![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
(enkel beschikbaar voor allochtonen)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
zwartwerkers mogen geen vreemdelingen zijn... vrouwenmishandelingen melden enkel voor Belgische vrouwen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() De zelfverklaarde democratische partijen lieten zich weer eens op z’n meest democratisch zien. We weten nu dat ‘dat democratisch zijn’ neerkomt op het niet-naleven van hun eigen gestemde wetten, ten minste als het op illegalen aankomt. In politiek correcte termen heet dat “gedoogbeleid “. Ondanks heel de rechtsgang plus sociale bijstand die de asielzoeker (lees : economische vluchteling) op een plateauke aangeboden krijgt – uiteraard op kosten van de belastingbetaler – mag men van de uitgeprocedeerde illegaal geen respect voor het rechtssysteem verwachten. Hij duikt gewoon onder tot er opnieuw een regulariseringsvlaag komt en zich prompt weer kan laten onderhouden via OCMW en het SZ-stelsel . De overheid kijkt toe en laat begaan. Tja, ondanks de verschrikkelijke overlast durven ze hun eigen politiek correcte grootspraak van de laatste decennia niet tegen te pruttelen. Bang als ze zijn van de reacties van de multikullies die, zichzelf getrouw, vervallen in hun afgezaagd maar oh zo handig nazi-praktijken-discours.
Opvallend is dat het gedoogbeleid tegenover illegaliteit slechts het voorrecht van enkelen is : de brave autochtone belastingbetaler moet niet rekenen op zo’n gedoogbeleid als hij eraan denkt de illegaliteit in te gaan. Het argument menselijkheid bestaat dan plots ook niet meer. Dat konden we allemaal zien toen de ‘illegale’ woningen van tal van burgers met kranen tot puin werden herschapen. Politiek correct toegepast racisme is een feit geworden in onze multikulmaatschappij. |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() een illegaal is iemand die de wet overtreedt.
een illegaal die in het zwart werkt overtreedt nog meer wetten. Waarom moet die dan ongestraft blijven ? Of zijn er wetten die belangrijker zijn dan andere ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() 14/05 Leger legt gedwongen uitwijzing illegalen stil GVA
Minister van defensie André Flahaut stelt voorlopig geen militaire toestellen meer ter beschikking voor de gedwongen uitwijzing van uitgeprocedeerde illegale vreemdelingen. De twee vluchten die deze week waren gepland, zijn geschrapt. Zijn federale collega van Binnenlandse Zaken, Patrick Dewael (VLD), zoekt andere oplossingen om uitgeprocedeerde vreemdelingen het land uit te zetten. De dienst vreemdelingenzaken kreeg een brief van minister van defensie dat de komende weken geen toestellen beschikbaar zijn. Op het kabinet van Flahaut is te horen dat er capaciteitsproblemen zijn voor de vliegtuigen en voor de bemanningen. De militairen bij de Vijftiende Wing, die de transportvluchten uitvoeren, moeten voor 1 juli hun overuren opnemen. Bovendien zijn er binnenkort buitenlandse missies van regeringsleden. Andere militaire vakbondskringen zeggen dat Flahaut tot na de verkiezingen niet wil meewerken aan de gedwongen uitwijzingen, [size=6]uit vrees voor electorale schade. [/size] |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Deze morgend op het radionieuws van 4fm was er iemand van de politievakbond die alvast onomwonden vertelde dat het gewoon was voor de electorale campagne van minister Flahaut.
De vluchten zouden mogen hervatten op ....14/6/2004. Wat een land is dit ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De parlementsleden Stijn Bex (Spirit) en Nahima Lanjri (CD&V) : ,,Dat Belgische zwartwerkers met rust kunnen worden gelaten en illegalen met de vinger worden gewezen, kan niet'', stelde Lanjri.
Bex richtte zich tot de aanwezige kamerleden van het Blok: ,,U hebt schande geroepen toen u werd veroordeeld door het Gentse hof van beroep. U had de persoon die het initiatief nam, uit de partij kunnen zetten of de kliklijn kunnen veroordelen. Dit toont de ware aard van uw partij aan.'' Niemand van het Blok, fractieleider Gerolf Annemans incluis, reageerde. ![]() ![]() ![]() Recht in de face !! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat beiden met de vinger mogen gewezen worden. Zwartwerkers overtreden de wet, illegalen overtreden de wet. Er mogen gerust kliklijnen komen, door de overheid. Maar de overheid steekt liever de kop in het zand en hoopt dat de problemen en de overlast zich zelf oplossen.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() WIE zijn de werkgevers die zo gretig illegalen in 't zwart tewerkstellen?
Zwartwerk pak je éérst aan langs de kant van degene die eraan verdient, Niet langs de kant van degene die erdoor overleeft. Gewoon een kwestie van prioriteiten: eerst winst maken voor de enen of eerst eten voor de anderen: wat is 't belangrijkste? |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() en wat gaan ze doen met die gegevens? gaat het blok zelf enkele 'zwarthemden' naar de opgegeven vreemdelingen sturen?
de SS-knokploegen komen plots weer heel dicht bij. weer een neo-nazi trekje gevonden bij het blok.
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw redenering trekt op niks.... Laten we ze eens doortrekken naar andere vormen van illegaliteit. Illegale woningen bij voorbeeld. Daar heeft de overheid op allerlei manieren aan verdiend : BTW op de bouwmaterialen, lokale taksen allerhande. Waarom discrimineren Filosoof? Waarom de werkgever van zwartwerkers straffen, en de overheden niet? Waarom de illegalen het hand boven het hoofd houden, en de eigenaars van illegale woningen niet? Omdat politiek correct racisme trendy is? |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mediastunt ??? Zware afgang ja ! En dan afkomen met van die belachelijke uitvluchten als ware het een Uilenspiegelstunt. Erg, heel erg ! Denken ze nu echt dat er nog iemand is die dat gelooft ?
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#80 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ze hebben de hele scenario vooraf geschreven en de 'vermoedelijke' reacties - achteraf gezien volledig correct - voorspeld, genoteerd en van een datum voorzien een gerechtsdeurwaarder. Vóór dat ze de kliklijn lanceerden, welteverstaan. Dit document ligt reeds bij verschilldende redacties van verschillende media. Eens zien of we dit met evenveel gretigheid en 'gespeeld afgrijzen' gaan te zien en te lezen krijgen de volgende dagen Ik zie de koppen al, morgen in de krant : "We zijn er met z'n allen flink ingetuind" "Verzameld links en VLD voor schut gezet" "Dewael maakt zich onsterfelijk belachelijk in het parlement" "Vlaams Blok bewijst zwart op wit dat kliklijn een stunt was" "Via welgemikte stunt, illegalen terug op politieke agenda" Kijk met mij morgen in alle kranten en op het nieuws. NIETS ZULLEN WE VINDEN. Let op mijn woorden.