![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: bevrijding irak: voor of tegen? | |||
voor, de amerikanen leveren goed werk |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
voor, hoewel sommige dingen beter konden maar niemand is perfect |
![]() ![]() ![]() |
18 | 42,86% |
tegen, de irakezen verdienden niet beter dan zo'n leider als Saddam |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
tegen, ik ben een hypocriete linkse pacifist en vind het cool om tegen amerika te zijn |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() illwill, je lijkt me lang gene slechte mens, maar ik ga m'n posts niet nog verder verduidelijken. Zeker niks persoonlijks hoor. Ik vind het spijtig dat we mekaar niet kunnen begrijpen ipv niet willen.
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het dan echt enkel "niet kunnen begrijpen" zijn? Ik twijfel eraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zeer subjectieve poll, mitgard... goe bezig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga niet hier neerzetten dat jij mij niet wil of kunt begrijpen omdat jij een andere mening hebt. Dat slaat nm nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef anders eens een gegrond argument waardoor jij en iedereen dus kan afleiden dat ik jou niet zou begrijpen? Niet dat ik een andere mening heb hé, gewoon de reden waarom jij nu deze posting neerzet MET duidelijk vb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Voorbeeld :
1.Illwill schrijft : Mr. Blix kan mij wat. Saddam was het vuur ok!!!!!! Heb je dat nu nog niet door? Of laten we zeggen dat Saddam de vlammenwerper was. Of ga je beweren dat hij 1 positief ding heeft gedaan tijdens zijn regeer tijd? 2. Argument van Joe : de olie-industrie genationaliseerd kan anders wel tellen in mijn boek. 3. Reactie Ilwill : Ik snap niet goed wat je hiermee wil zeggen? Meer uitleg graag. 4. Reactie Joe : Simpel, illwill, dat de winst niet langer naar buitenlandse firma's ging en hun aandeelhouders, maar in grote mate naar de Irakese staat. Herinner me dat een Irakese kennis me ooit zei dat het de gemiddelde Irakees indertijd aan weinig ontbrak op materieel vlak en dat ze toch haast geen belasting betaalden. Dat was natuurlijk voor de eerste golfoorlog en de VN-santies erna. 5. Reactie Illwill : Irakese staat? Je bedoeld rechtstreeks naar Saddam zijn bankrekening. Snap je? Je "originele stelling" wordt letterlijk ontkracht maar toch is jouw conclusie : Dat kan niet, Saddam heeft niets positiefs gedaan. Dus met andere woorden : IK HAD GELIJK. (zoals altijd) Dat is enkel toe te schrijven aan persé gelijk willen halen. Ik ga hier verder niet veel woorden aan vuil maken maar ik herinner met tientallen gelijkaardige threads (waaronder bvb. één waar je beweerde dat amerikaanse presidenten nooit herverkozen werden voor een 2de ambtstermijn. Nadat ik (en anderen) een lijst postte van amerikaanse presidenten die herkozen werden was jouw repliek : "IK HAD GELIJK want de meerderheid wordt niet herkozen ![]() Sorry maar zo kunnen we bezig blijven hé. Wees tenminste aub. een beetje eerlijk af en toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inderdaad we moeten dus eerlijk zijn é. |
||
![]() |
![]() |