![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet nu ook las ik ergens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() joepie
12 �*f 20 mbps, ik voel da verschil niet 25 of 75 mogen downloaden, ik voel da verschil niet maar die 2 euro opslag waar de btw uiteraard achteraf bijgerekend wordt voel ik wel. is dus een eenzijdige opslag van ca 3-5 euro de andere verborgen kosten kennen we nog niet dus zou het me niet verbazen moesten we nog € 50 activatie of andere ik-moet-op-het-knopje-duwen-kosten bijbetalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k vind het ook compleet debiel dat er zo gestoefd wordt met die snelheden (vooral bij telenet vind ik); wat interesseert mij het of ik naar youtube kijk aan 10,12,15 of 20 of 2000 mbps; zolang er maar gekeken kan worden. Het enige relevante (eenmaal de snelheid effectief voldoende is om vlot streamtv te kunnen zien) is de limiet.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die truc hebben ze in het begin van de daluren ook gebruikt. Je verbruikt amper de helft van uw download trafiek maar ze halveren wel de snelheid.... Gewoon een bende dieven daar bij Teleslet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ! |
|
![]() |
![]() |