![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pastoors van't zelfde Raf.
De combinatie kinderen en geslachtdelen kan voor mij niet door de beugel.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zou eigenlijk geen slecht idee zijn, in elk geval spanender als ne voetbal match van onze roze duivels. (ben curieus of die gladiatoren ook gaan afkomen met een vuiton sjakosken)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu even niet kijken naar het feit of het met of tegen haar wil was.
Want als het tegen de wil van de vrouw is, is het verkrachting en speelt de leeftijd totaal geen rol. Maar hoeveel meisjes van die leeftijd zijn er reeds seksueel actief? Je zou er verstelt van staan. Er zijn steeds meer jonge moeder van -16 jaar. En het aantal jonge meisjes dat opzoek gaat naar een oudere man is al even groot. Vaak zoeken jonge meisjes geen lief, maar een vader in een liefdesrelatie. Dit omdat ze geen vaderfiguur hebben in hun leven. En ze dus geen onderscheid maken tussen vaderliefde en een liefdesrelatie. Men bestempeld hen vaak als slachtoffers van een pedofiel, maar in werkelijkheid zijn deze meisjes het slachtoffer van de maatschappij en het maatschappelijke gebrek aan respect voor een kinderleven. De meeste slachtoffers van pedofielen vindt je dan ook terug bij alleenstaande moeders, waar de meisjes geen vader hebben die met de tweeloop klaar staat om iedereen af te maken die zijn baby te dicht durft te benaderen. De tweede grootste groep slachtoffers vindt je bij de tweeverdieners, waar vader meer bezig is met zijn werk dan met zijn gezin. Bij deze slachtoffers vindt je ook de meeste slachtoffers van incest verkrachtingen terug, voor die mannen zijn hun dochters vaak onbekende jonge vrouwen. En de straf die op verkrachting zou moeten staan en dit voor elke verkrachting ongeacht de leeftijd van de vrouw(meisje) is levenslange dwangarbeid. Dit wil dus zeggen, dwangarbeid tot de dood. De morele schade die is toegebracht aan een vrouw bij een verkrachting is niet te vergoeden. Laatst gewijzigd door Jantje : 12 maart 2010 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje, ik heb meisjes gekend van 11 die er 16 uitzagen en het libido van een krolse kattin hadden/hebben. Toch heb ik er geen vinger aan uit gestoken.
Langs de andere kant, hoeveel jongens van +/- 15 zouden hun spel in hun broek kunnen houden hebben? Maar uiteindelijk, de wetten/rechters beslissen het eindresultaat, en momenteel is het gewoon lachwekkend. pastoors en andere mannen mogen gerust een minderjarige bepotelen, en de straf is totaal buiten proportie tot wat het slachtoffer moet meetorsen. oftewel belachelijk licht. Natuurlijk zijn er ook hier uitzonderingen, maar da's voer voor de psychiaters.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goedpraten door te vergelijken met andere vieze praktijken, niet te geloven en gewoonweg zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meisjes hebben nog totaal geen besef van het leven en worden gewoon misbruikt en daar mogen van mij dus straffen op staat zoals levenslange dwangarbeid tot de dood. Maar de maatschappij moet ook eindelijk eens de hand in eigen boezem durven steken en de oorzaken ervan eens deftig onderzoeken en aanvaarden. Waarom zoeken zo'n jonge meisjes de genegenheid van een oude bok op? Waarom gaan dergelijke jonge meisjes akkoord met een sexrelatie met een bejaarde man? Waarom zijn die meisjes zo'n gemakkelijk slachtoffer van pedofielen? Citaat:
Waarom bieden zo'n jonge meisjes zich aan voor zo'n oude mannen? Pedofilie en verkrachting moeten zwaar gestraft worden, daar ga ik niet over discuteren. De straf kan niet zwaar genoeg zijn en niet lang genoeg duren. Maar er is ook iets fundamenteel fout binnen onze maatschappij bij de opvoeding van jonge meisjes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() Ziek in hunne kop zijn gasten die dit minimaliseren. Ze nemen de normen en waarden van de islam over. Het meiske heeft het uitgelokt ! Bah vies joh jakkes zulke vettige venten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want haar vader staat klaar met de tweeloop om haar te beschermen tegen misbruik. Een van mijn nichtje is nu 14 en ziet er zelfs uit als een vrouw van 25 met wat shimk. Maar ik raad het de jongens toch niet aan om haar lastig te vallen, haar vader staat klaar met de tweeloop achter de deur. Een andere is 13 en loopt er vaak bij als een krolse kattin, maar word door haar vader aan de lijn gehouden en goed beschermt tegen hitsige katers. Maar wie beschermt de dochters van de alleenstaande moeders die zelf vaak loopse geiten zijn en dus geen aandacht hebben voor die jonge krolse kattinnen, maar enkel voor hun hitsige bok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoah, dat weet ik nog zo niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ben blij te horen dat er toch nog een paar vaders zijn met kloten aan hun lijf. (ik persoonlijk zou mijn munitie daar niet aan verspelen, zweer bij een stevige knuppel, dat geeft een iets persoonlijker toets in dergelijke gevallen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |