![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Hoe kan je dat weten als je zelf nooit kijkt? Nu bewijs je zelf dat je toch dat je dringend moet kijken. Ik ben vaak naar cafeploegen gaan kijken, enige da die mannen goed in zijn is pinten kappen na de match. Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Nog even en de arme jongen geeft moegetergd zijn studies op ...
Een kort bezoekje aan dit forum kan heel wat schade veroorzaken. En toch gaat deze enquête niet over voetbal maar over marketing in voetbal. Niet?
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem jij een vergoeding van enkele miljoenen per jaar een beloning? Waar zijn de beloningen voor onze topturners? Waar zijn de beloningen voor onze topzwemmers? Waar zijn de beloningen voor onze toplopers? Waar zijn de beloningen voor onze toproeiers? Waar is trouwens de aandacht voor wat deze mensen presteren? Waarom moeten deze mensen dan vechten om een cent te krijgen voor hun uitrusting? Waarom moeten deze mensen hun sport dan beoefenen in hun vrije tijd na hun werkuren? Je snapt geen kloten van sport en denkt dat die overbetaalde drugsverslaafden en alcoholgebruikers sportmannen zijn. Het zijn echter enkel een hoop idioten die te lui zijn dat ze werken, net als die wielrenners. Pillen en poeders slikken om hun centen te kunnen verdienen, maar verder enkel slechts een schot in hun ballen waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgepast dit forum kan UW gezondheid, levenswijze en verstandelijke vermogen zeer grote onherstelbare schade toebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Marketing in voetbal, dat kan je zeggen, alhoewel het in een nauwer context is. Ik spreek over voetbal onderzoek om verschillende redenen: makkelijk, aantrekkelijk en duidelijk. Wie interesse in voetbal heeft is meteen al een goeie respondent. Verder vervuil ik mijn gegevens niet door mensen te beïnvloeden door te zeggen waar het precies om gaat.
Citaat:
Je hoeft niet met marketing te lachen. Er zijn inderdaad vele lamzakken die marketing doen, geef ik gerust toe. Ik heb wel 3 jaar lang dezelfde opleiding gevolgd als sommigen die accountancy of finance afstuderen. In feite verschillen we maar voor 4 vakken aangezien ik ook keuzevakken uit de andere richting volg (een minor). Ik heb dit uit interesse gekozen. En marketing wordt vrij wetenschappelijk benaderd, een discipline die ervoor zorgt dat iedereen Coca Cola kent en drinkt. Maar lach maar, tot je inkopen doet en de lonen van de marketeers betaalt! Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uw scriptie heeft meer kans, een goede indruk te maken, als u er niet al meteen grammaticale fouten in zet. Een eerste stap zou kunnen zijn, dat u uw verzoek alvast ook in het Nederlands doet. Dus: "Ik verzeker u dat alle gegevens anoniem behandeld zullen worden", en niet wat hierboven staat. Toch wel erg dat onze academici, in deze context, geen correct Nederlands kunnen hanteren...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 1 april 2010 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Oh ja, een grammaticale fout, my bad. Het is maar marketing dat ik doe e
![]() Jantje, zijn er hier mensen met een hoog diploma op zak? Waar? ![]() ![]() Aja, had ik al gezegd dat mijn onderzoek niet over lonen en uw mening daarover, gaat? Inderdaad schandalig dat er sommigen miljoenen betaald worden (kijk, ik ben daar ook tegen), maar wat wil je. Het is vraag en aanbod. Een hele markt. Spijtig dat je geen voetballer bent geworden. Kon je ook wat experimenteren met drugs (of niet). Misschien ben je dat niet geworden omdat je geen drugs wilt nemen. Ongetwijfeld, bah die sporters met hun doping. Kill them all! Laatst gewijzigd door mrsusnea : 1 april 2010 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om je hiervan een voorbeeld te geven; Mensen die naar andere sporten kijken kopen sneller Red-Bull in de winkels dan andere. Dit vaak omdat dit bedrijf vele sporten en clubs ondersteund en daardoor bekendheid heeft verworven bij de mensen. Wij lachen hier trouwens niet met marketing, de meeste onder ons helpen de studenten die hier komen met hun onderzoek zelfs heel graag. De studenten hebben immers onze hulp nodig om hun thesis te kunnen maken en de meeste zijn dan nog studenten uit de marketing. Want de meeste onder ons weten verdomme heel goed hoe afhankelijk onze maatschappij is van marketing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze vriend Mambo doet dat bijvoorbeeld en kan daarvoor zelfs niet ontslagen worden door zijn werkgever. En hij is nu niet direct een laag of ongeschoolde. Andere zijn universitair geschoold en bekleden zelfs hoge functies in bedrijven of zijn zelfstandigen. Ook zij posten dus van op hun werk. En ik beroepsvoetballer? goed zot zekers. Dan heb ik geen tijd meer om naar de vrouwenvoetbal te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Ik apprecieer je hulp en je bedoelt het goed maar ik heb sinds oktober een 40 tal wetenschappelijke artikels gelezen van verschillenden professors, van verschillende universiteiten etc. Mijn onderzoek is daarop gebaseerd. Elke vraag peilt naar iets of heeft een bepaald nut.
Wat je nu zegt, klinkt a priori voor een onderzoeker-leek een uitstekende vraag. Een vraag en we weten het, fantastisch! Maar het is spijtig genoeg niet zo. Waarom? Omdat weinig mensen toegeven dat reclame hen beïnvloedt. De vraag is niet goed. Je moet onderzoek doen, mensen in de juiste setting krijgen. Doen denken dat ze naar voetbal kijken en dan vragen over reclame stellen. Zo krijg je resultaten waarop je kan baseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allemaal gefopt : 1 april!
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 1 april 2010 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou ik heb hem voor je ingevuld. Ik keek meer of de strafschop terecht was dan naar de reclame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha Standard kreeg een goal tegen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal is echt de domste sport die er is.
|
![]() |
![]() |