![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen Hollands, geen Vlaams - ook niet Belgisch, maar Nederlands! ![]()
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 19 april 2010 om 14:11. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Wat mij betreft verdienen alle Holland-bashers hier een al dan niet tijdelijke ban totdat ze tot hun positieven komen. Idem voor alle andere forumgebruikers die denken dat een politiek discussieforum een goedkoop en gemakkelijke manier is om hun persoonlijke frustraties af te reageren door middel van het rondspuiten van racistische praatjes allerhande. Wendt u tot een centrum voor geestelijke gezondheidszorg aub.
http://www.geestelijke-gezondheid.be/ ![]() Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 19 april 2010 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() X2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, en wij spreken (per definitie in de Vandale) Vlaams.
![]() |
#68 |
|
![]() en ik spreek Leids.
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan het ook niet wegsteken dat je een vieze communist bent hé? Mensen willen het zwijgen opleggen, andere meningen -zeker wanneer ze niet intellectueel genoeg verwoord worden- als minderwaardig beschouwen en dus niet aan bod laten komen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VEEEEL heeft het er mee te maken!!! Dat aanhoudende gezeik van die Groot-Nederlandse idioten en imperialisten gaat compleet voorbij aan het feit dat zeer veel Vlamingen en Hollanders elkaar gewoon niet kunnen luchten of op z'n minst elkaar liever niet in de directe buurt hebben of toch een latente afkeer van elkaar hebben. Hollanders en Vlamingen samen, het werkt niet en zal nooit werken, tenzij in TV-programma's met hoog show-gehalte om de productiekosten te delen. Als men hier dus oeverloos zit te lullen over staatsvorming si en afsplitsing la met oog op samenvoeging van Vlaanderen bij Holland, dan mag en moet daar tegen opgemerkt worden aan de hand van eenvoudige voorbeelden dat het gewoon onzinnig is te pleiten voor zo'n samengaan. Vlaanderen oanfhankelijk? JA, hoe sneller hoe liever! Vlaanderen samen met Holland (Nederland voor de "paters"): NEE! Nooit, nog liever België! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() En ik spreek Brabants en mijn vrouw Kempisch. Mijn broer Limburgs. Mijn ma Oostvlaams en mijn pa Waals.
Mijn vrouw is half Nederlands, half Vlaams. Ikzelf half Vlaams/Waals. Verder hebben we Fransen, Slovaken, Turken in de familie. Grenzen, staten, dialecten zijn folklore en bronnen van fratsen. Een Vlaamse staat of identiteit laten ons dus onverschillig, Belgie lijkt ons een pragmatisch feit. Als je hier dan al die burenruzie's hoort, belooft het niet veel goeds voor de 'toekomstige staat'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Dat is wat anders, in vriendenkring spreek ook dikwijls dialect, maar op professioneel vlak spreek ik Vlaams.
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo kennen we de Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wel zeer bizar draadje, dit.
Voelt iemand hier soms de onbeheersbare behoefte/onweerstaanbare drang Duitsers steevast 'Pruisen' te noemen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |