![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu hebben we hier toch weer meer kansen. |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dat ge het weer moeilijk hebt door er geen speld tussen te krijgen, anders zou je wel met echte tegenargumenten af komen in plaats van met uw belachelijke opmerkingen. Het zit je gewoonweg hoog van op je neus te krijgen dat uw lievelingetjes zelf aan de bron van hun eigen armoede en ellende liggen en dat je geen verweer hebt tegen wat ik hier aanvoer. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 "Niets is makkelijk maar ook niets is onmogelijk. " 3 "Hier heeft iedereen de zelfde kansen" 4 "wij hier meer kansen zouden hebben" 4 is bewijsvoering voor 1, 2 en 3! Natuurlijk heb ik niets aan te voeren als jij jezelf tegenspreekt. Ik wacht wel tot je zelf weet wat je beweert. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Voor eender welk land of gebied bestaat de wereld even lang. Er is geen enkel gebied dat pas laterop gekomen is. Wanneer ge dan weet dat veel van die achterop gebleven gebieden rijker zijn dan ons arm België aangezien we hier eigenlijk niets van ons zelf hebben. We hebben geen grondstoffen, geen olie, niets buiten zand. Zelfs geen goed klimaat voor teelt van allerhande zaken. We hebben de zee die rijk is aan een aantal zaken maar slechts een klein strookje. Hoe valt het dan te verklaren dat wij hier meer kansen zouden hebben dan bevolkingsgroepen uit onderontwikkelde gebieden? Alles op de keper beschouwt, wanneer het over kansen benutten gaat, zou het eerder logisch zijn dat wij hier in een onderontwikkeld gebied zouden leven. Dit strookt dan ook volledig met wat ik zeg, dat alle mensen evenveel kans hebben om iets op te bouwen wanneer ze maar over de spirit beschikken. De kennis vloeit daar uit voort en komt pas op de tweede positie. De Belgen hebben verschillende projecten opgestart destijds in de Congo waaronder ook een met viskweekputten, om de bevolking eten te verschaffen. Wanneer ze terug daar kwamen, na een periode van onrust waarin ze zijn moeten vluchten, was alles teniet gedaan. Alles was opgevreten, kweekvis en al, en het was weer honger troef. Wanneer ge dan weet dat het land zelf een van de rijkste is op moeder aarde dan heb je hier je bewijs". Laatst gewijzigd door Garry : 17 mei 2010 om 20:02. |
|
![]() |