![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou wel eens goed kunnen.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderaan de boom ligt iets dat vaagweg op een matras lijkt. Hoog in de boom werkt het mannetje zich in het zweet om die tak door te zagen. Het mannetje ziet er niet al te snugger uit. Het zou mij dan ook niet verbazen dat het mannetje niet heeft gezien dat die 'matras' eigenlijk een rotsblok is. Als ik goed luister hoor ik al wat gekraak in de tak.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten in dit land zijn brave mensen die geen conflicten zoeken. Natuurlijk zal men altijd zotten vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tobback heeft Béatrice Delvaux van Le Soir daarnet in 'Phara' eens flink gezegd hoe de zaak in Brussel in elkaar zit (en ze stinkt!).
Wie het gemist heeft kan het hier (vanaf morgen waarschijnlijk) herbekijken: http://phara.canvas.be/ Deze zaak toont nog maar eens aan hoe verschillend de visie op politie en justitie is in Vlaanderen en Wallobrux. Hoog tijd dus voor de regionalisering van politie en justitie. In de meeste federale staten is dit trouwens al het geval. Laatst gewijzigd door Zeno! : 1 februari 2010 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Nul-tolerantie in Anderlecht: Ik woon al jaren in Mechelen, een gevaarlijke stad beweert men: ik merk daar niets van en wandel gerust ’s nachts door de mechelse straten en wijken. Terwijl mijn allochtone buren me vriendelijk goede-avond wensen loopt de vlaming met zijn gezicht gericht naar de stoep ons zwijgend voorbij. Vlaanderen desintegreert door zijn eigen constant rascisme en kan die eigen gecreëerde stress nog moeilijk te baas. Het is niet de schuld van de vreemde maar wie de vreemde geen plaats wil geven verdiend een blaam." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang nog voordat jij zal moeten verhuizen omdat je wijk ingepalmd wordt door drugdealers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, heeft het geweld in Brussel (en de reactie daarop) met racisme te maken? Moet men niks doen aan het geweld in Brussel uit schrik om als 'racist' gebrandmerkt te worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
met een korreltje zout te nemen dus. Laatst gewijzigd door Shadowke : 2 februari 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens, Mechelen met Anderlecht vergelijken
![]() Mechelen wordt vééééél beter bestuurd. De stad is bijna helemaal opgeknapt, er zijn vele wijkinitiatieven, er is een groot multicultureel jeugdhuis, enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toffe stad! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die Vlaming een correcte visie of een groot deel van de Vlaamse bevolking heeft. Pas op, niet alle Vlamingen hebben die visie. Die Vlaming uit Mechelen is er het duidelijk bewijs maar die visie bestaat in Vlaanderen. De populariteit van het VB in Vlaanderen valt niet uit de lucht..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ja, men kent uw refrein, "alles is perfect in Vlaanderen maar de rest van de wereld is slecht".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma bon, dus ik noteer, in Brussel moet men maar verhuizen als men geplaagd wordt door criminaliteit, maar vooral niets ondernemen tegen de criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-divers.dhtml
Citaat:
Na de zoveelste verkrachting en rel, is dit het antwoord van Thielemans (ps) Voor hem is het dus heel normaal dat er ineen land waar je zelfs geen luchtbuks meer mag bezitten zonder vergunning en een aardappelschiller tot een verboden wapen is verklaard, je in de hoofdstad op de hoek van de straat een snelvuurwapen kan kopen. Het word echt tijd dat die kwajongens hun bedoelingen eens duidelijk maken aan de Waalse en Brusselse Franstalige pers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebt u wel gezegd. Een fait divers is nu éénmaal iets zonder belang, geen actie nodig dus, of in ieder geval geen prioriteit voor actie. Laat de bewoners maar verhuizen.
|
![]() |
![]() |