![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jommo godverdekke hier wordt amper gevloekt en ge komt al zagen of't er mee gedaan is...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt echt van de situatie af, als je mijn grauw, grom of grunt hoort, weet je wat het verschil is.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a'z'r nogene ierdureft te vloekeu ,
danvervloek ik dee nurde hel , kutverdomme begrepen ?!?!?!?! Snotjong !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat maakt gene zak uit, het is nog altijd niet vloeken. Grunt, grauwt, gromt zoveel dat ge wilt, het is stripboekengegrom. Het komt nog niet in de buurt van vloeken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij se Dwarsgestreepte aarsgarnaal, als ik zeg dat ik vloek in holbewonertaal, dan is dat gewoon zo.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je lijkt net op m'n neefje toen die 6-7 jaar was als je zo praat... Dan ben je aan het spelen en zei hij: "ik ben onsterfelijk en als ik zeg dat ik onsterfelijk ben, dan is dat gewoon zo"....
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neefje is dan wel het genie in jouw familie.
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, op zich zou dat best wel eens kunnen zijn. Intelligent is hij inderdaad.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() potverdriedubbeltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 januari 2010 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kutshit , nettegen deur gelopen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |