Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2010, 20:33   #61
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Zo te zien, snapt u weer eens niet artisjok, en ik heb geen zin om nogmaals uit te leggen wat verder voor iedereen, die deze en andere discussies in dit subforum de laatste tijd heeft gevolgd, allang heel erg duidelijk is.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 20:38   #62
artisjok
Banneling

Standaard

Wat snap je niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het initiatief komt van mevrouw Årtisjøk (een Deense islamapologete die dit een "møøie middenwæg" vindt).
Dat je niet goed gelezen hebt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 20:39   #63
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo te zien, snapt u weer eens niet artisjok, en ik heb geen zin om nogmaals uit te leggen wat verder voor iedereen, die deze en andere discussies in dit subforum de laatste tijd heeft gevolgd, allang heel erg duidelijk is.
Het heeft inderdaad geen zin om nog verder energie te steken in uitleg voor artisjok : snappen wat voor iedereen de evidentie is, zal ze nooit.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 20:54   #64
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat snap je niet?
Ik snap het maar al te goed.

Citaat:
Dat je niet goed gelezen hebt?
Citaat:
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
Waarom denkt u dat het bij een eenmalig experiment is gebleven? Ik zal u het antwoord op deze retorische vraag ook meteen maar geven:

Omdat dit het zoveelste proefballonnetje was dat moslims en/of zelfislamiseerders hebben opgelaten om te zien hoe ver men kan gaan met het door de strot rammen van allerlei religieus gebaseerde waanzin.

En daar is zeer terecht heel veel kritiek op geweest en zijn er ook vragen in het Deense parlement gesteld. Daarom is dit een eenmalig experiment gebleven.
En dan vindt u het nog 'spijtig' ook dat u niets weet over het resultaat van die poging van die mevrouw Årtisjøk uit Dænemårken die haar eigen poging tot zelfislamisering met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een "møøie middenwæg" vindt.
Oud 25 februari 2010, 21:11   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom denkt u dat het bij een eenmalig experiment is gebleven? Ik zal u het antwoord op deze retorische vraag ook meteen maar geven:

Omdat dit het zoveelste proefballonnetje was dat moslims en/of zelfislamiseerders hebben opgelaten om te zien hoe ver men kan gaan met het door de strot rammen van allerlei religieus gebaseerde waanzin.

En daar is zeer terecht heel veel kritiek op geweest en zijn er ook vragen in het Deense parlement gesteld. Daarom is dit een eenmalig experiment gebleven.
En dan vindt u het nog 'spijtig' ook dat u niets weet over het resultaat van die poging van die mevrouw Årtisjøk uit Dænemårken die haar eigen poging tot zelfislamisering met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een "møøie middenwæg" vindt.
Dat heeft u glashelder en goed omschreven, dit wordt inderdaad gebracht als de gulden middenweg!

Even wat voorbeelden!
- herrie over multureel wijkfeest, mag enkel georganiseerd worden indien er geen druppel alcohol geschonken wordt, dat dit voor Belgen bij een wijkfeestje hoort is jammer, mag niet van Allah en daarmee uit!
- Herrie over een ander buurtfeest, daar mag geen muziek, want ook dat vindt Allah niet goed.
- Theedansent( zonder mannen!) voor vrouwen? Niet voor die van hen, die hebben lieten de heren weten wel wat anders te doen op een zondagmiddag dan hupsen door een zaal!
- Vrouwen die gebruik maken van een zaal? Zijn daar mannelijke technici? Dan mogen we van Allah niet komen!
- Vrouwen die een dienstencentrum bezoeken? Mag niet want daar zijn mannen!
- Dialoog tussen jongeren en politie? De politie was er maar geen enkele jongere, mocht ook niet want de politie is de vijand en wanneer je daarmee praat een verraaier!
- Islamitische thema's gericht op niet moslims, dat doen wen in ene cultureel centrum waar we alle foto's omdraaien omdat Allah die onzedelijk vindt en de zaal hakken we doormidden met lakens waar vrouwen achter moeten zitten, heren van voor! Daar mocht dan eindelijk een stokje voor gestoken worden...net niet op de "middenweg"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 21:13   #66
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het initiatief komt van mevrouw Årtisjøk (een Deense islamapologete die dit een "møøie middenwæg" vindt).
Citaat:

Uit je reactie blijkt toch niet dat je het al snapt.
Je begrijpt toch het verschil tussen wat vet staat in jouw post en mijn post.

Had je het niet gelezen; of die je maar alsof?
Oud 25 februari 2010, 21:16   #67
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Zoek het lekker uit. Ik ben klaar met uw gezever.
Oud 25 februari 2010, 21:17   #68
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Ze krabbelt terug.
Eerst ettelijke bladzijden vullen met de obligate apologetenpraatjes, en dan terugkrabbelen.
Zielig.
Oud 25 februari 2010, 21:21   #69
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoek het lekker uit. Ik ben klaar met uw gezever.
Niet mijn gezever; jouw gezever.

Het is wel ambetant voor jouw dat ik het in deze zo duidelijk kan aantonen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 februari 2010 om 21:22.
Oud 25 februari 2010, 21:26   #70
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

De ettelijke bladzijden rond-de-pot-bladvulsel die u produceert zijn telkens weer zeer verhelderend.
Maar het is goed dat u eindelijk tot inkeer gekomen bent. Het werd ook tijd.
Oud 25 februari 2010, 21:29   #71
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

U heeft behalve dat u het juist gebruik van voornaamwoorden niet beheerst, hier verder helemaal niets aangetoond.
Oud 25 februari 2010, 21:40   #72
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft behalve dat u het juist gebruik van voornaamwoorden niet beheerst, hier verder helemaal niets aangetoond.
Toch wel.
Jij schrijft dat ik vind dat deze ouderavond een mooie middenweg is.

