![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Sterk argument trouwens uw " ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Knuppel, een beetje respect in een discutie kan ook geen kwaad hé. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Het kartel is op Vlaams niveau ...
Op federaal niveau raad ik de N-VA hetzelfde te doen, indien dezelfde voorwaarden worden gegeven: meer Vlaamse autonomie in een conreet stappenplan.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zonder meer willen stellen dat de N-VA de meest belgicistische partij van alle Belgische partijen is. Het verraad broeit getierig in haar rangen. En de dankbare en moedwillige samenwerking van de christen-democraten moeten wij in dat licht zien. Niveanen = demo-federalisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits ik (voorlopig) mijn mond nog mag opendoen, herhaal ik wel graag even wat sommigen niet al te graag lijken te horen. Vergeet niet dat een tripartite nog altijd tot de mogelijkheden behoort. Dit betekent dat het Vlaams Blok de enige oppositiepartij wordt. Wat tot gevolg kan hebben dat jullie genadeloos worden afgestraft wanneer het Kartel niet waarmaakt wat ze beloofde in verband met de resoluties in het Vlaamse parlement.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is voor sommigen hier Vlaamse onafhankelijkheid een doel en geen middel?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Seba, waarom zou het doel slechts in het redelijke moeten besloten liggen? Maar verder is het een goede vraag. Waarom verkiest de N-VA een onafhankelijk Vlaanderen boven een confederaal Vlaanderen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Als Vlaanderen confederaal zal zijn, is het al een grote stap voorwaarts.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Er is maar één stap voorwaarts en dat is de onafhankelijkheid zelf!
Nu blijven we ter plaatse trappelen! Enkel het Vlaams Blok wil blijkbaar de onafhankelijkheid van Vlaanderen! Is het mischien daarom dat het zoveel stemmen haalt? Is het misschien daarom dat het veroordeelt dient te worden? Ik ben ervan overtuigd dat het daarom is en ik ben daar al heel mijn leven van overtuigd. N-VA is een rem op onze strijd naar onafhankelijkheid en CD%V heeft de kans schoon gezien aan die rem te trekken... NV-A-ers, wordt wakker!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een feit - en ik wordt er door de vorige berichten alleen maar in bevestigd - dat sommige VB'ers denken dat we Vlaandern van de ene op de andere dag onafhankelijk kunnen maken. Dat kunnen we dus niet doen.
Ik bereik liever met de CD&V - als eerste stap he, een onafhankelijke staat Vlaanderen blijft mijn prioriteit - dan in een verdomd hoekje gedrumd te worden.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() U heeft dus geen lessen geleerd uit het Egmontpact....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ook denkt u dat het VB het alleenrecht heeft op de Vlaame onafhankelijkheidsstrijd. Ik hoop dat VB'ers daar niet zo over denken.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik val NV-A absoluut niet aan, ik stel enkel vast dat dezelfde fout van in '77 zich herhaalt en ik vind dat jammer voor mensen zoals u die inderdaad ook ijveren voor een eigen staat...
Eenzelfde strijd, maar wij doen het compromisloos.... Wij zijn niet koppig en hebben geen oogkleppen op, daarom steken wij uiteraard onze hand uit naar eenieder die het zelfde doel voor ogen heeft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
- rem op onze strijd: hiermee bedoelt u dat de N-VA niet echt Vlaams nationalistisch is en dat het VB - hiermee bedoelt u "ons" waarschijnlijk - als enige recht heeft op de Vlaamse onafhankelijksstrijd.
![]() |