![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: bent U het enige overblijvende lid van de liberale appel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben in onze rangen geen ex-UNIE'ers, één ex-EDB'er (voorzitter Hans Van de Cauter), van PLC heb ik nog nooit gehoord, en wij hebben géén ex-FN(B)-leden. De meeste van onze leden hebben nooit in de politiek gezeten, en komen nu naar ons uit idealisme, óf hebben al een tijd bij een traditionele partij (VLD, CD&V, LA, VB,...) achter de rug. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, de linkiewinkies hebben er weer niets van begrepen... Mgr. Lefebvre zaliger: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloven is een persoonlijke keuze. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit ons geloof mogen we weldegelijk bepaalde handelswijzen en levenskeuzes veroordelen (wij veroordelen geen mensen, wel hun gedragingen, handelingen, stellingen, enz.). Homoseksualiteit is een zonde, dat leert ons geloof duidelijk. Niemand heeft het recht de godsdienstvrijheid aan banden te leggen en dus ons het recht te ontnemen homoseksualiteit vanuit ons geloof als een perversiteit, een afwijking en een ziekelijke afwijking te bestempelen. Zo is de wet Gods immers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw uitlatingen niet van hierboven. Uw post bevestigt toch enkel mijn standpunt: de kerk verkondigt wat ze wil voor hun ingewijden en gelovigen, maar heeft niet het recht om uit te roepen welke bevolkingsgroepen "goed" of "slecht" zijn. Overigens heeft de Kerk op dat vlak al helemaal geen lessen te lezen, het verleden heeft al voldoende uitgewezen dat tussen hun "gelovig en vroom" koren ook veel kaf zit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de gelovigen hebben zich aan de regels te houden. Wie daar niet mee akkoord gaat, bvb. Homo’s, moeten niet eisen dat de regels speciaal voor hen worden aangepast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |