Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 16:52   #61
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby

Omdat de (eerlijke) pitaman maar 3 Euro voor een groot brood vraagt met alles erop en eraan, en hij daar alleen zelf mee kan overleven (en ook zijn partners want men begint het meestal met meerdere). Bij een autochtoon ben je al blij als je nog wat kleingeld overhoudt om met de bus terug naar huis te rijden. Die hebben dan het geld om zelf thuis lui te liggen slapen terwijl een werknemer verder mensen uitzuigt.
Ik betaal anders maar 1.6€ voor een brood bij die autochtoon.
...met niets ertussen.

Ik ging eens naar die frituur naast het Centraal Station (bij die speelhallen), omdat ik geen brood bijhad en ik moest werken. Ik vroeg daar toen een brood met kaas en dacht (aan de prijs te oordelen) dat ik met eentje genoeg zou hebben. Ik heb daarna nog eens een kleine broodje bijbestelt of ik was van de honger omgekomen (alleen een klein broodje met een klein stukje kaas)!
Sindsdien koop ik mijn brood met vlees, kip of wat je wenst bij de Marokkaan in de Handelstraat (naast de autochtone brillenwinkel) voor 3 Euro en meestal kan ik het nog niet helemaal op krijgen (omdat deze dus groot is).

Bij een autochtoon kost een stuk(je) vlees en wat saus 12 Euro, terwijl bij de Marokkaan het duurste gerecht met méér dan je kunt eten maximum 7 Euro is. Ik krijg daar al honger van...
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 17:35   #62
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
En als men problemen heeft men té veel allochtone winkels, dan moeten ze ze maar een job bezorgen in een bedrijf
Wie zijn "ze"?
De zeveraars, zagemannen, zeikerds, zeurpieten, doordrammers, zanikers,...

Citaat:
Een bedrijf heeft nog altijd als éérste doel om WINST te maken! Indien allochtonen overduidelijk ervoor zouden zorgen dat het bedrijf WINST maakt, dan zou er voor autochtonen geen plaats meer zijn!
Sommige autochtone werknemers wensen geen allochtonen in hun team. Dat hebben werkgevers al eens toegegeven en dat zie je als aangenomen allochtoon (of autochtoon) ook.
Oud 25 mei 2004, 17:46   #63
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat autochtonen heilige mensen zijn?? zo naïef

In het Gazet van Antwerpen las ik bvb over een ontsnapte autochtoon die op straat vrouwen van hun handtassen beroofde en dit gewapend met een pistool. Er viel dacht ik 1 gewonde die haar handtas niet zo snel afgaf als de dader wenste. Toen de politie arriveerde smeet deze crimineel een handgranaat naar de agenten, maar deze ontplofte gelukkig niet.

Vanaf nu geen appartementen meer verhuren aan autochtonen of weigeren als ze werk zoeken (en geschikte kandidaten zijn!)?

Indien ik op dezelfde manier als het Vlaams Blok zou reageren, dan zou ik op de voorpagina van mijn krantje de kop gebruiken als "AUTOCHTONEN BEROVEN ONZE VROUWEN EN VALLEN ONZE ORDEDIENSTEN AAN!!!"

allemaal goed en wel, maar wij lezen èlke dag tien zo'n berichtje over allochonen in de krant. En dan heb ik het nog niet over onze talrijke persoonlijke ervaringen...
Wat is een allochoon?

Als je het over het Vlaams Blok krantje hebt, dan geef ik toe dat daar alleen allochtonen aan bod komen. Bij andere kranten lees je vanalles en die gewapende autochtoon was maar een voorbeeld.

Als het in Antwerpen zo gevaarlijk is als je beweert, dan vraag ik me af waarom autochtonen huizen kopen in Antwerpen en autochtone winkeliers stevig investeren in hun zaak. Als IK bedreigd zou worden, dan zou ik hier gewoon weggaan en zeker niet kopen en investeren!
Oud 25 mei 2004, 17:48   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als IK bedreigd zou worden, dan zou ik hier gewoon weggaan en zeker niet kopen en investeren
!

Al eens een fotoke gezien van de offerandestraat en turnhoutsebaan "vroeger" en "nu"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 18:09   #65
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het in Antwerpen zo gevaarlijk is als je beweert, dan vraag ik me af waarom autochtonen huizen kopen in Antwerpen en autochtone winkeliers stevig investeren in hun zaak. Als IK bedreigd zou worden, dan zou ik hier gewoon weggaan en zeker niet kopen en investeren!
Als autochtone Belgen zó racistisch en discriminerend zijn als sommige multiculturalisten beweren, en als ze geen of veel te weinig kansen bieden aan allochtonen, waarom blijven Marokkanen dan naar België komen?

Voor de duidelijkheid: ik ontken niet dat er racisme is of dat discriminatie op de arbeidsmarkt bestaat. Alleen zijn dat racisme en die discriminatie blijkbaar niet van die aard of grootte dat Marokkanen massaal niet meer in België willen wonen, integendeel.
Oud 25 mei 2004, 18:19   #66
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als IK bedreigd zou worden, dan zou ik hier gewoon weggaan en zeker niet kopen en investeren
!

Al eens een fotoke gezien van de offerandestraat en turnhoutsebaan "vroeger" en "nu"?
Ik heb ook liever de oude Belgische Frank dan de Euro, maar het is nu eenmaal zo en ik leer ermee leven.

Maar om op uw vraag te antwoorden...In de Offerandestraat zie je veel allochtone winkeltjes daar deze mensen toch nergens aan de bak komen. Die mensen worden daar niet rijk van, maar ze werken en zorgen voor hun gezin.

Vroeger waren daar veel autochtone winkeltjes, maar die kregen het nogal moeilijk door o.a. de concurrentie. Niet ver daarvandaan vind je de Meir en waarom bij hen kopen als het daar ook goedkoper kan in de grote kledingszaken of andere? De enige zaken die dan overleven zijn unieke zaken als die cdwinkel, café's, restaurantje, horlogewinkel,...Allochtonen kiezen bvb sneller voor iets goedkoper dan iets duur, en in die buurt wonen nogal veel allochtonen.
Op de meir heb je trouwens ook kleine winkels die ermee stoppen (in de Jezusstraat bijvoorbeeld)...
Oud 25 mei 2004, 18:25   #67
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Als autochtone Belgen zó racistisch en discriminerend zijn als sommige multiculturalisten beweren, en als ze geen of veel te weinig kansen bieden aan allochtonen, waarom blijven Marokkanen dan naar België komen?

Voor de duidelijkheid: ik ontken niet dat er racisme is of dat discriminatie op de arbeidsmarkt bestaat. Alleen zijn dat racisme en die discriminatie blijkbaar niet van die aard of grootte dat Marokkanen massaal niet meer in België willen wonen, integendeel.
Wie zegt er dat Belgen racisten zijn? Racisten zijn net als pestkoppen: eentje is genoeg om je buiten te sluiten.
Goede mensen durven vaak niets te zeggen tegen die racist, omdat ze bang zijn dat ze misschien ook zo'n behandeling krijgen. Al wie in een team werkt weet dat het van belang is dat je opgenomen wordt in de groep, zoniet overleef je niet.
Oud 25 mei 2004, 20:19   #68
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Racisten zijn net als pestkoppen: eentje is genoeg om je buiten te sluiten.
Goede mensen durven vaak niets te zeggen tegen die racist, omdat ze bang zijn dat ze misschien ook zo'n behandeling krijgen. Al wie in een team werkt weet dat het van belang is dat je opgenomen wordt in de groep, zoniet overleef je niet.
Ik geef je hier volledig gelijk.

Citaat:
Wie zegt er dat Belgen racisten zijn?
Vergeet de eerste zin van mijn (vorige) bericht. Ben je het eens met de laatste?
Oud 25 mei 2004, 21:37   #69
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Racisten zijn net als pestkoppen: eentje is genoeg om je buiten te sluiten.
Ik geef je hier volledig gelijk.

Citaat:
Wie zegt er dat Belgen racisten zijn?
Vergeet de eerste zin van mijn (vorige) bericht. Ben je het eens met de laatste?
Citaat:
...Voor de duidelijkheid: ik ontken niet dat er racisme is of dat discriminatie op de arbeidsmarkt bestaat. Alleen zijn dat racisme en die discriminatie blijkbaar niet van die aard of grootte dat Marokkanen massaal niet meer in België willen wonen, integendeel.
Ik ontken ook niet dat er rotte appels bestaan die het voor anderen verpesten. Alleen jammer dat het blok het niet over dié groep heeft ipv te veralgemenen.

Allochtonen leren met de tijd zich aanpassen aan hun omgeving (sommige zaken duren langer als andere) om te overleven. Ik en velen hebben dat al ondervonden dat autochtone werkgevers, verhuurders van appartementen, etc (niet allemaal!) niet snel voor allochtonen kiezen. De enige schrik van werknemers e.a. is de anti-racisme wet, maar die is dan weer te omzeilen...
Allochtonen beginnen dan winkeltjes omdat ze toch geen werk kunnen vinden, mensen die geen appartement kunnen vinden kunnen alsnog terecht bij allochtone verhuurders indien ze nog iets vrij hebben,...Je kunt stellen dat sommige allochtonen van die discriminatie profiteren om eigen zakken te vullen.

Het is in België prettig wonen. Ik woon hier sinds 3-jarige leeftijd en mijn broers en zussen (op uitzondering van 2) zijn hier geboren.
Ik noem die problemen tijdelijke ongemakken die in de toekomst wel zullen verdwijnen, want ik merk veel positieve veranderingen tegenover vroeger, zoals een modernere allochtone gemeenschap, autochtonen die huizen kopen en investeringen doen e.a..
Voor mij is het Vlaams Blok dan ook een gevaarlijke partij daar ze een beeld schetst van gevaarlijke, luie allochtonen die uit zijn om de autochtone beschaving kapot te maken. Door deze haatpropaganda verergert het en iedereen bekijkt elkaar met wantrouwen.
Op deze manier gaan we niet vooruit, maar achteruit!
Oud 25 mei 2004, 22:40   #70
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ontken ook niet dat er rotte appels bestaan die het voor anderen verpesten. Alleen jammer dat het blok het niet over dié groep heeft ipv te veralgemenen.
Het is duidelijk dat je maar uit je nek lult. Het Blok heeft het ALTIJD over criminele vreemdelingen, dus over die rotte appels!

Citaat:
Allochtonen leren met de tijd zich aanpassen aan hun omgeving (sommige zaken duren langer als andere) om te overleven. Ik en velen hebben dat al ondervonden dat autochtone werkgevers, verhuurders van appartementen, etc (niet allemaal!) niet snel voor allochtonen kiezen. De enige schrik van werknemers e.a. is de anti-racisme wet, maar die is dan weer te omzeilen...
Hoe zou dat komen? slechte ervaringen misschien?
Citaat:
Allochtonen beginnen dan winkeltjes omdat ze toch geen werk kunnen vinden, mensen die geen appartement kunnen vinden kunnen alsnog terecht bij allochtone verhuurders indien ze nog iets vrij hebben,...Je kunt stellen dat sommige allochtonen van die discriminatie profiteren om eigen zakken te vullen.
Kan je ook uit leggen hoe het komt dat 75% van de sociale woningen door allochtonen worden bezet?
Citaat:
Het is in België prettig wonen. Ik woon hier sinds 3-jarige leeftijd en mijn broers en zussen (op uitzondering van 2) zijn hier geboren.
Ik noem die problemen tijdelijke ongemakken die in de toekomst wel zullen verdwijnen, want ik merk veel positieve veranderingen tegenover vroeger, zoals een modernere allochtone gemeenschap, autochtonen die huizen kopen en investeringen doen e.a..
Voor mij is het Vlaams Blok dan ook een gevaarlijke partij daar ze een beeld schetst van gevaarlijke, luie allochtonen die uit zijn om de autochtone beschaving kapot te maken. Door deze haatpropaganda verergert het en iedereen bekijkt elkaar met wantrouwen.
Je spreek jezelf nogal tegen. Geen werk vinden? Waarom? Omdat ze zo hard werken?
Er is helemaal geen haatcampagne. Je slaat gewoon wat onzin uit, wat linkse slogans. Er is een vraag, neen een eis, voor veiligheid. En dat het vooral jonge Marokkanen zijn die die veiligheid bedreigen is niet onze fout.
Ik heb een medewerker gehad van Tunesische afkomst. Een prima kracht, tot hij ontdekte dat je op een andere manier meer geld kan verdienen... Toen ging hij. En inderdaad, nu rijdt hij met een blitse BMW!
Raar hé!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 23:10   #71
Timor
Partijlid

Timor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marokkaanse ouders letten erg veel op wat andermans kinderen doen, en ik ken zelfs twee gezinnen in Borgerhout die vanwege hun slechte naam zijn verhuist. Zij hebben dan wel de kinderen (daders) verstoten (ze zullen later niets erven).
Weet u zeker dat u niet lichtelijk aan het overdrijven bent wat u hier allemaal zegt? Een kind kan men niet laten onterven volgens de wet, of wist u dat niet?
Timor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 05:39   #72
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Het is duidelijk dat je maar uit je nek lult. Het Blok heeft het ALTIJD over criminele vreemdelingen, dus over die rotte appels!
Het doel van het Vlaams Blok is om uiteindelijke ALLE allochtonen buiten te werken, daar moet je een buitenaardse wezen voor zijn om het niet te weten. Het Blok is een veroordeelde partij...

Citaat:
Citaat:
Hoe zou dat komen? slechte ervaringen misschien?
Ik ben twee keer opgelicht geweest via Ebay en dit door autochtonen. Eerst een kapotte apparaat verkopen als nieuw (maar heeft me dan terugbetaald na een gesprek ) en een andere produkt geleverd gekregen dan gekocht (maar voor die enkele euro's de moeite niet). Ik koop toch nog steeds van autochtonen omdat ik beter weet en niet veralgemeen. Maar stel dat er een krantje zou komen dat me steeds vertelt hoe slecht en onbetrouwbaar die autochtonen zijn...Dan zal ik inderdaad niet snel aan een autochtoon geld geven...Dat heet psychologie.

Citaat:
Citaat:
Kan je ook uit leggen hoe het komt dat 75% van de sociale woningen door allochtonen worden bezet?
Ik ken de juiste cijfers niet, maar het verbaast me niet.

Allochtonen huren het liefst bij autochtonen omdat ze beter bekend staan betreft kwaliteit (over het algemeen) en je mag zeggen dat huren bij een andere allochtoon vaak een wanhoopsdaad is (daarbij zijn er niet zoveel verhuurders). Die huurwoningen zijn ook vaak als tijdelijke onderkomens bedoelt, en het kan dus zijn dat je huur moeten delen met iemand anders (als je alleenstaande bent) of je moet door de gang lopen om bij de keuken te komen omdat het niet echt huurappartementen zijn. De eigenaar woont dan op de benedenverdieping en de huur is dan vaak maar 125 Euro/maand.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die een tijdje bij een Marokkaan gehuurd had en dit voor +- 75 Euro. Het nadeel was dan dat hij een beperking kreeg op het gebruik van de centrale verwarming, omdat het anders financieel niet haalbaar was voor die verhuurder. Ik heb hem toen geholpen aan een andere appartement bij een autochtoon (was wel een moeilijke onderhandeling geweest) voor 200 Euro/maand. Door die lage huur bij die allochtoon heeft hij dus kunnen sparen voor een betere optie, dus vind ik het positief.

De keuze voor een sociale woning komt vaak op de tweede plaats als men nergens een (betaalbare) appartement kan vinden bij een autochtoon. Als het wachten op een sociale woning erg lang duurt klopt men dan aan bij een allochtoon voor iets tijdelijks.
Sommige allochtone gezinnen kiezen ook voor een sociale woning na slechte ervaringen met huurwoningen, zoals een kapotte raam in de winter die de verhuurder weigert te herstellen, vochtigheid waarbij een kamer of kamers onbewoond kunnen worden, etc (ik baseer me op feiten die ik gezien heb). Die mensen dienen geen klacht in omdat ze het financieel moeilijk hebben (vaak werkloos of ze komen net rond en hebben kinderen) en een onmiddelijke verhuizing niet kunnen betalen. Daarom vragen ze om een sociale woning en na controle door een huisvestigingsmaatschappij komen ze in aanmerking voor zo'n woning op basis van hun inkomsten. De mensen die komen controleren zijn vaak verbaast over de toestand waarin sommige woningen verkeren, en die noemen die mensen zeker geen profiteurs zoals sommige doen...

Citaat:
Citaat:
Je spreek jezelf nogal tegen. Geen werk vinden? Waarom? Omdat ze zo hard werken?

Citaat:
Er is helemaal geen haatcampagne. Je slaat gewoon wat onzin uit, wat linkse slogans. Er is een vraag, neen een eis, voor veiligheid. En dat het vooral jonge Marokkanen zijn die die veiligheid bedreigen is niet onze fout.
Denk jij dat allochtonen criminelen in bescherming nemen? Denk jij dat ze niet graag veilig op straat willen lopen en vooral hun kinderen? Een crimineel heeft geen vrienden tussen de goede burgers, en in elke bestaande land heeft men een politiemacht die criminelen aanpakt (ook in de moederlanden van de allochtonen ).
Het Vlaams Blok is een slechte partij en daarom regeert het nog steeds niet. Zij zijn waarvoor mensen altijd waarschuwen...

Citaat:
Ik heb een medewerker gehad van Tunesische afkomst. Een prima kracht, tot hij ontdekte dat je op een andere manier meer geld kan verdienen... Toen ging hij. En inderdaad, nu rijdt hij met een blitse BMW!
Raar hé!
Ik heb een medewerker gehad van Vlaamse afkomst. Een prima kracht, tot hij ontdekte dat je op een andere manier meer geld kan verdienen... Toen ging hij. En inderdaad, nu rijdt hij met een blitse BMW!
Raar hé!
Oud 26 mei 2004, 05:41   #73
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timor
Citaat:
Marokkaanse ouders letten erg veel op wat andermans kinderen doen, en ik ken zelfs twee gezinnen in Borgerhout die vanwege hun slechte naam zijn verhuist. Zij hebben dan wel de kinderen (daders) verstoten (ze zullen later niets erven).
Weet u zeker dat u niet lichtelijk aan het overdrijven bent wat u hier allemaal zegt? Een kind kan men niet laten onterven volgens de wet, of wist u dat niet?
http://forum.politics.be/viewtopic.p...c&start=30
Oud 26 mei 2004, 09:12   #74
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timor

http://forum.politics.be/viewtopic.p...c&start=30
Moby, klopt het dan wat ik hier zeg?
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15839
Oud 26 mei 2004, 09:31   #75
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik betaal anders maar 1.6€ voor een brood bij die autochtoon.
...met niets ertussen.

Ik ging eens naar die frituur naast het Centraal Station (bij die speelhallen), omdat ik geen brood bijhad en ik moest werken. Ik vroeg daar toen een brood met kaas en dacht (aan de prijs te oordelen) dat ik met eentje genoeg zou hebben. Ik heb daarna nog eens een kleine broodje bijbestelt of ik was van de honger omgekomen (alleen een klein broodje met een klein stukje kaas)!
Sindsdien koop ik mijn brood met vlees, kip of wat je wenst bij de Marokkaan in de Handelstraat (naast de autochtone brillenwinkel) voor 3 Euro en meestal kan ik het nog niet helemaal op krijgen (omdat deze dus groot is).

Bij een autochtoon kost een stuk(je) vlees en wat saus 12 Euro, terwijl bij de Marokkaan het duurste gerecht met méér dan je kunt eten maximum 7 Euro is. Ik krijg daar al honger van...
En wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Plaatsen waar ik het te duur vind ga ik gewoon niet hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 09:33   #76
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wie zegt er dat Belgen racisten zijn? Racisten zijn net als pestkoppen: eentje is genoeg om je buiten te sluiten.
Net zoals de criminelen dat doen.
Oud 26 mei 2004, 09:50   #77
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Moby, klopt het dan wat ik hier zeg?
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15839
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=500434#500434
Oud 26 mei 2004, 09:54   #78
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

...met niets ertussen.

Kwatongen beweren vaak dat allochtonen oneerlijke mensen zijn of willen dat zo laten overkomen, en wil maar zeggen dat allochtonen over het algemeen heel eerlijk mensen zijn met eerlijke prijzen.
Oud 26 mei 2004, 10:14   #79
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kwatongen beweren vaak dat allochtonen oneerlijke mensen zijn of willen dat zo laten overkomen, en wil maar zeggen dat allochtonen over het algemeen heel eerlijk mensen zijn met eerlijke prijzen.
En dat beweer je door 1 zaak te beschrijven waar te dure broodjes worden verkocht en 1 andere waar veel gegeven word voor weinig geld?
Wat een veralgemening kerel. Zal ik opnieuw 1 crimineel feit geven voor je?
Oud 26 mei 2004, 11:55   #80
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

En dat beweer je door 1 zaak te beschrijven waar te dure broodjes worden verkocht en 1 andere waar veel gegeven word voor weinig geld?
Wat een veralgemening kerel. Zal ik opnieuw 1 crimineel feit geven voor je?
Als men allochtonen behandelt zoals het Vlaams Blok dat doet dan vind ik dat men voorbeelden mag geven. Het bewijst dat ze het verkeerd hebben, en dat men de zaken eens terug moet bekijken.

En als je kwaad wordt van "veralgemening" dan moet je je maar tot het Vlaams Blok wenden, want dié hebben het uitgevonden!

Trouwens al eens in de Handelstraat geweest? Het gaat om méér dan één zaak. Een Marokkaanse bakker is goedkoper dan een autochtone bakker, een Marokkaanse slagerij is goedkoper dan een autochtone slagerij (daarom werkt men bij autochtonen met gram en bij allochtonen met kg),...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be