![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Elke verkiezing heeft zijn verassing. Een comeback van het Vlaams Belang behoort tot de mogelijkheden.
Rechtsstaat, geen machtsstaat. Democratie, geen particratie. Laatst gewijzigd door Dilbert : 19 mei 2010 om 22:28. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat me wel opvalt is dat Tobback nog steeds een niet meteen spa gezind publiek weet te overtuigen. De score verdubbelde van 6 naar 14.
SP.a: 6,78 % (14,3%)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij spreekt inderdaad meer de taal van de arbeidersklasse.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me echt niet verbazen dat de N-VA de volgende verkiezingen wint en dat het Vlaams Belang de tweede partij wordt. CD&V zou de derde partij zijn. Dit forum en mijn persoonlijke ervaring tonen duidelijk dat meer en meer Vlamingen het meer dan beu met de Franstaligen zijn . Het maakt gewoon deel van hun opvoeding, ze zijn zo geboren. Men heeft sinds hun geboorte gezegd dat alles wat Franstalig is, per definitie dom is en ze volgen zoals schapen wat men hen gezegd hebt zonder iets over Franstalig België te weten. Ze beseffen zelf niet dat ze kleingeestig zijn! Neem maar uw onafhankelijkheid, u zal wel nieuwe zondebokken moeten vinden : wie zal de Franstaligen vervangen? De Arabische bevolking van Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mooi zo... Citaat:
Misschien in dit verband maar eens naar Uw eigen politici kijken... De strapatsen van de Onckelinxkes,Milquetjes,Reynderskes en andere Maingainkes en hun onderhandelingsmethodes die zij steevast gebruiken om alles te blokkeren... Citaat:
Citaat:
De franstaligen blijkbaar nog véél minder..... Maar ze staan hier wél met het vingertje te zwaaien richting Vlaanderen... Tja, de hypocritie en het hautain gedrag zit er blijkbaar diep ingebakken bezuiden de taalgrens... Hip Hip halo.... Hoeft niet mijn beste,wat niet rendeert hoeft ook niet vervangen te worden.. 40% ambtenaren én 15% werklozen onder andere.... Maar zeg eens ,wie gaat ons Vlamingen vervangen die voor Uw wallonië het grootste deel van het geld in het laatje brengen.. De arabische bevolking in Uw franstalig landsgedeelte????? |
||||
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aantonen dat het over 14-jarigen ging? Die dan allemaal in het 6e en 7e jaar zitten zoals te lezen op de website van de school. Als agitprop agent deugt ge niet: je gaat met uw beweringen al bij de allereerste toets af als een gieter. Blijven proberen zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf nog maar 2 jaar van de middelbare school, en ik weet hoe bedroevende de situatie daar soms is. Een zelfde test hebben ze destijd bij ons ook gedaan (verkiezingen 2007 dacht ik?). Het VB haalde toen over de 40% ![]() Misschien kunnen ze voor hun volgende steekproef 100 willekeurig uitgenomen ijzerbedevaarders vragen naar hun stem. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 20 mei 2010 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen gaan dit keer of volgende keer wel stemmen, vergeet dat niet. De Ijzerwake mijn beste. Op de ijzerbedevaart vind je alleen poco-loco linkiewinkies die over pacifisme zitten te leuteren onder het roken van een jointje. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang is al een tijdje dood.
Alleen zijn ze vergeten het de betroffenen te vertellen. Ze steken ze daarom net voor hun optreden 5 minuten in de microgolfoven om ze terug op te warmen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 mei 2010 om 12:29. |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() België, Vlaanderen Limburg zijn drie gebieden waar ik veel van hou. En van Limburg nog het meest natuurlijk. Dat ze allen eeuwig mogen leven in peis en vree.
Laatst gewijzigd door system : 20 mei 2010 om 12:37. |
![]() |