![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Punt blijft. De euro stond en staat nog steeds op het randje en de hulpmaatregelen van gisteren zijn hopelijk voldoende maar zijn zeker geen zekerheid. En dit al na 10-jaar bestaan. Als jij vind dat dit zeggen een onkunde is in de economie...ga je gang. ![]() De dollar staat misschien niet zo sterk momenteel, maar op de afgrond staat hij zeker niet. Dat is gewoon het verschil.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Hij heeft nog altijd problemen met het nederlands, dat kan een en ander verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik jou PB hier plaatsen waarin je dit zegt? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gefeliciteerd met uw uitstekend Nederlands!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Illwill zevert eens niet vent.
Telkens gij in een draad opduikt gaat hij om zeep. America sucks! Get over it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, zoals verwacht...het mag niet en je ontwijkt de vraag. Je durft het zelfs niet toe te geven
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, Europa sucks ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie moest ook alweer basis economie gaan studeren? Economie is nog iets helemaal anders dan de beursgang en de euro. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 11 mei 2010 om 10:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negeerknopje weer stuk?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De speculanten tegen de Euro hebben gisteren zwaar verloren. Bart Sturtewagen zegt het mooi (tongue in cheeck-gewijs) in DS vandaag : http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=HO2PV0SR Citaat:
Het is hallucinant hoe jij het zonlicht gewoon blijft ontkennen. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 mei 2010 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tja, als je denkt dat de € zo slecht en zwak is en op vallen staat, Beleg dan je spaargeld maar in $. gij gaat nogal verdienen jong !
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er is tijd gekocht...en dat is goed? Men moet geen tijd kopen maar stabiliteit brengen. Als het morgen weer een rode dag word is het gedaan met het kopen van tijd. Moest er nog bijkomen dat ze geen beslissingen hadden genomen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat de euro slecht is, ik zeg dat de euro op het randje staat. Als jij dan vind dat de euro zo sterk is...waarom zet jij er dan niet alles op? Ik zeg enkel dat de euro een extra probleem heeft...enkele van de leden wil de euro liever kwijt, sommige steunen het zowiezo al niet. Dit is een probleem wat bv de dollar gewoon niet heeft. Hoe je het ook draait of keert, ik hoop dat de euro erbovenop komt maar dit is gewoon een probleem momenteel.
Laatst gewijzigd door illwill : 11 mei 2010 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want DAAR gaat het over, cfr. het artikel van Sturtewagen. Zoals steeds begrijp je niet wat andere posters exact bedoelen en je slaagt er ook consequent niet in om je eigen ideen uit te leggen.. Jij hebt geen kaars en bril nodig maar een batterij schijnwerpers en een telescoop. Vermoeiend hoor. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 mei 2010 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, we kunnen hier wel effe bezig blijven als we op die manier moeten zien welke de sterkste van de twee is. Op zich vind ik het wel een interessante vraag welke munt het sterkste is. Je zou kunnen kijken naar de economische cijfers per capita in de states en in de eurozone en zo tot een conclusie proberen te komen. In de USA zitten ze met een vijftigtal staten, waarbij er volgens mij geen economische kerkhoven tussen zitten van het kaliber van Griekenland, Spanje, Italië, Portugal, ... Dan zou je ook nog de schuld kunnen kijken van de USA in het totaal en van die van de eurolanden. Het zijn maar ideëen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe deze verdienen...kijk maar naar wat de beurs vandaag doet en waarschijnlijk ook de rest van de week...idem als de gehele vorige week...wie heeft vorige week verdient...wie zal deze week verdienen? Idd, de speculanten. Als jij iets specefiek wil zeggen zoals "short-cellers" dan moet je dat er ook bij vermelden, er is nm niemand ter wereld welke kan raden wat jij bedoeld. De rest is gewoon weer een zwakke poging om persoonlijk te worden, wat ook je enige doel is. Trouwens jou PB's met deze vermelding erin zijn al naar de moderatie vertrokken. Hopelijk doen ze er iets mee.
Laatst gewijzigd door illwill : 11 mei 2010 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb 2 weken geleden euro's verkocht en dollars gekocht. Momenteel sta ik dus volledig dollars. Gisteren een klapje gekregen, maar niet genoeg om mijn winsten volledig op te eten. Let wel, dit kan gerust veranderen hoor, de euro maakt volatielere bewegingen de laatste tijd. Als de euro verder stijgt koop ik terug euro's in. Dit is geen risicoloze strategie, maar de volatiliteit biedt deze dagen wel mogelijkheden voor de speculanten. |
|
![]() |
![]() |