![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word er nogal vrolijk van, eerlijk gezegd, en hoop voor u hetzelfde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit uur, en volgens volgend artikel, heeft de politie al 'verschillende honderden' stappers geteld.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...-Brussel.dhtml Ik was van plan even met de fiets naar 't centrum te rijden om wat met die mensen te gaan praten - of lachen, al naar gelang - maar zag daar uiteindelijk toch maar van af. Ik heb het op een lekkere siësta gehouden. Ik ga mij voor dat gewelddadig separatistisch, ondemocratisch en ondertussen tot op de draad versleten project uit 1830 echt niet meer vermoeien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 mei 2010 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie er niets over op de site van De Standaard. Zou het dan toch geen overweldigend succes zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() 1850 man op een zondag met enkele weken al aangekondigd.
die in zes dagen bijeen getrommelde vlaams in midweek zijnde nationalistische betoging in vilvoorde: 4.000. jaja het belgicisme leeft echt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zal volgens mij nog lang mogen worden gestapt vooraleer die mensen zich genoeg hebben getoond. Maar ik ga niet te vroeg juichen. Ik wil eerst beeld-materiaal zien, zodat ik zélf ook kan beginnen tellen: "Eén, twee, drie, ... veel." ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat cijfer vandaan, Shadowke?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Men heeft het artikel bijgewerkt
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1850 op een bevolking van 10 miljoen? oeioeioeioei.... Het goede weer zal hen parten gespeeld hebben, én ze zullen de steun van de zwijgende meerderheid wel hebben zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Uit Het Nieuwsblad: "Volgens de politie daagden 1.200 personen op. In zijn afsluitende toespraak had organisator Guido Moons het over 3.500 tot 4.000 betogers". En dat op het hoogtepunt van de communautaire crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, ze werken op zondag rapper dan ik verwacht had, daar bij De Morgen.
Ik troost me met de gedachte dat ik er toch ook niet ver naast zat met mijn "één, twee, drie, ... veel" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij een stap te ver.