![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() ter info. deredactie.be
Daar vroeg men of u zou stemmen zonder stemplicht? 10.000 hebben reeds hun stem uitgebracht. 68% zegt ja, ik zou stemmen |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Bij boma kwam de laatste dagen de masseuse, kwaffeur, pedicure, dokteur over de vloer en allemaal zeggen ze gelijkaardige dinge ; ga niet gaan kiezen, zakkevullers, er is toch nooit veranderinge, zijn altijd dezelfden,.... weet nie zenne, geen geweune verkiezingen van deze keer en ik hoor overal dezelfde reakties
![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 3 mei 2010 om 21:54. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2010 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik heb voor die poll (met hetzelfde IP-adres) reeds driemaal ja en vijf maal neen gestemd. Relevantie van de poll? Tja, geen zeker?
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een interessante test voor de rechtlijnigheid van de n-va en c0
altijd schermen ze met de onwettigheid van BHV dat daarom moet gesplitst worden. Nu komen er verkiezingen die onwettig zijn; maar anderzijds kunnen ze een verkiezingsoverwinning boeken. Benieuwd wat de rechtlijnigen gaan doen. Wellicht toch de ogen even sluiten en meedoen om de winst/postjes binnen te rijven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() GA STEMMEN !!
Stem op een "democratische" partij=partij zonder een MEGA-zuil/belangengroepen (CM, ABVV, ACV, ACW, kerktoestanden, boerenbond, Moyson, loge, vrij onderwijs, ziekenhuissector......). Via hun politieke marionetten zuigen ze de staatskas leeg voor geld/macht/invloed, het zijn de piovra's van België. ERGO, stem op échte "democratische" partijen : NVA of LDD of Groen of VB. U dient de democratie, wij danken U. Merk hoe de CVP zuil zijn oude marionetten afserveert: Leterme, Schouppe,.... Je ziet een nieuw leger: Crevits , Sonja Becq, schooljuffra Marianne, een totaal onbekende op ATV (VandenBerghe) deze weekend,........ zo hebben beslist: Justaert, Verplaetse, Mieke Van Hecke, Jean Luc, Renders, Cortebeeck,... Laatst gewijzigd door boerenverstand : 4 mei 2010 om 06:04. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zullen zij het zijn die de verkiezingen ongrondwettelijk laten verklaren en zullen zeggen dat BHV eerst gesplitst moet zijn voor er wettelijke verkiezingen kunnen gehouden worden. De wettelijkheid hangt namelijk af van de unanieme aanvaarding van de uitslag door senaat en kamer na de verkiezingen en van niets anders. Eens kijken wat de MR/FDF doen als ze een pak slaag krijgen en Ecolo met de winst gaat lopen. Benieuwd of ze dan nog zo'n grote bek opzetten tegen Vlaanderen en blijven staan roepen dat Brussel moet uitgebreid worden, maar dan zullen zij wel naar de raad van staten stappen om de verkiezingen ongrondwettelijk te laten verklaren wegens het niet gesplitst zijn van BHV. De verliezers van deze verkiezingen hebben namelijk een zeer machtig wapen in handen gekregen en kunnen het land in totale onbestuurbaarheid brengen. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
en n-va en VB samenwerken; dat zal nooit gebeuren. Hoe meer men op elkaar lijkt; hoe meer men de detailverschillen moet uitvergroten om het verschil/verschillende partijen te kunnen rechtvaardigen. Enkel wanneer ze allebei de dieperik ingaan, zou een samengaan/samenwerken mogelijk zijn. Nu denken ze elk om beurt: het is onze kans om het alleen te doen. Laatst gewijzigd door azert : 4 mei 2010 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Niet stemmen is zo flauw omdat je op die manier gewoon proportioneel de meerderheid steunt...
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn tegen die kieskring; nu moeten ze rechtlijnig blijven en niet toch meedoen omdat ze kans maken om te winnen/op postjes. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind dat ze moeten gaan, maar achteraf klacht neerleggen tegen de onwettige verkiezingen.
#73 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik vind dat je dom bent
![]() |
#74 |
|
![]() omdat VB bij de verliezers zal zijn.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zou daar niet zo zeker van zijn.
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de uitslag van verkiezingen moet niet enkel door een meerderheid worden goedgekeurd, maar unaniem worden goedgekeurd en aanvaard. Zelfs een partij die de kiesdrempel niet haalt kan de verkiezingen nietig laten verklaren. 1 klacht is voldoende om heel de verkiezingen en de uitslag ervan nietig te laten verklaren en bij een klacht, moet men het vonnis van de rechtbank afwachten voor men een nieuwe federale regering kan vormen. Zelfs een persoon die weigert om te zetelen als bijzitter tijdens de verkiezingen, die het argument gebruikt dat het onwettige verkiezingen zijn, blokkeert de hele zaak, want dan moet de rechtbank eerst de wettelijkheid van de uitgeschreven verkiezingen onderzoeken, voor men de uitslag kan goedkeuren. Men heeft nu in België een juridisch probleem geschapen waarvan zelfs de meeste politici de impact niet kunnen vatten als er iemand tegen ageert. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() HAHAHA, VB grootste partij.... hoor van vele VB-stemmers; die doen ook niets, stem is waardeloos, ook zakkenvullers, die villa van Morel gezien, kijk eens naar het VB forum politicsinfo, bijna dood.... hier bijna geen militanten meer.... mooi teken aan de wand
![]() ![]() maar ze voelen de bui hoor ![]() |
![]() |