![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik zou het niet weten, en vind het niet eens zo belangrijk. 13 juni is veel belangrijker. Ik denk dat die het NOS-journaal wél zal halen, en niet alléén het NOS-journaal.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Is het niet een beetje triestig om met elkaars aantallen te lachen? Als ik getallen van respectievelijk amper 2000 en 3000 betogers hoor voor betogingen die het politieke leven van ons land al meerdere jaren in de greep houdt, dan geeft dit alleen maar blijk van de algemene desinteresse in het hele onderwerp. Hoe dat ook maar 1 zijde daar blij mee zijn, snap ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten hier schijnen niet te snappen dat mensen die tevreden zijn thuis in hun zetel blijven zitten.
Denk je nu echt dat die het communiefeest van hun nichtje gaan inruilen voor een betoging ? Ik ga ervan uit dat mensen die niet tevreden zijn véél meer geneigd zijn dat te gaan uiten in een betoging. Er dient dus te worden geconcludeerd dat het voor mensen die tevreden zijn een enorme opkomst was. Dus cijfers van betogingen voor of tegen moet je met een korrel zout nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bizarre redenering als je ziet dat dit land zich al jaren van de ene crisis naar de andere voortsleept.
Volgens Henri1 is de grote meerderheid tevreden met die situatie van permanente crisis. Meer zelfs, henri1 spreekt zichzelf daarmee tegen: de Belgicistische betoging was dus gewoonweg een compleet fiasco. Mensen willen immers blijkbaar dat Belgique uit elkaar valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog geen handvol mensen op straat te krijgen.
Splitsen die boel.
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Wat mij opvalt is dat de Nederlandse media mensen op straat interviewen in een land dat overwegend Nederlandstalig is, maar dat niet anders kunnen doen dan in het Frans.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt gemakkelijker mensen op straat die niet tevreden zijn dan mensen op straat die wel tevreden zijn. Moet ik dat nog in andere bewoordingen uitleggen dat U het zou snappen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet meteen 300.000? Wie gelooft die mensen nog?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pelgrim : 17 mei 2010 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
een pro-belgische betoging met weiig volk is een succes want de belgen zijn tevreden en betogen niet een pro-vlaanderen betoging met weinig volk is een mislukking, dat hoeft geen verdere uitleg;
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Waarom leest iedereen nog die waardeloze commentaren van Henri?
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 17 mei 2010 om 10:21. |
![]() |
![]() |