![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu goed, mij geen probleem dat jullie volharden in de domheid in dit onderwerp.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die aanval verdien je eigenlijk zelfs wat strafpunten, weet je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft zelf toch wel dat een organisatie die in een klein land als Baskenland duizenden leden kan tellen en tientallen partijen, kranten, jeugdbewegingen, mensenrechtenorganisaties en andere verenigingen, véél meer had kunnen uitvreten dan af en toe eens een bom doen ontploffen? Dat is geen terroristische organisatie meer maar een leger. Een volksbeweging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
OK ik ben benieuwd voor wat argumenten bij je korte betogen die eigenlijk meer persoonlijke beledigingen zijn. Hou die kleinerden opmerkingen opzij in het vervolg AUB, die zijn heel kleinzielig en dragen niets bij tot de discussie. Trouwens; het merendeel van de Spaanse massamedia steunt Garzon allesbehalve. Misschien moet je jouw beeld van hoe alles draait en zeilt buiten Baskenland ook eens bijschaven, niet iedereen en alles in Spanje is tegen de Basken. Lees eens El Pa�*s bv ipv enkel Baskische kranten, etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister eens hier, he mensen. Ik heb er geen enkele behoefte toe om ook maar iets uit te leggen en voel me allerminst geroepen argumenten voor wat dan ook te geven. Jullie vragen meer uitleg en ik was ertoe bereid die te geven. Dat heeft niks met argumenten te maken, maar met achtergrondinformatie. Maar keer op keer krijg ik dan de meest onnozele en dwaze uitlatingen over me heen. Mij niet gelaten. Maar vraag me dan ook geen uitleg. Ook jij weer, Tamam, projecteert een geladen denkbeeld over op mij. Een denkbeeld dat niet eens van toepassing is. Wat weet jij over mijn opvattingen en wat ik zoal lees? Niks. Projecteer dan ook niks op mij. Het ontneemt me de zin om een degelijk en serieus gesprek aan te gaan. Net omdat ik helemaal de behoefte niet heb om iets uitgelegd te krijgen. Jullie blijkbaar ook niet, aangezien jullie op voorhand al oordelen en bepalen hoe één en ander in elkaar zit. Goed. Het zij zo. Jullie kunnen fluiten naar mijn uitleg. En nee, ik neem niet één woord terug. De pot op.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Stress voor de examens ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zocht het op op wiki nadat je mij van fouten tegen het Basks beschuldigde, muggenziftertje. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2010 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Hij doet niets anders.
Volkomen compulsief. En als hij (zij?) dan eens op een thread stoot, die zijn (terroristenvriendelijke ) hartstochten aanspreekt, kan hij (zij) niet van register veranderen... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2010 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() De GAL, Roldan, Speedy Gonzales, dat zijn allemaal fameuze trofeeën van Balthazar nog voor hij aan zijn hoofdtrofee Pinochet begon.
En dan maar beweren dat hij niet werkt en tijd over heeft... ETA en Batasuna liggen plat. Maar aan Franco en zijn sycofanten heeft hij zich mispakt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Dat is dan de mijnheer (mevrouw, ik kan uit zijn /haar onuitspreekbare naam niet opmaken van welk geslacht hij/zij is)) die mij herhaald lastig valt voor mijn schrijffouten tegen het Basks.
En die wil dan met mij discussëren "tot op het boD " ![]() Eerst eens correct Nederlands leren schrijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2010 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 29 mei komen "de terroristen" trouwens naar Brussel
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() na het 1 en ander gelezen te hebben ivm repressie van Baskische activisten heb ik mn mn mening over Garzon herzien in negatieve zin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat Balthazar zijn sinecure krijgt bij het Internationale Gerechtshof van Den Haag...
|
![]() |
![]() |