![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Is het daarom dat je jezelf zo haat dat je dat decennia lang laat gebeuren, "sprinkhanen" niet incluis, al maken die nu ook deel uit van een probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
enigste woordje dat klopt is "verdraagzaamheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen zelfhater hoor. Integendeel. En wat betreft dat 'laten gebeuren', heb ik gedaan wat er in mijn macht lag om dat juist niet te laten gebeuren. Aanvankelijk als een roepende in de woestijn, maar nu de woestijn overduidelijk naar hier gekomen is, zijn bij steeds meer mensen de oogjes aan het opengaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sywen : 14 maart 2010 om 03:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() En, reserveert u dat enkel voor autochtonen die moeten inschikken, of gaat u ook aan de nieuwkomers met hun religie van onverdraagzaamheid uitleggen dat ze verdraagzaam moeten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Wat ben je toch een zielig karikatuur. Schuif het wanbeleid op de woestijnmannen ja. HAHAHAHA
Zij waren initieel "het" probleem niet, zoals je aangeeft, maar jij om voor wanbeleiders te stemmen en telkens je broek te laten zakken als je in je zakken zaten. Tuurlijk komen er van ons systeem profiteren, dat is een gevolg van het probleem. Tot zover je bullshit rethoriek die kant noch wal raakt. Je zal nooit serieus genomen worden. Wat is het toch makkelijk je eigen verantwoordelijkheden op hen af te schuiven. Wat een giller |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() ik sta ook niet te roepen.
wie de klok luidt heeft het touw nog niet in zijn handen Laatst gewijzigd door Sywen : 14 maart 2010 om 03:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=61 Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2010 om 03:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Je bent de extreme versie van degenen die je zo haat. Waarom ga je niet samenwonen allemaal en laat ons gerust. Waarschijnlijk word je nog vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koppensneller Wat ben je toch een zielig karikatuur. Schuif het wanbeleid op de woestijnmannen ja. HAHAHAHA Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2010 om 03:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De partij(en) waar ik altijd op heb gestemd, hebben nooit in een regering gezeten. Helaas, moet ik er aan toevoegen. Dus die hebben nooit in mijn zakken gezeten, noch heb ik er mijn broek voor laten zakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij daarop stemt toont aan dat jij maar 1 probleem hebt. Ge maakt u belachelijker per post dus stop ermee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot nu toe is het heel veel geblaat, maar bijzonder weinig wol bij u. Nu ja, geblaat, hysterisch gebral komt meer in de richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Zie maar dat de sprinkhaantjes je niet bijten vannacht. Ha.
Hoe doorzichtig |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Gezien dat het probleem te maken heeft met cultuur draagt religie, in dit geval de islam ook een deel van de schuld ja. Hun kinderen naar de koranschool sturen kunnen ze, maar ze deftige taallessen NL laten volgen daarentegen...het arabisch en de koran leren is veeeeeel belangrijker voor hun hemeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met uw tweede punt ben ik het niet eens. Enkel indien men de nationaliteit op frauduleuze verkregen heeft moet men ze weer afpakken. Waar ik wel voorstander van ben zijn veel strengere regels ivm toekenning nationaliteit. Men zou bv. kunnen bepalen dat men enkel de nationaliteit kan verwerven indien men verzaakt aan elke andere nationaliteit. Geen probleem met derde punt, maar niet éénvoudig. Volledig akkoord met vierde punt. |
|
![]() |
![]() |