![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Puberaal gedrag van rich kids... Verbieden die racewagens of tenminste een snelheidsbegrenzer opgooien..het is duidelijk geworden in dit topic dat rijden met een laagvlieger u verstandelijk minderjarig kan maken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar ook eens een paar keer voluit gegaan, maar zoals je zelf al aanhaalt is dat met het huidige verkeer al veel moeilijker geworden. 150 a 160 kunt ge nog wel eens veilig voor een tijdje rijden, zeker in Duitsland, althans op sommige trajecten, veel harder dan dat begint als ge het veilig wilt doen, heel moeilijk te worden. Behalve dan op een goed verlichte lege nachtelijke belgische autostrade, maar dan wordt ge weer geflitst en is het dat weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gezondheid heeft hier niks mee te maken. Roken is ook legaal, wordt nauwelijks occasioneel gedaan, is een drug die geaccepteerd wordt in de samenleving, en is niet gelinkt met de pharma-industrie. Daarnaast int de overheid er taksen op, dus precies hetzelfde zou gebeuren bij legalisering van andere drugs. Op die manier maak je er geen ervaring meer van, maar gewoon het zoveelste product op de markt dat �*eder mens volgens de reclame nodig heeft om een beter leven te hebben. Kijk hoe de wijven op straat éindelijk lopen stralen nu er een uitgebreid gamma aan Nivea huidcrèmes is.
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 17 maart 2010 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Nogmaals roken is verslavend én ongezond maar net zoals bij een colaverslaving is de geestelijke beinvloeding marginaal ,dit in tegenstelling tot cannabis of alcoholconsumpties of verslavingen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoeveel keer moeten hier links naar wetenschappelijke uitleg gegeven worden alvorens men ophoudt met die flauwe kul als cannabis is verslavend.... Nicotine is verslavend, alcohol is verslavend cannabis, en daar maakt u wel een goede vergelijking, is zoals koffie/cola (de suiker niet meegerekend) is niet afhankelijk makend.
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeg ik mij ook af.
Als straks een Ier onder invloed van Guinness rondscheurt, moeten we dan alle klavertjesliefhebbers tot de orde roepen? Niveau op het dit forum ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soit het doet er niet toe gedoogbeleid werkt drempelverlagend, en geeft een stepping stone naar harddrugs dus sowieso wordt de maatschappij daardoor inefficienter, en is ook dat een deel van de crisis
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 maart 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moeten hier links naar wetenschappelijke uitleg gegeven worden alvorens men ophoudt met die flauwe kul als stepping stone.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat gij ze wettelijk onderscheiden? ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in dat opzicht kan ik dus aannemen dat ge met de juiste pillen wel allert kunt zijn. Piloten van de US Air Force slikken trouwens ook om wakker en alert te blijven als ge nen heen en terug VS - Afghanistan moet vliegen in nen B2 dan hebt ge de nodige uurtjes vliegen en super intensief werk voor de boeg. efkes bijtanken in volle vlucht bvb midden in de nacht is niet evident. Langs de andere kant, als ge niet meer weet van wat parochie ge zijt en ge gaat dan met een auto rijden, zelf nog maar tegen 120 , zijt ge nie goe bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Herr Flick,
Ik kan u vanuit eigen ervaring en levenservaring met zekerheid zeggen, alcohol is een grotere merde in het verkeer dan cannabis. Waarom dan de focus op cannabis werpen met zulke draden, daar ze uitzonderingen zijn. We zouden dus beter den alcohol uit de rekken smijten en de rekken vullen met moederzoete heilige maria(huana).
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het lijkt mij als linkse rakker, dat jij zowat alles die de linkse sector wind in de vleugels geeft doodknuffelt en probeert mooi te praten. Feitelijk willen jullie dat iedereen aan de drugs zit en in de sociale stront zit, zodat jullie meer werk hebben. Kijk dit is nu een artikel vandaag geplubliceerd die u tegenspreekt. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...xplosief.dhtml als je dan uw zin leest en dit artikel, begrijp je misschien mijn reactie mvg paul |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is net door de illegaliteit van cannabis dat er zoveel sociale stront aan verbonden is! Zijt nu eens eerlijk brother paul, waarom mag een minderjarige drinken en een meerderjarige niet blowen in BE? Vindt U dat geen haartje hypocriet van BE? Ik krijg soms het schijt van dit apenland en haar taboeschelp. Het is net DRANK dat een ondragelijke sociale last creëert voor de maatschappij, DAGELIJKS. En wat U aanhaalt zijn uitzonderingen in draadjes als dit. Zeg mij eens in duidelijke taal, wat is het probleem verbonden met cannabis? En zeg niet dat mensen er 300 van gaan rijden, die mens zal dat nuchter ook gedaan hebben met dien R8, daar ben ik rotsvast van overtuigd. Die wou hem gewoon eens opentrekken, zo'n auto is dan ook verleidelijk. Je zou beter de (sport)auto's verbieden dan de drugs dan.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 maart 2010 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat alcohol rustig weer dubbel zo duur mag verkocht worden. en ik vind ook dat de verkoop van marihuana in een traceerbare legale en getaxeerde omgeving met garantie op kwaliteit bvb moet kunnen. je moet maar eens het spa standpunt lezen over marihuana en snelrijden, ze maken er echt een potje van |
|
![]() |
![]() |