![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk... waar kan ik zo eentje krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit is geen excuus.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 mei 2010 om 06:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() waaraan eigenlijk? ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je onbestaande partner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt gezien hoe hij vroeger was, hij is nu niet meer half de man die hij vroeger was, zonder overdrijven. Als die toen naar het toilet moest, dan neem ik aan dat hij moest. ![]() Niettemin, zij het uit schaamte of enig ander gevoel, toen Verhofstad Vlaanderen wou uitverkopen aan de Walen, heeft Geert Lambert dit tegengehouden. Het feit dat de man verder een lapzwans is doet niets af aan het feit dat de man de grootste Vlaming is van de laatste dertig jaar en meer misschien. Ik weet wel, dat zegt iets over de andere Vlamingen, dat is een conclussie waar we niet onderuit kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan niet toekomen met vijf minuten, beste Hertog. Dat heeft het verleden reeds bewezen. Ze moeten dagen, maanden, jaren willen knokken net zoals de Brusselaars dat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kijk, het is precies van zo'n nazi's dat het Vlaams belang totaal afstand zou moeten nemen. Echt spijtig dat ze dat niet doen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's de man die Vlaanderen gered heeft (zei het op aanraden van Hugo Schiltz) voor de totale uitverkoop die Verhofstadt in 2005 wilde houden ... en die de Franstaligen van 2007 tot 2009 alsnog wilden binnenhalen ... ![]() ![]() ere wie ere toekomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat mijn man er ooit geweest is met een collega, ik spreek wel van de jaren 80. Het café heette "Odal". Hij kwam daar terecht in Nazi-Duitsland! Iedereen begroette elkaar met "Sieg Heil!" en den Dolf had maar één stommiteit begaan: de oorlog verloren!
Er hingen portretten van Rudolf Hess en een hele bende Vlaamse collaborateurs. Ieder jaar op 20 april werd de verjaardag van Hitler gevierd, enzovoort. Kijk, ik ben Vlaamsgezind, maar met dat soort "Vlaamsgezindheid" wil ik niks te maken hebben. En ik zei het hier al: ik vind het spijtig dat er nog steeds VB-ers zijn die dwepen met (neo)nazi's. Daardoor, en daardoor alleen is het cordon sanitaire ontstaan!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 11 mei 2010 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |