![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het nu wel een kwestie van geaardheid of niet?
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Leer nu toch eens schrijven ! Ge zijt een belediging voor de evolutie.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gij een belediging zijt voor de soort. Mensen met een visuele handicap aanvallen omdat ze niet perfect kunnen schrijven, is not done.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons het anders bekijken. Iemand die niet gedoopt is en geen plechtige communie heeft gedaan kan die in de RKK ter communie gaan? Het antwoord is nee, en dat is geen discriminatie. Als die iemand nu een homo is, wordt het dan plots wel discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die niet ter communie mag gaan, want dat zijn de regels in de RKK, is dat dan discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 februari 2010 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kerk is het echter niet. Maar ik wil het wel hardop zeggen om je een plezier te doen. De RKK ziet alle sex buiten het huwelijk als een zonde. Dus ik vrees dat wat je daar schrijft: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Toch interessant om zien hoe al die extremistische homo-activisten steeds neigen naar intimidatie en verbaal geweld. Ook dreigen en een beledigende, provocatieve manier van "protesteren" hoort er steeds bij. De haat en de nijd druipen er steeds van af. Het doet me allemaal sterk denken aan de bruine SA (wiens leider, Ernst Röhm, een openlijke homofiel was trouwens) die ging "protesteren" tijdens de jaren '30 voor de synagogen. We weten allemaal hoe dat is geëindigd. Ik kan me ook nog herinneren, overigens, aan de vele racistische tirades die de homofielen hier tegen forumlid Uh-Huh begonnen. Hun eigen pervers en smakeloos leven leidt blijkbaar tot bijzonder weinig vreugde, wanneer hun enige verzetje het aanvallen van andersdenkenden is.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 februari 2010 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vergelijking die door de priester in Reuzel wordt gebruikt is heel duidelijk: als je bij een handbalclub gaat, dan verbindt je jezelf ertoe om je volgens het reglement van die club te gedragen. En staat dat reglement je niet aan, dan ga je uit de club. Alleen schort er wat aan die vergelijking. De publieke invloedssfeer van een handbalclub is namelijk niet van dezelfde grootte als die van de Katholieke kerk. Als de Kerk een standpunt inneemt, dan is het effect daarvan in onze streken eerder matig, maar in andere landen kan dat effect ernstige vormen aannemen. Zo heeft het condoomverbod van de Kerk in Afrika de AIDS-epidemie alleen maar aangewakkerd, hoewel het ook daar om een standpunt van een organisatie gaat (dat dus in principe vrijblijvend is). De Kerk moet niet doen alsof ze zomaar eender welk standpunt kan innemen, zonder verantwoordelijkheid te hoeven dragen over de mogelijke gevolgen van dat standpunt. Ze is nog steeds een invloedrijke organisatie, en ze moet dus wel degelijk rekening houden hiermee. Alleen al daarom vind ik het gedrag van die pastoor in Reuzel onaanvaardbaar, zelfs al ben ik zelf geen katholiek en behoor ik dus niet tot zijn handbalclub. Puur als denkoefening is het interessant om eens na te gaan wat er zou gebeuren indien morgen een katholieke inwoner van Reuzel zijn tweeloop zou nemen, en een homo omver zou knallen. De kans is groot dat het debat in dat geval een heel andere dimensie zou krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Is dat een excuus om iemand aan te vallen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 24 februari 2010 om 23:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel u voor da Rohm de 2de persoon naast Hitler was tijdens WO2. Wat voor slechte naam zouden we dan gehad hebben. ![]() (En wss zouden da nazi's dan nog meer voor lederjanetten uitgelachen worden dan nu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik deel dit standpunt volledig.
![]() |