Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2010, 10:30   #61
mrsusnea
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu ik heb NOOIT voetbal op TV gekeken, zelfs niet in mijn jeugdjaren.
Dit enkel reeds omdat het niet over de sport gaat, maar om geld.
Gelukkig dat er geld is! Zo kunnen we getalenteerde spelers belonen.

Citaat:
Laat die paljassen maar eens alle dagen gaan werken in een fabriek en de sport beoefenen tijdens hun vrije tijd.
Fabriek? Das waar de mislukte voetballers eindigen .

Citaat:
Wedden dat 90% niet eens meer 1/5 van hun snelheid halen en amper nog een bal van een kleine van 10 jaar kunnen afpakken.
Logisch, aangezien voetballen dan hun werk is en ze daar professioneel mee bezig zijn. Ze gaan hun snelheid niet neer halen als ze vermoeid zijn na een dag ander werk doen. Dat laatste in jouw zin is hilarisch. Je kan duidelijk heel sterk argumenteren. Een man van in de twintig kan geen bal afpakken van een tienjarige, sterk dat je dit zelf gelooft!

Citaat:
Een wedstrijd van een kleine caféploeg is duizenden malen beter als sportprestatie, dan heel de competitie van het Belgische en Europese voetbal.
Hoe kan je dat weten als je zelf nooit kijkt? Nu bewijs je zelf dat je toch dat je dringend moet kijken. Ik ben vaak naar cafeploegen gaan kijken, enige da die mannen goed in zijn is pinten kappen na de match.

Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:30.
mrsusnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 10:30   #62
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsusnea Bekijk bericht
Vandaar ook mijn eerste vraag, jezus! Wie geen TV heeft en wie niet kijkt behoort niet tot de populatie voor mijn onderzoek. Moeilijk om te snappen niet?
jij komt wel veel mensen tegen 'die het allemaal maar moeilijk snappen' hé ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 10:31   #63
mrsusnea
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij komt wel veel mensen tegen 'die het allemaal maar moeilijk snappen' hé ...
Neen, opt unief snap iedereen het. Vreemd he.
Oud 1 april 2010, 10:34   #64
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ah op t unief

ik snap het, jij bent zo een heel intellectueel exemplaar, en je hebt daar een hele habitat rond je

ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop ...

marketing zei je hé ...
Oud 1 april 2010, 10:34   #65
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Nog even en de arme jongen geeft moegetergd zijn studies op ...
Een kort bezoekje aan dit forum kan heel wat schade veroorzaken.

En toch gaat deze enquête niet over voetbal maar over marketing in voetbal. Niet?
Oud 1 april 2010, 10:41   #66
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig dat er geld is! Zo kunnen we getalenteerde spelers belonen.

Fabriek? Das waar de mislukte voetballers eindigen .

Logisch, aangezien voetballen dan hun werk is en ze daar professioneel mee bezig zijn. Ze gaan hun snelheid niet neer halen als ze vermoeid zijn na een dag ander werk doen. Dat laatste in jouw zin is hilarisch. Je kan duidelijk heel sterk argumenteren. Een man van in de twintig kan geen bal afpakken van een tienjarige, sterk dat je dit zelf gelooft!

Hoe kan je dat weten als je zelf nooit kijkt? Nu bewijs je zelf dat je toch dat je dringend moet kijken. Ik ben vaak naar cafeploegen gaan kijken, enige da die mannen goed in zijn is pinten kappen na de match.
Wat blijf????

Noem jij een vergoeding van enkele miljoenen per jaar een beloning?

Waar zijn de beloningen voor onze topturners?
Waar zijn de beloningen voor onze topzwemmers?
Waar zijn de beloningen voor onze toplopers?
Waar zijn de beloningen voor onze toproeiers?

Waar is trouwens de aandacht voor wat deze mensen presteren?
Waarom moeten deze mensen dan vechten om een cent te krijgen voor hun uitrusting?
Waarom moeten deze mensen hun sport dan beoefenen in hun vrije tijd na hun werkuren?

Je snapt geen kloten van sport en denkt dat die overbetaalde drugsverslaafden en alcoholgebruikers sportmannen zijn.

Het zijn echter enkel een hoop idioten die te lui zijn dat ze werken, net als die wielrenners.
Pillen en poeders slikken om hun centen te kunnen verdienen, maar verder enkel slechts een schot in hun ballen waard.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 10:43   #67
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier zitten nochtans heel veel studenten en mensen met een hoog tot zeer hoog diploma op zak.
Vreemd dat zijn het dan niet begrijpen.
Oud 1 april 2010, 10:45   #68
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Nog even en de arme jongen geeft moegetergd zijn studies op ...
Een kort bezoekje aan dit forum kan heel wat schade veroorzaken.

En toch gaat deze enquête niet over voetbal maar over marketing in voetbal. Niet?
Zou eigenlijk moeten vermeld worden bij het aanmelden.

Opgepast dit forum kan UW gezondheid, levenswijze en verstandelijke vermogen zeer grote onherstelbare schade toebrengen.
Oud 1 april 2010, 10:45   #69
mrsusnea
Vreemdeling

Standaard

Marketing in voetbal, dat kan je zeggen, alhoewel het in een nauwer context is. Ik spreek over voetbal onderzoek om verschillende redenen: makkelijk, aantrekkelijk en duidelijk. Wie interesse in voetbal heeft is meteen al een goeie respondent. Verder vervuil ik mijn gegevens niet door mensen te beïnvloeden door te zeggen waar het precies om gaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ah op t unief

ik snap het, jij bent zo een heel intellectueel exemplaar, en je hebt daar een hele habitat rond je

ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop ...

marketing zei je hé ...
Sorry dat ik studeer, he. Maar ik dacht dat iedereen vrij is om het te doen.

Je hoeft niet met marketing te lachen. Er zijn inderdaad vele lamzakken die marketing doen, geef ik gerust toe. Ik heb wel 3 jaar lang dezelfde opleiding gevolgd als sommigen die accountancy of finance afstuderen. In feite verschillen we maar voor 4 vakken aangezien ik ook keuzevakken uit de andere richting volg (een minor). Ik heb dit uit interesse gekozen. En marketing wordt vrij wetenschappelijk benaderd, een discipline die ervoor zorgt dat iedereen Coca Cola kent en drinkt. Maar lach maar, tot je inkopen doet en de lonen van de marketeers betaalt!

Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:48.
Oud 1 april 2010, 10:46   #70
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,

Ik verzeker dat alle gegevens anoniem zullen behandeld worden.

http://bit.ly/voetbal-thesis
Beste student,

uw scriptie heeft meer kans, een goede indruk te maken, als u er niet al meteen grammaticale fouten in zet. Een eerste stap zou kunnen zijn, dat u uw verzoek alvast ook in het Nederlands doet. Dus: "Ik verzeker u dat alle gegevens anoniem behandeld zullen worden", en niet wat hierboven staat.

Toch wel erg dat onze academici, in deze context, geen correct Nederlands kunnen hanteren...

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 1 april 2010 om 10:49.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 10:55   #71
mrsusnea
Vreemdeling

Standaard

Oh ja, een grammaticale fout, my bad. Het is maar marketing dat ik doe e . Sorry!

Jantje, zijn er hier mensen met een hoog diploma op zak? Waar? Vast aan het werken .

Aja, had ik al gezegd dat mijn onderzoek niet over lonen en uw mening daarover, gaat? Inderdaad schandalig dat er sommigen miljoenen betaald worden (kijk, ik ben daar ook tegen), maar wat wil je. Het is vraag en aanbod. Een hele markt. Spijtig dat je geen voetballer bent geworden. Kon je ook wat experimenteren met drugs (of niet). Misschien ben je dat niet geworden omdat je geen drugs wilt nemen. Ongetwijfeld, bah die sporters met hun doping. Kill them all!

Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:57.
Oud 1 april 2010, 11:01   #72
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Marketing in voetbal, dat kan je zeggen, alhoewel het in een nauwer context is. Ik spreek over voetbal onderzoek om verschillende redenen: makkelijk, aantrekkelijk en duidelijk. Wie interesse in voetbal heeft is meteen al een goeie respondent. Verder vervuil ik mijn gegevens niet door mensen te beïnvloeden door te zeggen waar het precies om gaat.

Sorry dat ik studeer, he. Maar ik dacht dat iedereen vrij is om het te doen.

Je hoeft niet met marketing te lachen. Er zijn inderdaad vele lamzakken die marketing doen, geef ik gerust toe. Ik heb wel 3 jaar lang dezelfde opleiding gevolgd als sommigen die accountancy of finance afstuderen. In feite verschillen we maar voor 4 vakken aangezien ik ook keuzevakken uit de andere richting volg (een minor). Ik heb dit uit interesse gekozen. En marketing wordt vrij wetenschappelijk benaderd, een discipline die ervoor zorgt dat iedereen Coca Cola kent en drinkt. Maar lach maar, tot je inkopen doet en de lonen van de marketeers betaalt!
Je onderzoek zou een juister beeld geven als je vroeg of de mensen naar voetbal kijken en dan onderzocht of de mensen zich laten beïnvloeden door de reklame die ze op de velden zien. Zonder dat ze daarvoor TV moeten kijken.

Om je hiervan een voorbeeld te geven;

Mensen die naar andere sporten kijken kopen sneller Red-Bull in de winkels dan andere. Dit vaak omdat dit bedrijf vele sporten en clubs ondersteund en daardoor bekendheid heeft verworven bij de mensen.

Wij lachen hier trouwens niet met marketing, de meeste onder ons helpen de studenten die hier komen met hun onderzoek zelfs heel graag.

De studenten hebben immers onze hulp nodig om hun thesis te kunnen maken en de meeste zijn dan nog studenten uit de marketing.
Want de meeste onder ons weten verdomme heel goed hoe afhankelijk onze maatschappij is van marketing.
Oud 1 april 2010, 11:09   #73
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh ja, een grammaticale fout, my bad. Het is maar marketing dat ik doe e . Sorry!

Jantje, zijn er hier mensen met een hoog diploma op zak? Waar? Vast aan het werken .

Aja, had ik al gezegd dat mijn onderzoek niet over lonen en uw mening daarover, gaat? Inderdaad schandalig dat er sommigen miljoenen betaald worden (kijk, ik ben daar ook tegen), maar wat wil je. Het is vraag en aanbod. Een hele markt. Spijtig dat je geen voetballer bent geworden. Kon je ook wat experimenteren met drugs (of niet). Misschien ben je dat niet geworden omdat je geen drugs wilt nemen. Ongetwijfeld, bah die sporters met hun doping. Kill them all!
Er zitten er hier inderdaad die van op hun werk aan het posten zijn.

Onze vriend Mambo doet dat bijvoorbeeld en kan daarvoor zelfs niet ontslagen worden door zijn werkgever.
En hij is nu niet direct een laag of ongeschoolde.

Andere zijn universitair geschoold en bekleden zelfs hoge functies in bedrijven of zijn zelfstandigen. Ook zij posten dus van op hun werk.

En ik beroepsvoetballer? goed zot zekers.
Dan heb ik geen tijd meer om naar de vrouwenvoetbal te kijken.
Oud 1 april 2010, 11:13   #74
mrsusnea
Vreemdeling

Standaard

Ik apprecieer je hulp en je bedoelt het goed maar ik heb sinds oktober een 40 tal wetenschappelijke artikels gelezen van verschillenden professors, van verschillende universiteiten etc. Mijn onderzoek is daarop gebaseerd. Elke vraag peilt naar iets of heeft een bepaald nut.

Wat je nu zegt, klinkt a priori voor een onderzoeker-leek een uitstekende vraag. Een vraag en we weten het, fantastisch! Maar het is spijtig genoeg niet zo. Waarom? Omdat weinig mensen toegeven dat reclame hen beïnvloedt. De vraag is niet goed. Je moet onderzoek doen, mensen in de juiste setting krijgen. Doen denken dat ze naar voetbal kijken en dan vragen over reclame stellen. Zo krijg je resultaten waarop je kan baseren.
Oud 1 april 2010, 11:17   #75
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Allemaal gefopt : 1 april!

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 13:18   #76
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Beste student,

uw scriptie heeft meer kans, een goede indruk te maken, als u er niet al meteen grammaticale fouten in zet. Een eerste stap zou kunnen zijn, dat u uw verzoek alvast ook in het Nederlands doet. Dus: "Ik verzeker u dat alle gegevens anoniem behandeld zullen worden", en niet wat hierboven staat.

Toch wel erg dat onze academici, in deze context, geen correct Nederlands kunnen hanteren...
Je overdadig en foutief gebruik van komma's is in de context van je reactie ook wel erg ...

Laatst gewijzigd door backfire : 1 april 2010 om 13:18.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 13:20   #77
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Allemaal gefopt : 1 april!
vanaf dat ie zei '40 wetenschappelijke artikels gelezen' verloor het idd elke geloofwaardigheid, toen had ik m ook door !
Oud 1 april 2010, 13:31   #78
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Nou ik heb hem voor je ingevuld. Ik keek meer of de strafschop terecht was dan naar de reclame.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 13:50   #79
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

haha Standard kreeg een goal tegen...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2010, 14:22   #80
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Voetbal is echt de domste sport die er is.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be