![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Madam weet trouwens hoe ze een publiek moet meetrekken. Voor de rest valt nagenoeg niets te zeggen over de inhoud, ze had er namelijk geen. Doet me denken aan Berlusconi. Met wat populisme en een fraai snoetje kom je in de VS blijkbaar heel wat verder dan met concrete standpunten.
com/video/?/video/politics/2010/02/06/palin.tea.party.qa.cnn Zie trouwens hoe haar ambitie eraf druipt. Mooi, maar even leeg als de woorden die ze te vertellen heeft. Kinderachtig.
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Obama, met al zijn zweverige idealen, is duizend keer gevaarlijker dan mensen als Bush of Palin ooit kunnen zijn. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 9 februari 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Obama is even gevaarlijk als Bush of Palin. Alle (would-be) presidenten van de VS zijn gevaarlijk.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met Ronald Reagan was het juist hetzelfde. laat de europese toogpolitici maar lallen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar standpunten zijn inderdaad zeer conservatief, maar die van George W. Bush waren dat ook, en toch heeft hij twee verkiezingen gewonnen, de tweede zelfs met een enorm aantal stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
² |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Voor ons is Palin natuurlijk een grap: een dom ambitieus wicht dat populisme verwart met een partijprogramma.
Typisch is dat ze tegen alles is maar geen alternatief aanbiedt. Zo wordt Obama verkettert voor zijn health care reform, maar geen enkele republikein heeft al een alternatief geformuleerd om die sector te saneren. Hetgeen echt beangstigende is dat zo iemand niet kansloos is als presidentskandidaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 10 februari 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we beginnen met uw stelling :
Citaat:
Als u wist dat gouverneur Palin, ondanks haar jonge leeftijd bij het aantreden in 2006, in Alaska zeer populair was en nog steeds is gebleven omwille van haar goed bestuur, haar bekendheid als een go-getter en iemand die niet bang is om tegen de gevestigde orde in te gaan en haar gelijk te halen. Dan weet u meteen ook dat ik geen zin heb om met u de discussie te beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze week een nieuwe poll van de Washington Post/ABC:
Approval rating: 37% favorable, 55% unfavorable Qualified to be president: 71% unqualified: 51% van de Republikeinen, 66% van de independents, 91% van de Republikeinen. http://thehill.com/blogs/blog-briefi...o-be-president |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door F.Lurk : 12 februari 2010 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik tot nu toe toch niet de indruk opgedaan dat Palin echt het soort onderschatte persoon is zoals bv. een Ronald Reagan. Ik betwijfel of zij voor de Republikeinen echt een goede zaak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om intellligentie gaat is het nog niet duidelijk of u van Palin wint, neem dat maar aan. Laatst gewijzigd door Antoon : 15 februari 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stukje natuur zal ik eens opzoeken, want u begrijpt dat ik u niet zomaar op uw woord geloof. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit de term "dom blondje" gehanteerd, maar iemand die voluit het creationisme aanhangt en verdedigt, en zelfs exorcisme (what's in a name) niet schuwt, lijkt mij niet echt geschikt om een wereldmacht als de USA te leiden.