![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En daders gaan dan gewoon meer voorzorgsmaatregelen nemen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 februari 2010 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is te veel macht in enkele handen.
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vwalla! Dat is er boenk op. Op zich heb ik ook geen probleem met een DNA staal af te staan. Maar het is een gevaarlijk spelletje. Zoals hier gezegd, een paar haartjes volstaan al, en ge kunt het gaan uitleggen. Zonder er iets mee te maken te hebben. Uwen "goede"' naam kan er aan zijn. Dus DNA-onderzoek oké, maar pas na algemene verdenking of vermoeden. Maar zeker niet willekeurig, omdat je er iemand te gemakkelijk mee gemakkelijk kan inluizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Om even on-topic te blijven.
Een goede zet van de politie. Wie zegt dat men al dat DNA van die vrijwilligers gaat ontleden. Voor niks nodig in eerste instantie. Alleen die zich niet spontaan aanbieden zijn potentiële verdachten. Deze mensen moet men gaan checken op hun handel en wandel. En laat de rest maar in de waan, wat dat DNA onderzoek betreft. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 4 februari 2010 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daarom zou men het verplicht moeten maken... dat schudt meteen een hele hoop misdadigers uit de bomen
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Seriemmoordenaar RJ liet geen (dna)sporen achter bij de moorden..
Gelukkig hebben de meeste verkrachters ( ook RJ) net als ik een degout voor pretbedervende condooms ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft geen sperma te zijn hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Uitvlucht bij uitstek: in het algemeen belang...
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het een geruststelling was zijn te weten dat het niemand uit het dorp was. Ge kent dat in een dorp, als ze beginnen roddelen van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als ge ne viriele vent waart, kondt ge daarbij ook met gerust hart zeggen dat je het niet was ... en de polies kon beginnen elders zoeken. Geen onnozele tijd verspelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt trouwens met uzelf in tegenspraak, met uw elektronische handtekening.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Ik zie niet in wat daar zo abnormaal aan is. De techniek wordt wereldwijd toegepast.
Ooit eens in Afrika, een gehucht van 2000 mensen. Meisje verkracht. Niemand heeft het gedaan. Alle mannen DNA-staal laten afgeven, en ze hebben hem gevonden. Zo simpel is dat.
Laatst gewijzigd door Nexer : 5 februari 2010 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo'n profiel is niet eens dan een foto'tje van uw DNA, waar ge zoals een vingerafdruk wat streepjes in een bepaalde volgorde of dikte hebt. Dan zitten ze die fotootjes te clusteren met het DNA van die 'serial' en kijken ze hoeveel procent het matcht. Zeg maar als je onschuldig bent, ben je echt wel safe. Zo'n databank zou ik standaard aanleggen van al wie in aanraking komt met het gerecht, en alle immigranten, en waarom niet zelfs van alle steuntrekkers; Wiki wist het weer http://en.wikipedia.org/wiki/DNA_profiling de kans op vals positief is 1:trilion of gezien er maar 6miljard mensen zijn, onbestaand, tenzij bvb bij tweelingen heb je 2.2% kans dat ze matchen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 5 februari 2010 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() dat kan perfect een offline databank zijn waar alle info in en uit schriftelijk moet verlopen ... geen enkele niet traceerbare opvraging ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Kan het nog elitairer?
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de staat geeft je sowieso een uniek registernummer, men kan evengoed je gekende unieke dna string loggen ik zie ook werkelijk niet in hoe het zuiver identificeren een schending van de privacy zou kunnen zijn Laatst gewijzigd door Anna List : 5 februari 2010 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je iemand wilt te pakken krijgen, vind een reden. Heb je geen reden, zoekt er één. Vindt je geen reden, maakt er één. En ik weet héél goed dat ik nu advocaat van de duivel aan het spelen ben. Hebben jullie wel enig besef wat voor een macht jullie, controleerders/regelaars, voor ons eigen goed - als je niets misdoet heb je ook geen reden om ertegen te zijn, in een beperkt aantal handen legt? Verzeker mij van de onbetwistbare integriteit van deze handen en ik zwijg. Echter, een oude waarheid als een koe, doorgegeven van generatie tot generatie in onze familie, leert "Waar er mensen zijn wordt er gemenst" En dat is iets wat ik in mijn werk (militair/politie/intel) héél goed heb mogen waarnemen. Zoals ik reeds zei, gewoon iedereen van bij de geboorte chippen. Heb je direkt wat je wilt. Totale afhankelijkheid van die groep mensen die de chips controleren. En probeer mij nu eens te overtuigen dat dat onmogelijk zou zijn. En kom mij nu niet af met de drogreden "dat doen we nu toch ook al". De énige reden dat we nu al massaal in databanken zitten is dat niemand het ziet zitten in een grot te gaan leven. Geef de mensen echt de keuze en die databank is nagenoeg leeg.
![]() |