![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Snel naar de auto 5 dan en je plaat 5 x laten herdrukken en je bent voor het leven gesteld. Daar zal wel een regeling op komen met ten laatste op die datum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Nou, nee. Het gaat over je officiële plaat (die achteraan, met de zegel). Als die versleten/onleesbaar is geworden, moet je die bij het DIV laten vernieuwen en dan krijg je zo'n EU-plaat.
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja, er bestaan belangrijker zaken in het leven, ja het is misschien wel een luxe probleem... maar los van die feiten wil het niet zeggen dat de overheid zomaar eenzijdig 'verkochte' zaken kan aanpassen. En dat is nu net ons punt... Een nummerplaat is (normaal) voor het leven want in België is de nummerplaat verbonden aan de eigenaar en niet aan het voertuig, los daarvan kan je uw nummerplaat overdragen aan familie in eerste graad. Gezien voorgaande feiten heb ik beslist om een nummerplaat naar eigen keuze te kopen en had ik daar 620€ voor over. Anderen betalen zonder morren 1.000€ voor een airco of 1.500€ voor leder, GPS systeem of aluminium sportvelgen van al de andere opties nog gezwegen. Welke normen en waarden ik in mijn leven stel dat kies ik volgens mij nog steeds zelf? Ik ben een hardwerkende zelfstandige Vlaming én combineer die met een goed verdienende fulltime job, ik werk heel erg hard (minstens 6/7). Zo heb ik als "liefhebber van auto's" een 3e auto (cabrio) staan dewelke gekocht is zonder lening en dat dienst doet als vrijetijdsbesteding bij mooi en warm weer. Daarop hangt mijn gepersonaliseerde nummerplaat, omdat die plaat de wagen dat ietsje meer geeft. Jullie hoeven dat zelfs helemaal niet cool te vinden, ik ben zelf tevreden met het resultaat en heb dan ook de plaat gekocht voor mijn eigen en niet voor iemand anders. Het is duidelijk dat jullie hier geen autoliefhebbers zijn, jullie goed recht, maar een beetje respect voor andermans hobby zou wel gepast zijn. Ik ken een pak mensen die duizenden euro's uitgeven aan hun dure hobby's, er zijn mensen dat 1,2,3 of meerdere keren per jaar op vakantie gaan. Doe ik allemaal niet, ik drink niet, ik rook niet en ga niet naar de vrouwen. Een andere denkpiste ... ik zou kunnen zeggen dat roken ongezond is en je na 137 dagen (elke dag pakje van 4.5€) reeds een gepersonaliseerde nummerplaat hebt opgerookt. Ik ben een niet-roker, maar elk maakt daarin voor mij zijn eigen keuze(s). Zal jij stoppen met roken omdat er kindjes in Afrika honger hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch met zeuren man.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bepaalt dat mondeling contract hoelang het privilege van het gepersonaliseerde kenteken geldig is? Werd er vastgelegd dat wanneer de structuur van de kentekens wettelijk verandert, de eigenaar van een gepersonaliseerd kenteken zijn geld terugkrijgt of boven de wet staat? En als je zo zeker van je stuk bent en meent dat hier contractbreuk werd gepleegd, dan zou je er beter aan doen een rechtzaak in te spannen i.p.v. een petitie waarmee niemand rekening hoeft te houden. Veel succes nog, JMK 001. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Hmmmm. Jan Mijn Kl..?
![]() En inderdaad Xiphi, als je de aanpassing van die gepersonaliseerde nummerplaat een probleem vind, dan weet je niet wat problemen zijn. (behalve waarschijnlijk een gepast hemd vinden waar je nek in kan.) Het is zelfs geen draad waard op een forum. Het is te belachelijk om zelfs maar lucht aan te verspillen. Laatst gewijzigd door parcifal : 12 maart 2010 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Voordeel is dat er weer een belgisch symbool verdwijnt
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie is er hier de Jan mijn kloten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Xiphias... Ik denk dat je hier weinig begrip gaat vinden. Tough crowd.
Het is een bummer, maar bekijk het positief - weldra veel meer mogelijkheden (want meer digits) om een gepersonaliseerde plaat te kopen. We zullen dan wel weer meer moeten betalen...
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En zoals Dajjal al schreef heb je nu meer tekentjes om te personaliseren, hoewel de mogelijkheden met beperkter lijken met een 9 aan het begin i.p.v. letters. PED 014 ziet er pakken erger uit dan 9 PED 014 (dat kenteken bestaat echt, maar ik betwijfel of de eigenaar daarvoor gekozen heeft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ga die niet op mijn vensterbank zetten of op het dashboard van mijn auto gaan zetten. Dat is show verkopen en ach een auto, tenzij het een collector's item is, is geen show waard, laat staan de nummerplaat erop. Dus al dat gezaag over die nummerplaat is basse classe gedrag. Hadden de Flodders overigens ook zo geen speciale nummerplaat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, ik neem aan dat je bij infrastuctuur vooral de wegen bedoelt: daarin heb je gelijk, maar daar wordt hard aan gewerkt. Eindelijk heeft de politiek ingezien dat er jaren quasi niet is geïnvesteerd in wegeninfrastructuur en heeft het budget de komende jaren drastisch verhoogd. Zelfs in Wallonie ![]() Wat de huisvesting betreft begrijp ik je niet echt. De modale Vlaming/Belg woont veel mooier en ruimer dan de modale Nederlander, en dat zeg ik niet maar mijn Nederlandse vrienden. Belgische huisvesting: Nederlandse huisvesting: ![]() ![]() Ik hoop voor je dat we zwart/witte platen krijgen, zodat jullie zeker niet geassocieerd zullen worden met dit lelijke land. Stel je voor zeg. |
|
![]() |
![]() |