesten doen, gedenke de straf van Sodom en Gomorra, maar het huwelijk kon hen daarvan afbrengen. Ik geloof dat deze benadering van de mannenliefde nog steeds speelt bij Turken en Marokkanen. Dus Bach's opvattingen over deze soort liefde zou conform deze oude zienswijze zijn. Overigens komt de Griekse mythe op mij meer over als knapenliefde, dan volwassen homosexualiteit. Wie weet dat zij in onschuldigere tijden deze liefde meer zagen als een personificatie van de liefde van de mens voor de god, dan iets hyperseksueels en dus aanstootgevend. In ieder geval waren zij niet zo Victoriaans benauwd voor zaken rond het lichaam en genot. Ze beeldden hun goden naakt af en hadden een godin en god van de liefde. Aphrodite was met Vulcanus gehuwd maar boeleerde met de blonde Apollo en de zwarte oorlogsgod Mars. Kortom, ik heb een zeer bijzonder antwoord gekregen van filosoof op mijn vraag, die dus wel degelijk een zinnige vraag was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Tiger Woods was toch ook getrouwd? het huwelijk is vaak een dekmantel voor dit soort zaken, net als te kerke of ter moskee gaan een dekmantel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Jazeker, je staat nu ook op de negeerlijst.
Er is niemand van wie ik een grotere afkeer heb! Gelieve mij niet langer te stalken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moet je wel je handtekening aanpassen!
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Bach is één van de grootste componisten aller tijden en zijn muziek is enorm rijk. Over de geaardheid van een getrouwde man met kinderen ga ik geen uitingen doen, want dat is toch maar Codfriediaans gezever naar mijn mening, en daarnaast ook bijzonder irrelevant. Wie de rijkdom van Bach nog niet ontdekt heeft, moet er echter zeker eens aan beginnen.
Laatst gewijzigd door respublica : 15 januari 2010 om 22:06. |
![]() |
![]() |