![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag wel... maar eerst een serieus verhullende hoofddoek en iets voor haar mond dat er geen gezaag meer uit kan komen. Nu ja... eigenlijk kan je haar dan van de eerste keer vervangen door een vrouw waar wel zinnige praat uitkomt.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() IK begrijp de vrt (brt) zeker met invulling van hun verkiezingsprogamma's. De namen komen al serieus over (enkele jaren terug had je stoelendans en paringsdans als namen op VTM ![]() Nuja ik kan er beter wegblijven, de combinatie politiek en passief blijven past niet bij mij.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stem op het VB wordt momenteel immers als minder bedreigend voor het regime en de machtsverhoudingen binnen België ervaren als een stem op de N-VA. De stemmen van het VB vliegen sowieso allemaal achter een cordon. Het regime kan het zich echter niet veroorloven om na het VB nog een tweede Vlaamse partij openlijk te cordonniseren. Het is dus belangrijk dat die partij niet dusdanig groot wordt dat ze 'incontournable' wordt, zoals men in Franstalig belgique al lang opmerkte. Het is bij deze verkiezingen dus uitzonderlijk geen doodzonde om eens op het VB te stemmen, als men daar de N-VA maar mee binnen de perken kan houden. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() ook een verloren stem