![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ene waar zelfs de ogen niet vrij zijn... dat moet nogal pret geven! Ik zie die al de straat over steken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En thuis kunnen ze die gebruiken als persoonlijke saunacabine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() het kunnen ook moslima's zijn die met hart en ziel geloven, en dus denken dat ze aan moeten doen. maar het kunnen ook ontsnapte gevangenen zijn of ja vb'ers, of ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, en dat schrijft voor een 'gazet' waarmee je je gat afkuist als je de FT of IHT leest, een bezigheid die hij enkel te danken heeft aan politiek en bedrijfsmatig gekonkelfoes op de rug van de belastingbetaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dit al wel gezien op Antwerpen Noord en Kiel, toch geen wijken waar Arabische toeristen naar op zoek gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() werk al j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren in Brussel....
ben iedere dag aan het rondsjeezen in Brussel centrum en veelal in Anderlecht en Molenbeek ook in St Gillis en Schaaarbeek en ik zie zéér regelmatig boerka's en zelfs af en toe nikaabs..... maar ik wandel dus niet door de stad met een witte stok en tja sé dan ziet ge ze wél hé !! ![]()
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Yves Desmet kan morgen nog een commentaartje schrijven.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie regelmatig station Bockstael passeert in de Brusselse metro zal normaal gezien al wel een nikab-draagster opgemerkt hebben. Met handschoenen en heel de bataklan. (Die laatsten zijn nu wel nuttig, maar in de zomer wat minder dunkt me.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik betreur het dat ik de dag heb mogen beleven dat iemand daar een probleem in ziet. Ik kan niet uitdrukken hoe hartverscheurend dit is..echt verschrikkelijk. Als er een hel bestaat, weet ik waarom. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 29 januari 2010 om 02:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PeterC : 29 januari 2010 om 03:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Moslims staan op voor de ochtendzon, dan vangt hun eerste gebed aan. En het zijn geen ratten zoals u ze doet uitschijnen die verscholen leven. Ze zijn gewoon bang voor volk als u om nog onder de mensen te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die in bepaalde landen met zo'n ding 'moeten' rondlopen, vrouwen die vechten voor 'gelijke rechten' in die landen, vrouwen die op die manier onderdrukt worden door een mannenmaatschappij die hun vrouwen onderdrukken door hen te verplichten met zo'n tent rond te lopen, vrouwen die beetje bij beetje, stap voor stap vechten voor meer vrijheden - en hier - in onze westerse landen met relatief meer vrijheden én de keuze om zo niet rond te moeten lopen, een statement kunnen maken, een steun en voorbeeld zouden kunnen zijn voor hun onderdrukte zusters in die landen - en tóch verkiezen om er bij te lopen in een tent - hún islam met alle geweld willen opdringen aan iedereen, of je het nu wil of niet, suikermoslimas die beschermd worden door onze democratische wetten die de keuze hebben die hun geloofszusters niet hebben en toch de radicale toer opgaan - tenhemelschreiend - zeker als je bedenkt dat die boerka bedoeld is als een volledig bedekkend kledingstuk om NIET op te vallen, géén aandacht te trekken, niet uitdagend te zijn om de 'mannen' niet in verleiding te brengen (alsof elke westerse man een potentiële verkrachter zou zijn), ze bereiken net het tegenovergestelde effect en dat weten ze maar ál te goed!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik spreek niet over ratten.
|
![]() |
![]() |