![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zouden ze gewoon een kernbommetje gegooid hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...icle387237.ece http://www.thedebate.org/thedebate/iraq.asp De VS is trouwens niet tegen dictators (ze hielpen meerdere bloeddorstige tirannen aan de macht, vaak ten koste van democratisch verkozen regeringen), zolang ze maar naar de pijpen dansen van Washington. Ik weet niet hoe jij denkt, maar ik vind dat toch een zeer hypocriete reden.
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Onzin. Wat voor economische waarde heeft een land waarvan de grond radioactief is?
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is je punt met deze 2 links? De VS is wel tegen dictators. Ze hielpen personen aan de macht welke achteraf bloeddorstige tirannen te zijn. Groot verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je er dus niet gaat wonen heb je geen last van radioactiviteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://blogs.usatoday.com/oped/2007/...ernment-h.html Iets over die aardige dictators. Dit begint stupide te worden.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit artikel...dat van de jaren 30 zal ik je geven. Van de jaren stillekes heb ik geen kennis en al zeker niet wie wat heeft gesteunt en op welke manier. Dergelijk artikel kan dus zeggen wat het wil, ik kan het nie nakijken. Voor de rest staat er over de jaren 70 "It has been speculated that the CIA played a considerable role ". Tja, er zijn speculaties...kortom er is niets. En dan Saddam, men heeft hem gesteunt tot duidelijk was wat voor een barbaar het was. Ook de VS heeft geen glazen bol. Los daarvan, ik veronderstel dat jij ook tegen de inval in irak was...dus jij bent voorstander voor het behouden van een dictator als Saddam...en nee, met praten zou je Saddam niet van zijn stoel gekregen hebben. Spijtig genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerste link werkt niet en het tweede artikel...sorry, maar dit is een artikel van iemand die schrijft dat ze ervoor naar ira zijn gegaan. DIt is geen bewijs dat Bush en Blair dit hebben toegeven. Indien dat het geval is is hier echt wel een persconferentie voor geweest, zulk belangrijk nieuws...dus graag de beelden van deze conferentie. Los daarvan, Blair heeft enkele weken geleden heel het verhaal moeten doen voor de inval. Hier heeft hij zelf gezegt dat het voor Saddam was...zowat heel de wereld heeft dit gevolgt...nu dus het tegendeel komen beweren is totaal belachelijk.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2010 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |