![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Nl? | |||
Geef mij maar de Walen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,18% |
Nee! |
![]() ![]() ![]() |
27 | 81,82% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() binnen 758 jaar als we op BDW moeten wachten
Over de poll: typisch ex oost-europese democratie : Ben u tegen? Ja of ja
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 6 februari 2011 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() Voor een Nederlanders zullen we altijd minderwaardig zijn, het kleine half-broertje.
Ik ga nooit met zo een oranje t-shirt rondlopen en mijn kinderen Kees noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bep, Sien, Sjaakie zijn wel alternatieven voor Kees. Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 februari 2011 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de hoofddrijfveer voor particularisme een afkeer van Nederland is en soms zelfs een vrees voor een op termijn politieke unie met dat land. Ik vind dat hoogst lachwekkend, maar ook zielig tegelijk.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 februari 2011 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Alsof de Hollanders wel met het Belgentuig in zee willen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() De meeste Hollanders walgen van het gluiperige, achterbakse en hypocriete Belgentuig. Bovendien zou het me niets verbazen dat het Belgenland binnen nu en 3 jaar failliet is. Kortom,vertrouw nooit een Belg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle Ollanders zijn Nedelanders, maar nie alle Nederlanders zijn Ollanders. ![]() En de Limburgers zijn er ook nog, maar das een slag appart. ![]() ![]() ![]() Wee zéén al ein gewurre in het Charter.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En verenigt in een gemeenschappelijke taal, het limburgs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Dat je het verstandelijk niveau hebt van een nijlpaard in paringstijd of misschien zelfs nog wel minder, hoef je niet zo expleciet hier uit te dragen. Zoals er hier Vlamingen zijn die menen voor alle Vlamingen te spreken, zo ben jij een Hollander die meent voor alle Nederlanders te spreken. Maar dommere zwats als jij wat hier beweert heb ik in lange tijd niet gehoord of gelezen. Mocht je toch door Belgenhaat worden verteerd, dan zou ik, als ik jou was gewoon wegblijven van sites waar vooral Belgen op te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Een groot deel van Oost-Limburg heeft niet het Limburgs als streektaal, maar Brabantse dialecten.... Iedereen moet zelf weten wat hij voor dialect of streektaal spreekt, maar ik vind het een verarming van de taaleenheid van de Lage Landen. Nog een paar jaar en we hebben allemaal van die minilandjes die elkaar weer te lijf kunnen gaan, zijn we weer gezellig terug in de middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Vlaanderen staat op het punt 180 jaar Franstalige dominantie en 2000 jaar buitenlandse overheersing af te schudden, dus is het logisch dat de meeste Vlamingen niet staan te springen om opnieuw een minderheid te worden.
Ik ben wel voorstander van nauwe banden met Nederland, maar dat is door taal en geografie vanzelfsprekend. |
![]() |
![]() |