![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Hilter hield oprecht van zijn duitse scheper Blondie ..
Een (religieus) suprematiegevoel tov de natuur zorgt ook voor een diversiteit in 'de liefde voor' |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Het wilde leven moet met rust gelaten worden, wat helemaal niet betekent dat schade aangericht door de mens in de natuur niet door de mens opgelost moet worden. Een belangrijk doel op het gebied van natuur is voor mij dat we de natuur niet meer beschadigen, waardoor we onze aangerichte schade niet meer moeten herstellen, want volledig herstellen kunnen we toch niet, dat kan alleen de natuur zelf, maar dan ook alleen wanneer we die natuur niet te veel onder druk zetten.
Een ander doel op het gebied van natuur waar ik voor pleit is dat we ruimte die we van de natuur afgepakt hebben teruggeven aan de natuur. Om dat te kunnen doen moet de bevolking in aantal afnemen, dus is er een geboortebeperking nodig. Wanneer de natuur terug met rust gelaten wordt en wanneer er genoeg ruimte is voorzien voor de natuur, dan kan de natuurlijke evolutie terug op gang komen i.p.v. een evolutie die alleen maar dient ter bescherming tegen door de mens aangerichte schade. Wanneer de natuurlijke evolutie terug van kracht is, dan kunnen er op lange termijn soorten ontstaan waarvan het mogelijk niet meer zo lachwekkend is om ze stemrecht te geven en die kans moeten we hen geven. Maar inderdaad, zo'n puntjes zoals ik er nu een paar bedacht heb kunnen ook in een groter geheel van partijstandpunten passen, hoewel het wel de hoofdpunten kunnen zijn. Maar heeft de PvdD werkelijk geen andere standpunten dan standpunten die met dieren te maken hebben? Indien het de enige standpunten zijn, dan wil ik niet door zo'n partij bestuurd worden, indien het slechts de hoofdpunten zijn, dan zie ik dat wel zitten. Zoals een partij die enkel standpunten over dieren inneemt geen staat kan besturen, zo kan ook een partij die enkel standpunten inneemt over immigranten geen staat besturen, maar dit terzijde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Bestaat er dan in Vlaanderen een partij die enkel standpunten inneemt over migranten?
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij bestaat er in Vlaanderen geen enkele partij die slechts over één thema standpunten inneemt. Wel ken ik genoeg mensen die op bijvoorbeeld het Vlaams Belang stemmen enkel en alleen omdat ze niet van buitenlanders houden, de rest van de standpunten kennen die mensen niet eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk had ik het over een keuze maken a.d.h.v. één puntje en niet a.d.h.v. één puntje dat de doorslag geeft, dat zijn twee helemaal verschillende zaken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze nemen allemaal een standpunt in ![]() Het verschil zit hem in dat een partij zijn ideeën niet KAN of MAG uitvoeren terwijl andere partijen beslissingen uitvoeren die kant noch wal raken. Het spijtige maar ook het onvermijdbare is dat het steeds over geld gaat. En als we niet opletten en niet snel een oplossing komt dan zit het hier binnen de kortste keren vol met Grieken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het tegenovergestelde ja. 30 jaar bestaat het VB, en welk 'waar' hebben ze de Vlamingen al kunnen geven...nougabollen. België is het paradijs voor de Vreemdelingen. Criminaliteit tiert weelderig En die Vlaamse onafhankelijkheid is nog steeds een sprookje. Blijf dus maar aandringen dat het VB de oplossing is. ![]() Wie 2 seconden nadenkt of om zich heen kijkt, ziet dat het VB een averechts effect heeft op datgene wat ze wensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te weinig effekt in verhouding tot de stemmen die ze krijgen, maar dat is natuurlijk mijn eigen kleine politieke voorkeur die hier de kop opsteekt. Waarschijnlijk was er eerst (na "zwarte zondag") een vertraging: sommige partijen dachten iets te bereiken met koppig nog harder bij hun verkeerde standpunt te blijven. Maar ondertussen zijn de programma's van de machtspartijen al een eind in de goede richting opgeschoven. (blijft spijtig dat het Blok met een kankergezwel zit, maar swat)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() One minster van leefmilieu heeft recent de import van vreemde (dieren + planten)rassen verboden..in terzake zat ook BDW en die mocht in een adem uitleggen waarom wij het toch zo moeilijk hebben met immigraties..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of deze partij voldoende potentiëel zou kunnen hebben opdat Groen! onder de kiesdrempel zou kunnen belanden, geef toe , dat zou toch meegenomen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Moest ik u zijn ik zou pissebloemen zaaien nu ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |