![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (Sorry, het is nu eenmaal laat.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() http://www.ausy.be
Door deze firma, want op: http://www.lunitechs.be vind je dit oa weer waar die onmiddelijk cash geld voor over heeft. Op naam van Jeroen Serpieters en bovengenoemde is zijn werkgever: Rubys and Jewelry -> Kzei nog dat t de mossad was ![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 26 februari 2010 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De groep NSV'ers werd geleid door hun Antwerpse voorzitter Jeroen Serpieters.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=82279 Dat is al 1 van de kornuiten die met dit project te maken hebben. De rest is aan u |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Die Jeroen heeft de site op poten heeft gesteld, als programmeur blijkt. Zijn werkgever ausy is zoals die zelf aangeeft en deze dus onrechtstreeks voor deze site betaald. Voor de rest haalt die zijn geld uit goud en juwelen door op en door te verkopen. En hij is blijkbaar voorzitter van NSV.
Zodus aangaande het topic, "Hoe wordt deze site en dit forum gefinancierd" Is dit de context Aangaande de mossad en diamanten link, we mogen toch eens lachen he. Desalniettemin, is het vrij dubieus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Eventuele inkomsten worden gegenereerd van http://www.bluestreak.com van die banner daarboven en vanonder.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 27 februari 2010 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat kost dat zo, om moderator te mogen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() http://www.maartenmalaise.be/
Maarten Malaise Is dit een bestaande persoon? Wonderlijk, personen die zelf betalen aan een site waar zij dan vervolgens vrijwilliger mogen spelen! Men zou denken dat personen die in een zaak financieel investeren er ook voordeel van hopen te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoelt u daarmee wellicht de hordes mensen die zich hier ooit hebben geregistreerd, maar die nooit aan discussies deelnemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Nee, of denk jij dat ik bv betaald word om bij Voorpost en co actief te zijn?
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pas na heel lang aandringen is ie er een tijdje terug voor het eerst in 10 jaar mee akkoord gegaan dat anderen een bijdrage leverden. Ik heb toen een 30,00 € geschonken aan die site. En ik werk er al bijna twee en een half jaar als moderator op volledig vrijwillige basis. Ik verdien daar geen cent mee. Niemand van ons moderator team. Er zijn nog mensen die zich belangeloos inzetten voor iets en voor anderen. Als u daar complotten achter wil zoeken, dan doet u dat maar. Persoonlijk vind ik het enerzijds beledigend (om niet te zeggen ronduit onbeschoft) en anderzijds vind ik het behoorlijk zielig. Laatst gewijzigd door Sammael : 27 februari 2010 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
[quote gevraagd want ik sta op zijn negeerlijst]
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook ik geef in deze Egmond Codfried overschot van gelijk. Hij stelt heel gezonde vragen.
Ik vind trouwens dat er overdreven onnozel wordt gedaan tov Egmond, er wordt veel te veel op de man gespeeld en ronduit kinderachtig gedaan tov hem. Om maar te zwijgen over een paar laag bij de grondse ouwbakken racistische opmerkingen hierboven. Andersdenkenden met ietwat excentrieke visies zijn hier altijd al weggepest. Dat is zeer spijtig en komt diversiteit op het forum niet ten goede. Dit betekent geenszins dat ik de organizatoren hun inspanningen etc niet apprecieer, maar dat is hier niet de essentie. Vragen stellen is gezond, en men moet niet altijd zwaaien met conspiracy verwijten als men vragen stelt. Het is pas naief als je u geen vragen stelt bij de beweegredenen en belangen die de organisatoren mogelijks hebben elders. In het geval van politics.be lijken die beweegredenen tot nader oprecht en onschuldig. Ik heb echter gevallen gekend op buitenlandse sites van degoutante belangenvermenging en deception, als je eens grondig gaat spitten in bepaalde zaken. Laatst gewijzigd door straddle : 27 februari 2010 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus, als je met controversiele onderwerpen iets te veel of te sterk je mond opendoet, zijt maar zeker dat men u in de gaten houdt. Je kan maw gewoon niet meer vrijuit spreken. Immers, wie kan de volledige onpartijdigheid van politics. be garanderen als je niet weet wie er achter zit? Wie zegt dat alle mods het goed voorhebben als je tegen hun politieke opvattingen spreekt? Hoe worden mods geselecteerd? Wie zegt dat er geen infiltratie is? In Belgie is dat misschien allemaal nog onschuldig, in het buitenland absoluut niet. In elk geval wordt er hier m.i. veel te licht over gegaan. Zoals Zeikstraal zegt: politics is dirty business. En het gaat niet enkel om geld of belangenvermenging. Het gaat om ook vrijheid van meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |