![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag ik Het Belang van Limburg:
dienen Blokker gebruikte zelfs allochtonen om zijn "waar" aan de man (vrouw) te brengen. A propos naam en toenaam: er was maar één Blokker in de gemeenteraad te Dilsen-Stokkem. De man was dus al bekend. Maar ik ben wel akkoord dat voor iedereen dezelfde norm gehandhaafd wordt inzake naam, functie en woonplaatsvermelding. Kwestie van fundamentele eerlijkheid ten op zichte van alle burgers tot aan het moment dat ze schuldig bevonden worden en veroordeeld. Maar dan moet men met de bewijzen naar voren gebracht wel de veroordeling niet verketteren, zogenaamd uit... van alles wat er reeds over gezegd werd. Trouwens, vandaag hingen nu de zwarte stickertjes met die paar zinnetjes zwarte tekst op de betaalzuilen voor het parkeergeld... zodat de brave burger niet kan lezen wat de parkeervoorschriften zijn... kwestie van de boel proper te houden (punt van het blokvertoon)...
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez ge kunt zeggen wat ge wilt het was misschien wel nen drugdealer maar zeker gene racist. Hij stelde zelfs allochtonen te werk.
Het Blok is toch ook al lang het blok niet meer van vroeger. Waar gaan we heen, waar gaan we heen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() misdadigers moeten gestraft worden,maar wel zonder onderscheid des persoons,en dat is niet altijd het geval,want hier word direct vermeld van welke partij hij is,dat valt bij anderen toch niet voor hé.is dat maar enkel als het een blokker is.en inderdaad in dit geval is hij bij de verkeerde partij,hier word hij buiten gezet,bij een andere welgekende zou hij nog carriere maken.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() BVL bij mij zou dat misschien nog mogelijk zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ik werk met atoombommen BVL. Das sneller.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En nu vaststaat dat die persoon goed kon samenwerken met allochtonen is het bewijs geleverd : vlaams blokkers kunnen wel degelijk samenwerken met allochtonen ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De anti-VB hetze in de (onafhankelijke ?) pers en bij andere anti-VBers zorgt ervoor dat het VB veruit de zuiverste partij is. Andere criminelen zoals Claeys en Slangen worden als notabele experts uitgebreid opgevoerd op bvb. de nationale omroep. Hun criminele activiteiten en veroordelingen worden vergoeilijkt of doodgezwegen. Wie op die partijen stemt heeft dus veel meer kans om een corrupte crimineel aan een politiek mandaat te helpen.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Vannacht werd het nog aangekondigd als voorpagina nieuws, op de internetsite vh BVL is het al naar "Limburg" verschoven:
een uitschuiver van de VRT? Of tussenkomst bij bevriende pers? Hoe staat het in de gedrukte uitgave? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blok raadslid blijkt drughandelaar
by mosasaurus Friday, May. 14, 2004 at 10:33 AM Een Limburgs Vlaams Blok raadslid is opgepakt vooer drughandel, vuurwapenbezit, e.a. Raadslid opgepakt wegens grootschalige drugshandel De politie in het Belgisch-Limburgse Dilsen-Stokkem heeft een gemeenteraadslid opgepakt, die wordt verdacht van grootschalige drugshandel. Bij een inval in de woning van het raadslid van Vlaams Blok vond de politie duizend XTC-pillen, cocaine, heroine en hennep. Daarnaast troffen de agenten een aantal verboden wapens aan, waaronder een vuurwapen. Verder zijn er twee auto's in beslag genomen. Het gemeenteraadslid werkte samen met een 24-jarige man uit Maasmechelen. De twee zitten nu vast in afwachting van de voorgeleiding. Zo weet je wat er met je lidgeld aan de partij met de vetpotten gebeurd. Had al zo een indruk dat die blokkers precies van mars waren , zo opgeblazen dik , ietwat agressief, wat spierartefacten in de armen die neiging hebben een la tourette hitler reflex na te bootsen, en de meest waanzinnige voorstellen tonen ook het één en ander aan.... kliklijn de paranoia over Verhofstadt die de pen van de rechter zou hebben vastgehouden ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Toch wel zielig dat dit als "het" argument gebruikt wordt om het Blok te bestrijden! gebrek aan inhoudelijke kritiek mischien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zou zonde zijn met al die preventie van de blok-drugsjongeren ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik heb den indruk dat het veralgemeningsvirus weer eens de kop opsteekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar dat al die mannen die voor het legaliseren van drugs zijn, nu moord en brand schreeuwen omdat een blokker aan hun eisen voldoet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de persoon is blijkbaar al uit zijn partij gezet
maar normaal ook ik kan ni volgen vele zijn hier pro drugs en nu staan ze te roepen ziede vlaams blok is ook drigs wees dan blij ik ben anti anti anti drugs zowel soft als hard weg ermee en het vlaams blok is dat ook spijtig dat er zo een enkeling bestaat weg ermee lsp'ers wees eens eerlijk hoeveel van jullie leden gebruikt drugs |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Misschien eenvoudiger : hoeveel gebruiken niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een nieuwe vorm van partijfinanciering?
![]()
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |