![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() De PR-machine van de PvdA (of is het Bilderberg?
![]() Veel buitenlandse reacties Bos/Cohen Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 13 maart 2010 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() U moet wel een beetje relativeren. Cohen heeft een joodse achtergrond, maar in hoeverre kan men hem nog beschouwen als 'jood'. Dat is dan de vraag. Idem dito voor Maurice de Hond, Zalm, Clairy Polak en nog vele anderen. Ik stoor me daar allemaal niet aan. En volgens mij, heel veel moslims al evenmin.
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2010 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik lees hier weinig over het waarom Bos een stevaartje doet
het is uiterst zeldzaam dat een minister alles laat vallen om familiale redenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rampzalige verkiezingsuitslag zal wel een duwtje gegeven hebben. Ook stel ik mij vragen bij de geestestoestand/gezondheid van iemand die na het verlies van meer dan 30% aan zetels triomfantelijk komt verklaren '' wij zijn terug!!'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo er is geen reden om aan te nemen, dat hij liegt. Sceptici in Nederland zeggen echter ook, dat ze eerst maar eens moeten zien wat voor werk, hij maar ook Eurlings, gaan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik gok op ofwel een lucratief baantje ergens in Brussel in één of ander luguber adviesorgaan voor de EU of iets dergelijks, ofwel één of meerdere commissariaten bij grote bedrijven alwaar ze ruim boven de zogenaamde 'Balkenende-norm' zullen gaan verdienen. Die hebben hun schaapjes allang op het droge wat dat betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ SUS
On travaille pour eu - dat weet je toch! Zeker bij de PvdA
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Bos komt misschien wel terug, waarschijnlijk wanneer het tij is gekeerd. Het liedje indachtig, zal hij dan weer kiezen voor de politieke zee en in stilte neuriën: M'n lief ik moet scheiden, ik moet weer naar zee M'n schip ligt te wachten, daar ginds op de ree. Ik moet weer gaan varen, dat zit in mijn bloed, Adieu dan mijn liefste, tabé 't ga je goed. Tabé, tabé, zo is het zeemansleven. Tabé, tabé, tabé ik kies weer zee. Tabé, ik kies weer de zee. Als het kalf dan maar niet verdronken is... Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Eerlijk gezegd, System, je had Bos geen mooier requiem kunnen geven. Iemand die de ene week nog zegt MP te willen worden en koud een week later afhaakt wegens familiale omstandigheden doet mij een beetje denken aan het "koude mes" van Zhukov - die aan longontsteking was overleden.
Nee, hier schuilt het gladde handje van PvdA achterkamertjes politiek. Het zal even duren voordat we het werkelijke verhaal zullen leren kennen. De wandelgang van het PvdA is nu duidelijk. Zeker met Job C. voorop! Hij claimt het premierschap al bij voorbaat. PvdA wil hoe dan ook verder in een coalitie. Daarom moest Bos weg die de balkenbrei van Balkenende niet meer kon en kan eten. Deshalve Job in 't Haag. Straks in 't Goor. Wilders gaat het moeilijk krijgen. Het lijkt er inderdaad opdat het mediaschip zwaar over bakboord gaat, nietwaar? Rood over Bakboord. We gaan nog wat beleven, de komende maanden.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onder de oppertheedrinker Cohen zal het land nog sneller naar de zak gaan. De poorten gaan weer wagenwijd open en verder wordt er wat in de marge doorgepolderd zonder dat het zoden aan de dijk zet. Anderzijds is Wilders ook nog helemaal niet klaar voor een premierschap. Dat wil zeggen; zijn partij is nog niet in de Eerste Kamer vertegenwoordigd en dat is essentiëel als je politiek wat voor elkaar wilt krijgen. Laat Wilders maar lekker nog een kabinetsperiode oppositie voeren en verder werken aan zijn partij en zijn partijstandpunten. Daarna mag hij het wat mij betreft gaan proberen als minister-president. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2010 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() @SUS en SYS
Dat is idd de harde realiteit. Een gebrek waar meer partijen last van hebben, zij het in mindere mate. Het rommelt in de hele wereld en vooral in de VS is de toestand zorgelijk. Hoe lang zal dat nog duren. Geloof intussen ook de media niet meer. Die schrijven wat ze wordt gedicteerd.
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() De Islamitische breekijzertjes komen langzamerhand onder de jurken vandaan ..... Aboutaleb wil aangepaste maatregelen voor analfabete allochtonen .......
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
CDA-fractievoorzitter Van Geel niet meer verkiesbaar Ex-VVD-minister Johan Remkes niet meer verkiesbaar Schrik van Wilders of gewoon "binnen"?
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 16 maart 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |