![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meneer is altruist! Als meneer nu ook nog zijn altruisme zou kunnen uitbreiden tot het niet aanvaarden van dop, dan is iedereen hier content.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou er versteld van staan hoeveel mensen iets totaal anders doen. Allemaal weggesmeten geld volgens u. Ik denk daar anders over.
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wil wel werken maar enkel waarvoor ik gestudeerd heb. Trouwens, als ik het openbaar vervoer niet gebruik, mag ik dit dan ook van mijn belastingen aftrekken? Hetzelfde met kinderen en gezondsheidszorg? Want ik ben zo altruistisch dat ik niet wens te betalen aan zaken waar ik geen voordeel aan heb. Dat is de leuze van heel wat mensen hier.
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu nog praktisch niemand, maar als Eddy en co de macht zouden hebben dan doet niemand nog waarvoor hij opgeleid is want iedereen moet aan het werk en liefst zo vlug mogelijk of de crisis komt ons allen verslinden met huid en haar.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 30 mei 2010 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Van mij wel, maar van de sossen niet.
#66 |
|
![]() Hirsi Ali heeft in den tijd ook nog wc's gekuist.
Niemand die daarvoor op haar neerkijkt.
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan zal het er goed uitzien voor de gezondheidszorg. Diegene die er baat bij hebben, betalen er meestal niet voor en diegene die ervoor betalen, hebben er bijna geen baat bij. Tot uw kind eens zwaar ziek wordt en een behandeling van paar honderduizend euro moet ondergaan. Wat gaat ge dan doen als iedereen gaat zeggen "jama, hela, daar betalen wij niet aan mee eh want daar hebben wij niks aan".
#68 | |
|
![]() Citaat:
Want hoe meer mensen er op hun luie reet zitten, hoe minder inkomsten er zijn voor de ziekteverzekering. Dus door jouw tamzakkerij en dat van anderen is er niet genoeg geld voor de dialysemachine in erpskwerps, waardoor fionake van fien van de droogkuis elke dag dertig kilometer verder naar het ziekenhuis moet gaan. Dat is toch geen leven voor haar en haar moeder? Hoe kan jij nog rustig slapen, vraag ik me af.
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kijk daar ook niet op neer, alleen wens ik dat niet te doen, net zoals ik ook geen chirurg wil zijn, geen bakkerswerk wil doen, geen ingenieur wil zijn. Dat iedereen moet gaan werken is een feit en daarom is het het beste dat iedereen zaken doet waar hij/zij goed in is en aansluit bij zijn interesses. Dat dit niet meteen de job van uw leven moet zijn, weet ik ook wel maar iedereen zoveel mogelijk op zijn/haar plaats zetten op de arbeidsmarkt moet wel het doel blijven (crisis of niet). En niet de huidige ideologie van iedereen aan het werk en het maakt niet uit of die persoon zich goed voelt bij dat werk of niet; desnoods ne pacifist tewerkstellen in het leger en een die-hard katholiek in de abortuskliniek. Ik heb nergens een pleidooi gehouden voor mensen die niet willen werken. Stel, ik kan niet tegen dierenleed, moet ik dan een VDAB-vacature voor een job als slachter aannemen of anders dop kwijt?
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
though i walk through the valley of the shadow of death, i shall fear no evil, cause i'm the meanest motherfucker in the valley ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door t ignition : 30 mei 2010 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu hoor ik u klappen! De weg naar Vlaamse onafhankelijkheid is de weg van het sociale en economische kerkhof. Van zo gauw Vlaanderen dit is kunnen we eindelijk onafhankelijk worden.
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 30 mei 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet beginnen te werken aan de band tot je de job van je leven vindt? Minderwaardig zeg je? En het geld aanvaarden van degene die wel aan de band wil werken (dopgeld) aanvaard je wel? Rare logica die jij hebt.
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen moest ik ook aan mijn advocaat uitleggen wat dat wou zeggen. Ik heb voor het correctioneel proces dan maar een andere genomen. ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we terug naar: "Geen werk geen eten"? In afwachting van de job van je leven kan je best je handjes laten wapperen.
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ze u een job als chirurg aanbieden, gaat gij die dan ook aannemen? Of is dat minderwaardig voor u?
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Het ging hier toch over wachtuitkering en mensen die geen job moeten aannemen waarvoor ze niet gekwalificeerd zijn.
though i walk through the valley of the shadow of death, i shall fear no evil, cause i'm the meanest motherfucker in the valley ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door t ignition : 30 mei 2010 om 17:27. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben weer hun zondebok gevonden, eerst waren het de allochtonen die bron waren van alle onheil, nu zijn het de schoolverlaters die verantwoordelijk zijn voor de crisis omdat ze niet aan de band willen gaan staan. Morgen is het weer de schuld van de ouwe peekes omdat ze niet vlug genoeg doodgaan.