![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat hier nu eindelijk gedaan met die kinderachtige opmerkingen aan het adres van Nederlanders? Ik begin bijna plaatsvervangende schaamte te voelen, ook al zijn deze posts dan meestal het resultaat van een pathetische poging van sommige belgicisten om een Belgisch Gevoel te creëren. Hou toch eens je manieren en wees blij dat dit forum erin slaagt om mensen van over de landsgrenzen aan te trekken. Er zitten alleszins een pak meer Nederlanders dan franstaligen hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Lang Leve het Vaderland! Hoera Hoera Hoera! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb er trouwens familie wonen in de buurt waar Merie Servaes woonde ![]() En al die verhalen over de Oranje familie doen mij nog meer "genieten". Leuke familie... Ze hebben zovele afgezien door de Duitsers in '40-'45 en ze trouwen allemaal met een Duitser. (Benno, Claus) En Alex vond zijn zin (goesting) bij een "keurige" Argentijnse familie. Tjaaaa, dat dochtertje heeft geen schuld natuurlijk. Maar dat is makkelijk he. Laatst gewijzigd door Tejokus : 2 mei 2010 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS. Als u d�*�*r in slaagt, krijgt u van Henri1 misschien zelfs een biertje. Van mij krijgt u dan de groeten, en van System krijgt u niets. Niets kan nogal weinig lijken, maar als het van System komt is het een zegen, geloof mij. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 2 mei 2010 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Zou u hier eens voorbeelden van kunnen geven? En dan ook bewijzen dat men inderdaad "geen kans onbenut" laat, en dat het niet slechts incidenteel voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Hallebarde is een leuk meisje dat er niet van zou dromen om dergelijke fratsen uit te halen. Je ziet toch dat het sarcasme van haar posts druipt? Berg die goedendag dus maar weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Dat laatste is waar. Het enigste dat System aan de Hollanders wilt geven is:" Pis, kak, stront, kots en zeik." Dan bent U beter met niets af.
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Opgepast mensen nooit onderschatten.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dergelijke troepenmacht kan het eenvoudigweg niet mislopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ligt het er zó dik op?
![]() Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 3 mei 2010 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ach, eerlijk gezegd, en meer algemeen : ik tracht hier al een week of twee wat licht amusement in de zaak te brengen, maar het lukt me niet. Misschien beseft u het allen niet, maar de laatste tijd is hier op het forum blijkbaar echt geen ruimte meer voor een beetje gein. Iedereen heeft kennelijk de messen geslepen, en die BHV-toestand heeft duidelijk eenieders bom op scherp gezet. De minste kwinkslag leidt tot grote achterdocht en terughoudendheid, en wordt met bloedige ernst bekeken.
Mannen, laat de schrijnende onbekwaamheid van uw politiekers niet in die mate uw persoonlijk leven en gemoed beïnvloeden. Ja, het gaat niet goed met uw land, maar potverdorie, dat betekent nog niet het einde van de wereld, nietwaar. Kies bijvoorbeeld eens voor wat andere en wie weet meer capabele mensen in uw parlement, in plaats van er van uit te gaan, zoals bijvoorbeeld die Henri1 doet, dat het falen van het Belgisch bestel aan Nederlanders, Fransen, of welkdanige buitenlanders te wijten is. Ik heb het hier reeds eerder gezegd, en ik herhaal het : de weinige buitenlanders die hier op dit forum zo nu en dan actief zijn en daardoor blijk geven van enige interesse in uw land en uw politieke problemen, zijn geen vijanden, maar vrienden. Wij zijn geen kiezers in uw land, en hebben in wezen geen enkele inspraak : wij kunnen uw land noch kapotmaken, noch redden. Dat is, naargelang de keuze, iets wat u met zijn allen zelf zult moeten doen. Wij bekijken dat alles van op een afstand, en hebben er een eigen mening over. That’s all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel haar superieure Nederlands toch wel wat verdacht is. Een dergelijk gevoel voor taal, dat moet wel van Vlaamse afkomst zijn, Frans of niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niettemin dank voor uw compliment om mijn "verdacht" Nederlands, maar laat ons niet overdrijven, het is verre van superieur. Ik doe mijn best om het bij te houden, maar mijn woordenschat is verre van toereikend. Ik ben anderzijds wel een beetje fier dat ik mijn zandkorreltje kan bijdragen tot de gedachte dat niet alle Franstaligen baarlijke duivels zijn die Vlaanderen willen vernietigen. Eerlijk gezegd en voor zover ik dat kan nagaan, is geen enkele mijner landgenoten er op uit Vlaanderen kwaad te berokkenen ; veruit de meesten hebben overigens nauwelijks benul van Vlaanderen en/of de Belgische politieke toestanden. Tussen haakjes, er zijn op dit forum ook diverse Belgische Franstaligen actief, wier Nederlands trouwens heel wat beter is dan het mijne, en die ook niet allemaal noodzakelijkerwijs baarlijke duivels zijn, meen ik. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 3 mei 2010 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet met plaatsvervangende schaamte weer constateren dat een van mijn landgenoten de grens van het menselijke fatsoen allang overschreden heeft en geen kans onbenut laat om een bevriend buurland, ik zal maar een woord weglaten, te beschimpen en in een slecht daglicht te stellen, ten minste, om dat te proberen. Ik denk dat hij maar één persoon in een slecht daglicht stelt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |