![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze weten niet wat kiezen bij de N.VA :
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar is de kassa?
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In deze optiek begrijp ik niet waarom men hier steeds over de 3 V partijen spreekt. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NVA is vorige keer met haar stap voor stap onderhandeling thuis gekomen met in de handen een leeg blikje sardienen inplaats van een vette vis.
Nu, ze volharden in de boosheid en zijn van plan na de verkiezing gewoon verder te gaan met het verzamelen van lege sardienenblikjes. Bracke is zelfs van plan van de lege sardienenblikjes terug af te geven om het land draaiende te houden en te redden. Leve Belgie! Voor mij niet gelaten, ik zeg alleen dit, ze gaan bij volgende regeringsvorming niet eens gevraagd worden. Ik vraag me af hoe lang ze dit nutteloze spelletje nog gaan volhouden. Er komt geen splitsing van BHV en er komt geen staatshervorming, hoe lang gaan ze dit, 1. nog kunnen uitleggen als een Vlaamse overwinning. 2. naar de separatistische leden van de NVA nog kunnen uitleggen als een separatistisch discours. |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan inderdaad hetzelfde zeggen over NVA.
|
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allez, ik hoop dat BdW het veel tsjeven kan wijsmaken, daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ironie is uiteraard dat de eerste voorwaarde om van een echte confederatie te spreken seperatisme is.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus NVA wil België splitsen om het om te vormen tot een confederatie om het vervolgens opnieuw te gaan splitsen. Waarom iets éénmaken nadat het is gesplitst als het doel is om zich af te scheiden?
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man man man, wat ik hier vandaag uit de N-VA-toetsenborden lees, is toch te gek om los te lopen... Hebben ze daar een baksteen tegen hun kop gekregen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hebben ze last van een dodelijke cocktail van electoraal opportunisme en kleinburgerlijke drempelvrees.
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...ideshow#photo0
De waarheid in één tekening....veel meer zeggend dan alle woorden verspild in de aanloop naar 13 juni.
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]()
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |