Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2010, 00:04   #61
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Titel Vrouwbeelden in het Vlaams Blok
Auteur Veerle Vanden Daelen
Uitgeverij © RUG-Centrum voor Genderstudies, 2002; 96 bladzijden;
ISBN 90 382 036 40

zeker eens lezen
Goeie tekst..maar wat is er gebeurd met alle vrouwen die dit nooit gelezen hebben, of ooit zullen doen? Volgens mij leven die in alle onbevangenheid verder! Dat is niet zo binnen iedere ideologie die vrouwen onderdrukt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:32   #62
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat moet je eens aan Rob Klop Verreycken vragen. Die heeft dat eens aan Martina Hellebaut (zijn ex-vrouw) gewezen...

Ocharme deze vrouw. Echtelijke ruzies zijn strafbaar volgens onze wetten. Dus robke klop zal wel voor de rechter zijn gekomen. De islam en de sharia geven zweepslagen aan vrouwen als rechterlijke uitspraak. bijvoorbeeld een meisje van 14 is verkracht. Als straf geeft men haar zweepslagen. dE DADER IS ONGESTRAFT GEBELEVEN. LEG ME NU EENS UIT WAAR HET vb SLACHTOFFERS ZWEEPSLAGEN GEEFT EN DADERS LAAT LOPEN. WELKE WETTEN OF WETVOORSTELLEN WILLEN ZE MAKEN OF INDIENEN. Daar ga je dan een kont vol schaamte. Want uw enige doel in het leven is de islam verheerlijken en het VB afmaken.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 9 maart 2010 om 10:35.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:46   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Ocharme deze vrouw. Echtelijke ruzies zijn strafbaar volgens onze wetten. Dus robke klop zal wel voor de rechter zijn gekomen. De islam en de sharia geven zweepslagen aan vrouwen als rechterlijke uitspraak. bijvoorbeeld een meisje van 14 is verkracht. Als straf geeft men haar zweepslagen. dE DADER IS ONGESTRAFT GEBELEVEN. LEG ME NU EENS UIT WAAR HET vb SLACHTOFFERS ZWEEPSLAGEN GEEFT EN DADERS LAAT LOPEN. WELKE WETTEN OF WETVOORSTELLEN WILLEN ZE MAKEN OF INDIENEN. Daar ga je dan een kont vol schaamte. Want uw enige doel in het leven is de islam verheerlijken en het VB afmaken.
*geeuw*

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 21:59   #64
freedomisanillusion
Vreemdeling

Standaard sharia 4 belgium

blijkbaar hebben ze de post gelezen dat de post er niet echt fraai uitzag, en hebben ze het aangepast! www.sharia4belgium.webs.com

i've gotta say ziet er al wat professioneler uit maar de inhoud blijft hetzelfde!
freedomisanillusion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2010, 13:17   #65
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat moet je eens aan Rob Klop Verreycken vragen. Die heeft dat eens aan Martina Hellebaut (zijn ex-vrouw) gewezen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Was er ook niet zoiets met blokker Reddy Demey, aan de kust en ook iets met een blok-gemeenteraadslid in Zaventem (hondje van zijn vrouw gmishandeld, daarna de vrouw proberen te wurgen)?

Citaat:
*geeuw*

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2010 om 13:19.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2010, 16:15   #66
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het zou mij sterk verbazen indien men niet in elke partij mensen zou kunnen vinden die zich schuldig hebben gemaakt aan partnergeweld. Dat is en blijft een individueel misdrijf. Over de partij, godsdienst, kaartersclub of mutualiteit waartoe iemand behoort zegt dat niets.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2010, 16:28   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het zou mij sterk verbazen indien men niet in elke partij mensen zou kunnen vinden die zich schuldig hebben gemaakt aan partnergeweld. Dat is en blijft een individueel misdrijf. Over de partij, godsdienst, kaartersclub of mutualiteit waartoe iemand behoort zegt dat niets.
Niet mee eens;
Geweld tegen vrouwen is gezien de ongelijke positie van vrouwen binnen islam bijna een vrijgeleide om geweld op vrouwen te plegen.
Waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat iedere moslim zijn vrouw slaat maar te veel wel, gezien hun hoog aantal in vluchthuizen.Bovendien wordt geweld onder moslims zelf vaak niet veroordeeld, meestal gaat de man even naar Turkije of Marokko, ondertussen bewerkt de familie de echtgenote om toch niet te scheiden, omdat er kinderen zijn, bij niet moslims is die druk veel minder omdat de omgeving het geweld veroordeeld en daarna handelt!
Oud 10 maart 2010, 19:25   #68
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Niet mee eens;
Geweld tegen vrouwen is gezien de ongelijke positie van vrouwen binnen islam bijna een vrijgeleide om geweld op vrouwen te plegen.
Waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat iedere moslim zijn vrouw slaat maar te veel wel, gezien hun hoog aantal in vluchthuizen.Bovendien wordt geweld onder moslims zelf vaak niet veroordeeld, meestal gaat de man even naar Turkije of Marokko, ondertussen bewerkt de familie de echtgenote om toch niet te scheiden, omdat er kinderen zijn, bij niet moslims is die druk veel minder omdat de omgeving het geweld veroordeeld en daarna handelt!
Het is best mogelijk dat geweld tegen vrouwen in moslim-samenlevingen meer voorkomt dan in andere. Ik ken daarover geen studies. Toch is en blijft het zo dat het feit dat men Moslim is niemand verplicht om geweld te plegen. Er zijn moslims die geen geweld plegen en ik ben er eigenlijk van overtuigd dat er (veel) meer zijn die geen geweld plegen dan die dat wel doen. Dat doet overigens niets af van mijn onvoorwaardelijke veroordeling van diegenen die wel geweld plegen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2010, 01:39   #69
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het is best mogelijk dat geweld tegen vrouwen in moslim-samenlevingen meer voorkomt dan in andere. Ik ken daarover geen studies. Toch is en blijft het zo dat het feit dat men Moslim is niemand verplicht om geweld te plegen. Er zijn moslims die geen geweld plegen en ik ben er eigenlijk van overtuigd dat er (veel) meer zijn die geen geweld plegen dan die dat wel doen. Dat doet overigens niets af van mijn onvoorwaardelijke veroordeling van diegenen die wel geweld plegen.
Natuurlijk mishandeld niet iedere moslim zijn vrouw! Maar de leer biedt wel de mogelijkheid en alhoewel geweld zeker ook bij andere groepen voorkomt verdient dit meer aandacht binnen de moslimgemeenschappen. Omdat het vaak voorkomt, taboe is, de sociale omgeving het probleem liever negeert dan naar oplossingen zoekt. Bovendien gaat het soms over vrouwen die de taal niet spreken en weinig zelfredzaam zijn. Dit thema bespreekbaar maken zou al een hele stap vooruit zijn!

Laatst gewijzigd door alice : 11 maart 2010 om 01:39.
Oud 11 maart 2010, 16:20   #70
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is mijn dochter immers niet.
idioot.

de sharia is een barbaars iets en over mijn lijk dat ze dat hier implementeren.
Als dat er van komt dat ga ik ook een beetje de fundi-katholiek uithangen.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2010, 16:39   #71
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
idioot.

de sharia is een barbaars iets en over mijn lijk dat ze dat hier implementeren.
Als dat er van komt dat ga ik ook een beetje de fundi-katholiek uithangen.
Ga je dan een fundi-katholiek lijk zijn?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 01:22   #72
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga je dan een fundi-katholiek lijk zijn?
Nou ik denk niet dat dit de bedoeling is, maar die sharia kunnen moslims wel vergeten...
Oud 12 maart 2010, 10:22   #73
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
*geeuw*

Dat prikt ! De realiteit doet zeer pijn. Slaap maar verder dan hebben we geen last van filo the second.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 14:37   #74
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Vandaag interview in de krant met de haatbaarden achter die webstek:

Enkele 'hoogte'punten:

Citaat:
Ons geloof is tegen geweld. Nog nooit heb ik een moslim horen oproepen om onschuldige mensen te doden.' Osama Bin Laden? 'Neen, ook hij niet.

In het westen heerst een compleet verwrongen beeld over het islamitische recht, want er is geen voorbeeld. Afghanistan, Somalië, Saudi-Arabië en Iran zijn geen islamitische staten. Er is vandaag geen enkel land dat leeft volgens het zuivere woord van Allah.'

Wie alcohol drinkt bijvoorbeeld, mag zich verwachten aan zweepslagen vanuit de pols. Wie fysiek te zwak is voor zweepslagen krijgt een alternatieve gevangenisstraf. Celstraffen langer dan een jaar mogen niet volgens de sharia. Wij mogen zelfs geen vogel in een kooi opsluiten. Laat staan mensen. Ook martelen is verboden.

'Als overspel kan worden bewezen door vier getuigen dan geldt de doodstraf door steniging. Zowel voor mannen als vrouwen. Maar aan overspel zal geen behoefte meer zijn omdat er polygamie heerst. Ook handen afkappen hoeft niet, want niemand moet stelen aangezien de staat voor iedereen zorgt. Als het toch moet gebeuren dan wordt de veroordeelde medisch omringd. Zulke zaken gebeuren in een ziekenhuis. Wat homoseksualiteit betreft, zitten we op dezelfde lijn als katholieken en joden. Er is geen plaats voor hen en een geleerde zal hen waarschijnlijk tot de dood veroordelen.'

Joden en katholieken mogen zelfs hun eigen rechtbank hebben, maar ze zullen snel zien dat wij alleen de waarheid verkondigen. Wel zijn er een aantal regels. Zo mag er bijvoorbeeld geen alcohol worden verkocht en voor alle vrouwen gelden er een aantal kledingsvoorschriften.'
Kortom, gezelligheid troef met die baardmensen. En ze spreken zichzelf verder ook helemaal niet tegen ofzo. Zweepslagen is geen marteling bijvoorbeeld.

Kan de overheid dit soort gekken niet preventief ruimen, opsluiten of gewoon het land uitschoppen met een enkeltje naar een islamitisch paradijs naar keuze?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 19:40   #75
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Vandaag interview in de krant met de haatbaarden achter die webstek:

Enkele 'hoogte'punten:

Kortom, gezelligheid troef met die baardmensen. En ze spreken zichzelf verder ook helemaal niet tegen ofzo. Zweepslagen is geen marteling bijvoorbeeld.

Kan de overheid dit soort gekken niet preventief ruimen, opsluiten of gewoon het land uitschoppen met een enkeltje naar een islamitisch paradijs naar keuze?
Ze zeggen zèlf dat er (nog) geen is, toch niet op deze wereld.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:47   #76
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ze zeggen zèlf dat er (nog) geen is, toch niet op deze wereld.
Maar ze streven er toch naar ? Het is hun ideaal ? = gevaarlijke individuen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 02:19   #77
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
VB discrimineert moslims, vrouwen én mannen
Precies een kind van drie die het aan het uitleggen is...
En meer weet je er niet over, over de sharia en al de rest trouwens?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 02:24   #78
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we dat systeem eens een kans geven. Slechter als nu kan het toch niet worden.
Op voorwaarde dat ze die voor,pakweg een jaar of tien, enkel op hun eigen gemeenschap toepassen. Zo kunnen wij dat op ons gemak beoordelen en nadenken of we dat voor onze ganse maatschappij zullen overnemen!
Ondertussen hebben ze misschien zichzelf grotendeels naar de andere wereld gezonden...
Oud 27 maart 2010, 02:30   #79
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet me niet verwarren met de poster waarop u reageerde, dat was iemand anders.

En inderdaad, de fratsen die in die gevangenis voorvielen zijn walgelijk.

Maar het verband met steniging in de islamitische landen ontgaat me.
Toch maar een geluk voor de moslims dat hun gevangenissen in hun landen meer weg hebben van drie-sterren-hotels!
En toch willen sommigen die hier in de gevangenis vliegen niet, maar dan ook niet overgeplaatst worden naar hun eigen oorspronkelijk land! Ze zouden zichzelf nog liever aan de vloer van hun Belgische cel vastkleven.
Niet te begrijpen...
Oud 27 maart 2010, 13:09   #80
Bompa Punk
Burger

Bompa Punk's schermafbeelding

Standaard

Wat een marginale idioten zijn me dat?
Sharia in België willen invoeren? Hebben we daarvoor gevochten voor de scheiding van kerk en staat?
Nu zijn we erin geslaagd om de maatschappelijke invloed van die pedopasterbende tot een minimum te gaan herleiden, heb ik echt echt geen zin om hier ook maar enige invloed te gaan geven aan die baardige soepjurken. Echt niet!

Dom Helder Camera

http://planethilarius.blogspot.be/
Bompa Punk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be