Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2010, 18:01   #61
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breda Bekijk bericht
tuurlijk ..we gaan de handen schudden met de Hezbollah en hun koekskes aanbieden

staatsbezoek van de Hezbollah top aan NL/BE Queen Beatrix met hoofddoekske ...ik zie het nu al voor me

het zijn en blijven Radicalen he
als je vecht tegen bezetters en landdiefstal heb je een diplomatieke tak en ook een gewapende tak nodig. hezbollah is een ruime organisatie met veel geledingen gedragen door een groot deel van de bevolking.

De israeli's hebben van beide kanten (diplomatiek en gewapende tak) zwaar op hun muil gekregen. Ze zijn moeten afdruipen, hebben hun gevangenen niet teruggekregen en hebben nadien hun militaire leiding ter verantwoording geroepen. De illusie van militaire suprematie en onaantastbaarheid was zelfs door hasbara trolls niet meer te redden.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 18:03.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be