![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar voor mensen die God zelf aanvallen was zelfs Jezus uiterst hard. Geen redding in het vooruitzicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kan mij het nu schelen als een mier mij aanvalt? *splet* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ah, daar hebben we een algemene eigenschap in godsdiensten: voor wie de grote boze wolf in de lucht niet in vraag stelt bestaat geen genade. Een handig middel om u psychisch gebonden te houden aan een dogmatische gedachtegang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Want God is de enige levensvorm in het universum die zichzelf niet kan verdedigen, met zijn omnipotentie.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Judge not, that ye be not judged. 2 For with what judgment ye judge, ye shall be judged: and with what measure ye mete, it shall be measured to you again. Mk. 4.24 3 And why beholdest thou the mote that is in thy brother's eye, but considerest not the beam that is in thine own eye? 4 Or how wilt thou say to thy brother, Let me pull out the mote out of thine eye; and, behold, a beam is in thine own eye? 5 Thou hypocrite, first cast out the beam out of thine own eye; and then shalt thou see clearly to cast out the mote out of thy brother's eye. 6 Give not that which is holy unto the dogs, neither cast ye your pearls before swine, lest they trample them under their feet, and turn again and rend you. Trouwens , stierf Jebus niet voor mijn zonden? PAAAAAAAAAAAAAAARTAAYYYYYYYYYYYY !!!! Laatst gewijzigd door Cdude : 14 april 2010 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |