![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie tekst..maar wat is er gebeurd met alle vrouwen die dit nooit gelezen hebben, of ooit zullen doen? Volgens mij leven die in alle onbevangenheid verder! Dat is niet zo binnen iedere ideologie die vrouwen onderdrukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door NOEKIE : 9 maart 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() blijkbaar hebben ze de post gelezen dat de post er niet echt fraai uitzag, en hebben ze het aangepast! www.sharia4belgium.webs.com
i've gotta say ziet er al wat professioneler uit maar de inhoud blijft hetzelfde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2² Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2010 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou mij sterk verbazen indien men niet in elke partij mensen zou kunnen vinden die zich schuldig hebben gemaakt aan partnergeweld. Dat is en blijft een individueel misdrijf. Over de partij, godsdienst, kaartersclub of mutualiteit waartoe iemand behoort zegt dat niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld tegen vrouwen is gezien de ongelijke positie van vrouwen binnen islam bijna een vrijgeleide om geweld op vrouwen te plegen. Waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat iedere moslim zijn vrouw slaat maar te veel wel, gezien hun hoog aantal in vluchthuizen.Bovendien wordt geweld onder moslims zelf vaak niet veroordeeld, meestal gaat de man even naar Turkije of Marokko, ondertussen bewerkt de familie de echtgenote om toch niet te scheiden, omdat er kinderen zijn, bij niet moslims is die druk veel minder omdat de omgeving het geweld veroordeeld en daarna handelt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 11 maart 2010 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() idioot.
de sharia is een barbaars iets en over mijn lijk dat ze dat hier implementeren. Als dat er van komt dat ga ik ook een beetje de fundi-katholiek uithangen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Vandaag interview in de krant met de haatbaarden achter die webstek:
Enkele 'hoogte'punten: Citaat:
Kan de overheid dit soort gekken niet preventief ruimen, opsluiten of gewoon het land uitschoppen met een enkeltje naar een islamitisch paradijs naar keuze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen hebben ze misschien zichzelf grotendeels naar de andere wereld gezonden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch willen sommigen die hier in de gevangenis vliegen niet, maar dan ook niet overgeplaatst worden naar hun eigen oorspronkelijk land! Ze zouden zichzelf nog liever aan de vloer van hun Belgische cel vastkleven. Niet te begrijpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Burger
|
![]() Wat een marginale idioten zijn me dat?
Sharia in België willen invoeren? Hebben we daarvoor gevochten voor de scheiding van kerk en staat? Nu zijn we erin geslaagd om de maatschappelijke invloed van die pedopasterbende tot een minimum te gaan herleiden, heb ik echt echt geen zin om hier ook maar enige invloed te gaan geven aan die baardige soepjurken. Echt niet!