Citaat:
Terwijl ik hier van in mijn eerste post in deze draad schreef

Citaat:

Het is je nu duidelijk hoop ik; dat ik dit geen mooie middenweg vind.
Gelieve wat aandachtiger te lezen alvorens zo maar wat schrijven.
Oud 25 februari 2010, 21:49   #73
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel.
Jij schrijft dat ik vind dat deze ouderavond een mooie middenweg is.

Terwijl ik hier van in mijn eerste post in deze draad schreef

Het is je nu duidelijk hoop ik; dat ik dit geen mooie middenweg vind.
Gelieve wat aandachtiger te lezen alvorens zo maar wat schrijven.
Heet u Årtisjøk?

Neen, u heet artisjok. Dus ik schreef helemaal niet dat u dat vindt.
Oud 25 februari 2010, 22:07   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heet u Årtisjøk?

Neen, u heet artisjok. Dus ik schreef helemaal niet dat u dat vindt.
Ik snapte u wel hoor, u heeft het over de Deense versie van de Artisjokken op het forum!
Artisjok, je zou dus verontwaardigd zijn mochten vaders nooit meer naar ouderavonden mogen komen, de vraag die echter dit forum mateloos boeit is; zou je ook verontwaardigd zijn mochten vader enkel naar avonden komen die apart doorgaan, gescheiden van moeders?
Dus mevrouw moet op een andere dag, als ouders kunnen pa en ma niet naar de ouderavond, bent u nog verontwaardigd of is dit uw middenweg???
Oud 25 februari 2010, 22:11   #75
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik snapte u wel hoor, u heeft het over de Deense versie van de Artisjokken op het forum!
Artisjok, je zou dus verontwaardigd zijn mochten vaders nooit meer naar ouderavonden mogen komen, de vraag die echter dit forum mateloos boeit is; zou je ook verontwaardigd zijn mochten vader enkel naar avonden komen die apart doorgaan, gescheiden van moeders?
Dus mevrouw moet op een andere dag, als ouders kunnen pa en ma niet naar de ouderavond, bent u nog verontwaardigd of is dit uw middenweg???
Ja; ook aparte ouderavonden voor vrouwen en mannen vind ik al te gortig.
Oud 25 februari 2010, 22:17   #76
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja; ook aparte ouderavonden voor vrouwen en mannen vind ik al te gortig.
Waarom vond u het dan jammer dat u niet wist hoe die eerste aparte ouderavond was afgelopen? Sus wees u er zeer terecht op dat dit vanwege de verwerpelijkheid van het principe niet ter zake is, blij dat u het dus met hem eens bent! Hij vast ook!
Oud 25 februari 2010, 22:20   #77
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dit is precies het soort setting waar religie niet thuis hoort. Als ouder heb je het recht geïnformeerd te blijven over hoe je kind het doet op school, hier zijn de oudergesprakken voor bedacht. Als vader, en zeker als alleenstaande vader, heb je net zo goed recht om het direct van de leraar te horen als een moeder. Ik begrijp dat de school graag haar best wil doen om ook de ouders van moslimkinderen te informeren maar dat mag geen belemmering zijn voor de aanwezigheid van vaders. Iets met emancipatie enzo.
Inderdaad, je verwoordt ook mijn mening.
Oud 26 februari 2010, 00:14   #78
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Voila, zo eenvoudig is het inderdaad.

Die Deense Årtisjøk vond waarschijnlijk dat ze goed bezig was door zo'n apartheidsouderavond te organiseren - een soort "møøie middenwæg", net zoals de Vlaamse artisjok in het kader van datzelfde religieuze apartheidsdenken het een "mooie middenweg" vindt dat varkensvlees van het menu wordt afgevoerd. En noch Årtisjøk, noch artisjok hebben door hoe erg ze aan zelfislamisering doen daarmee, laat staan dat ze doorhebben dat ze daarmee ook anderen ongewenst islamiseren, hetgeen nog veel en veel erger is.
Oud 26 februari 2010, 00:23   #79
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila, zo eenvoudig is het inderdaad.

Die Deense Årtisjøk vond waarschijnlijk dat ze goed bezig was door zo'n apartheidsouderavond te organiseren - een soort "møøie middenwæg", net zoals de Vlaamse artisjok in het kader van datzelfde religieuze apartheidsdenken het een "mooie middenweg" vindt dat varkensvlees van het menu wordt afgevoerd. En noch Årtisjøk, noch artisjok hebben door hoe erg ze aan zelfislamisering doen daarmee, laat staan dat ze doorhebben dat ze daarmee ook anderen ongewenst islamiseren, hetgeen nog veel en veel erger is.
Dat klopt maar toch zul je verder moeten, ook met onze moslims!
Ik zou zeggen, we beiden beiden aan, gezien de grootte van de groep die halal eet, zijn er aparte mogelijkheden voor wat vlees betreft en bereidingen die hiermee samenhangen. Met ook aparte prijzen. De regels worden strikt toegepast, dus krijgen moslims ook geen toegang meer tot snacks waar gelatine in verwerkt is. Gedaan met een snicker na een halalkip, appeltje moet je zelf meebrengen.
Wat kan nooit gevraagd worden, aparte bediening, bereiding, gescheiden eetruimtes, gebedsplaatsen, maar halalkip naast gewone? Geen probleem, de meerkost mocht die er zijn wordt aan de verbruiker verrekend!
Oud 26 februari 2010, 10:59   #80
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Het heeft inderdaad geen zin om nog verder energie te steken in uitleg voor artisjok : snappen wat voor iedereen de evidentie is, zal ze nooit.
Bekeerlingen kan je niet ompraten. Hun enige doel is verislamisering. Heel snel en vlug om hun (on)gelijk te bewijzen.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be